blakop Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 (pisze tak coby blakop zrozumiał) Och Ty mały Napoleonie ! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 Psuj, mylisz pojęcie DMC i MMCP. Choć prawda jest taka, że myli je nawet ustawodawca Dla przypomnienia w nowym wzorze DR, nie ma wartości DMC, jest za to w starym wzorze, to tak żeby nam się nie nudziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 mylisz pojęcie DMC i MMCP. Nie, nie mylę. Och Ty mały Napoleonie ! Dawno tego nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Barczuk Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 A kogo w razie W powieszą? Klient powie - tak mi pan blakop wpisał w dowód, pan blakop powie - tak mi pan psuj wpisał na zaświadczeniu z badania technicznego po montażu haka. a pan psuj powie - ku..a, dupa blada... Pan Psuj wpisze na zaswiadczeniu DMC przyczepy, Pan balakop se popatrzy i powie "idz Pan Panie psuj do boru... gdzie ja mam to wpisac jak w DR jest jakies blizej nikomu nieznane MMCP, które jest określone w homologacji i wszystko się zgadza z DR, więć pisz se Pan Panie psuj na Berdyczów :)" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 22 Kwiecień 2009 Share Napisano 22 Kwiecień 2009 Pan Psuj wpisze na zaswiadczeniu DMC przyczepy, Pan balakop se popatrzy i powie "idz Pan Panie psuj do boru... gdzie ja mam to wpisac jak w DR jest jakies blizej nikomu nieznane MMCP, które jest określone w homologacji i wszystko się zgadza z DR, więć pisz se Pan Panie psuj na Berdyczów " Psuj jak możesz na BT ograniczyć komuś masę przyczepy, skoro Ty wpisujesz DMC, natomiast parametr w DR to MMCP więc jakim prawem go podważasz? Warunki techniczne również mówią o DMC, którego to parametru w DR nie uświadczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Psuj jak możesz na BT ograniczyć komuś masę przyczepy, skoro Ty wpisujesz DMC, Na zaświadczeniu ustalasz parametr O1 i O2. Nie wezmę na siebie odpowiedzialności za nieodpowiedzialnego kierowcę. WK zrobi co zechce, ja będę miał sumienie czyste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 tak na zaświadczeniu piszemy D.M.C. przyczep a wk. wpisuje to samo myśląc że jest to MMCP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 tak na zaświadczeniu piszemy D.M.C. przyczep a wk. wpisuje to samo myśląc że jest to MMCP. I tu jest pies pogrzebany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Barczuk Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Na zaświadczeniu ustalasz parametr O1 i O2. Na jakim zaświadczeniu ? Jesli mówisz o zasiadczeniu po spradzeniu zamontowanego haka to ustalsz DMC, a O1 i O2 wedle DR to nie jest dmc a MMCP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 Na zaświadczeniu ustalasz parametr O1 i O2. Wedle jakiego przepisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 Wedle jakiego przepisu? A wedle jakiego ustalasz co innego? (nie mówię o dipie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 Psuj, albo nie rozumiesz o czym piszę albo udajesz Dz.U.2003.32.262 ® Warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia.4) dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przez pojazd samochodowy przyczepy z hamulcem nie może przekroczyć: ... Wyraźnie jest mowa o DMC. Jakim więc prawem ograniczasz MMCP, który to parametr jest podawany w DR To dwie RÓŻNE wartości W ciągniku siodłowym też ograniczysz komuś masę zestawu do wartości krajowych jak będzie miał w adnotacjach wpis: ZESPÓŁ - 44000 To również dwa odrębne parametry w wypadku ciągnika F3 - DOPUSZCZALNA masa zestawu (maksimum 42000 lub 40000 w zależności od daty I rej.) , ZESPÓŁ - MAKSYMALNA masa zestawu określona przez producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hans Napisano 30 Kwiecień 2009 Share Napisano 30 Kwiecień 2009 Witam. Ja się wiąze z takim tematem. Czy jest możliwość przeprowadzenia badania technicznego, w pojeżdzie który posiada pozwolenie czasowe,w którym termin ważności stracił ważność ? Pozddrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 30 Kwiecień 2009 Share Napisano 30 Kwiecień 2009 Nie widzę zadnych przeszkód zebyś wykonał BT takiego pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 30 Kwiecień 2009 Share Napisano 30 Kwiecień 2009 Witam.Ja się wiąze z takim tematem. Czy jest możliwość przeprowadzenia badania technicznego, w pojeżdzie który posiada pozwolenie czasowe,w którym termin ważności stracił ważność ? Pozddrawiam A ja odpowiem pytaniem na pytanie Czy jest możliwość przeprowadzenia badania technicznego, w pojeżdzie który posiada Pokwitowanie z Policji, w którym termin ważności stracił ważność? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Kwiecień 2009 Share Napisano 30 Kwiecień 2009 Należy pamiętać o jednym - pojazd z PC bez ważnego terminu, jest pojazdem, który nie jest w świetle prawa dopuszczony do ruchu... Bez dwóch zdań. Jadnak z punktu widzenia SKP i jej zadania w tej sytuacji interpretacja nie jest już taka prosta i oczywista... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 1 Maj 2009 Share Napisano 1 Maj 2009 Czy jest możliwość przeprowadzenia badania technicznego, w pojeżdzie który posiada Pokwitowanie z Policji, w którym termin ważności stracił ważność? Termin ważności jest dla kierowcy a nie dla nas (diagnostów) lub pojazdu. W zależności od przyczyny zatrzymania dowodu policjant daje jakiś termin w którym właściciel musi uporać się z problemem. A tak swoją drogą to ciekawe co zrobi policjant podczas kontroli jeśli przedstawi się mu nieważne pokwitowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 1 Maj 2009 Share Napisano 1 Maj 2009 Termin ważności jest dla kierowcy a nie dla nas (diagnostów) lub pojazdu. Mylisz się. Jeśli minie termin ważności to jest to nic nie znaczący świstek papieru, a nie dokument dopuszczający pojazd do ruchu. Na jakiej więc podstawie wykonujesz BT skoro nie masz dokumentu j.w.? A tak swoją drogą to ciekawe co zrobi policjant podczas kontroli jeśli przedstawi się mu nieważne pokwitowanie? Laweta i parking policyjny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 Termin ważności jest dla kierowcy a nie dla nas (diagnostów) lub pojazdu. Pytam sie panowie czy z tego tyłułu któryś z Was zatrzymał DR.,PC. lub Pok. z policji,śmialo ręka do góry pzreciez to zaden wstyd wręcz odwrotnie. Pytam się który z Was zatrzymał DR. bo klient przyjechał po ter.nap.2lub 3 m-ce i skierowal go do WK po PC lub inną bumagę. Pytam się ktory z Was zatrzymał Pok. z policji bo minął ter.okreslonego bad. i skierował klienta do WK.,Policji lub innym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 Jeśli minie termin ważności to jest to nic nie znaczący świstek papieru, a nie dokument dopuszczający pojazd do ruchu. Na jakiej więc podstawie wykonujesz BT skoro nie masz dokumentu j.w.? Po pierwsze dane zawarte w pokwitowaniu przepisane z DR nie tracą ważności, a po drugie nigdzie nie pisze, że nie mogę wykonać badania na podstawie pokwitowania, które jest "przeterminowane".Także nie mam prawa zatrzymać z tego tytułu PC i pokwitowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Panowie spoko , zaczynacie wpadać z skrajności w skrajność To co będzie jeżeli klient przyjedzie z dowodem gdzie jest pieczątka , że powinien zrobic badanie pół roku temu i co? zabieracie dowód bo pół roku jeździł bez ważnego badania technicznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Nie mylmy pojęcia DR z PC. DR nie określonej ważności w przeciwieństwie do PC. Zdarzają się np. sytuacje kiedy ktoś mając kolizję na nieważnym PC dostaje odmowę wypłaty ubezpieczenia. Uzasadnienie: poruszając się po drodze nie posiadał dokumentu dopuszczającego pojazd do ruchu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Nie ma zadnego znaczenia czy klient ma niewazne PC lub DR.W przypadku kolizji znajduje sie w takim samym połozeniu czyli na pozycji straconej dla kazdej firmy ubezpieczeniowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.