Skocz do zawartości

VAT 3 czy VAT 4 Pickup


mirek.g

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    14

  • mirek.g

    13

  • danielg539

    13

  • michal_k

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Z obliczeń mi nie wychodził N1 (przy DMC 2500 G1950 S1 5)

 

Z jakich obliczeń?

 

P-((M+75)+(Nx68))>(=)Nx68

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P-((M+75)+(Nx68))>(=)Nx68

Ten wzór ma tylko zastosowanie do określonych rodzajów nadwozi a więć stosunkowo łatwo można go obejść :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w 1981 r jakieś inne wzory puszczały, ale teraz ma niższą masą własną i we wzorze się przypadkiem mieści... :-D, to drążąc dalej, czy przejdzie przegląd i dostanie vat3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wzór ma tylko zastosowanie do określonych rodzajów nadwozi a więć stosunkowo łatwo można go obejść :cool:

 

Czyli ma zastosowanie tylko do niektórych podrodzajów pojazdów, a więc nie musi stanowić przeszkody w tym konkretnym przypadku.

 

dostanie vat3

 

VAT3 powinien dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to drążąc dalej, czy przejdzie przegląd i dostanie vat3

Dla mnie to najpierw musi przejść badanie techniczne:

-5) w którym dokonano zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym, z zastrzeżeniem art. 66 ust. 4 pkt 5 i 6 ustawy, z wyłączeniem montażu instalacji do zasilania gazem – obej-

muje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych, w sposób określony dla okresowego badania technicznego pojazdu, oraz zakres czynności określonych w pkt 1–2 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, a także ustalenie nieznanych lub nowych danych technicznych pojazdu, podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu w sposób określony w dziale II załącznika nr 2 do rozporządzenia, oraz sporządzenie opisu zmian dokonanych w pojeździe, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia; nie wymaga się wykonania czynności określonych w pkt 1 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, jeżeli zmiany konstrukcyjne lub wymiana elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym nie mają wpływu na działanie układu kierowniczego, skuteczność tłumienia zawieszenia oraz ustawienie kół jezdnych;

 

art.66 ust4 pkt5i6

4. Zabrania się:

5) wymiany nadwozia pojazdu posiadającego cechy identyfikacyjne, o których mowa w ust. 3a pkt 1;

6) dokonywania zmian konstrukcyjnych zmieniających rodzaj pojazdu, z wyjątkiem:

a) pojazdu, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji lub decyzja zwalniająca pojazd z homologacji,

b) pojazdu, w którym zmian konstrukcyjnych dokonał przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to najpierw musi przejść badanie techniczne:

-5) w którym dokonano zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym, z zastrzeżeniem art. 66 ust. 4 pkt 5 i 6 ustawy,

 

Był ciężarowy i jest ciężarowy, więc wystarczy opis zmian na zmianę masy (i może liczby miejsc) bez zmiany rodzaju pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych, w sposób określony dla okresowego badania technicznego pojazdu, oraz zakres czynności określonych w pkt 1–2 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, a także ustalenie nieznanych lub nowych danych technicznych pojazdu, podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu w sposób określony w dziale II załącznika nr 2 do rozporządzenia, oraz sporządzenie opisu zmian dokonanych w pojeździe, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia;....

- no nie wiem co tam extra może mnie spotkać, ale zakładam standardowe badanie + ważnie

nie wymaga się wykonania czynności określonych w pkt 1 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, jeżeli zmiany konstrukcyjne lub wymiana elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym nie mają wpływu na działanie układu kierowniczego, skuteczność tłumienia zawieszenia oraz ustawienie kół jezdnych;-nic nie robiłem w zawieszeniu

 

art.66 ust4 pkt5i6

4. Zabrania się:

5) wymiany nadwozia pojazdu posiadającego cechy identyfikacyjne, o których mowa w ust. 3a pkt 1; -nie dotyczy

6) dokonywania zmian konstrukcyjnych zmieniających rodzaj pojazdu, z wyjątkiem:

a) pojazdu, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji lub decyzja zwalniająca pojazd z homologacji, -był ciężarowy

b) pojazdu, w którym zmian konstrukcyjnych dokonał przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie.robiłem we własnym zakresie

 

zostaje kwestia chlapaczy i tylnego własnej produkcji zderzaka, można taki wykonać ???? Oczywiście rozumie, iż porady podawane przez szanowne grono, są tylko szacunkowe, dopiero dokładne oględziny pozwolą ocenić prawdziwy stan auta, ale będe wiedział czy zaczynać.

 

[ Dodano: 26-03-2013, 07:49 ]

Domniemam, iż brak negatywnych odpowiedzi potwierdziłby pozytywny przegląd (taki "ala", bo ze zdjęć)....a może w temacie vat-u irytuje innymi pytaniami...

 

[ Dodano: 26-03-2013, 07:51 ]

:idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.