mirek.g Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Witam,co sądzicie o przeróbce skrzyni ładunkowej przed pierwszym badaniem,klient zmienia długość skrzyni ,mowa jest jest o Mercedesie skrzyniowym,jak mam się zachować podczas tego badania,będzie przecież rozbieżność z Brif-em,wiem ,że robię z natury,tylko nie chcę czegoś ominąć.Czy klient ma mieć jakieś kwity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Czy klient ma mieć jakieś kwity Dla ciebie nie musi,dla WK już musi. Bynajmniej tak jest u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 W tym układzie to oprócz DIP chyba opis zmian by trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2009 W tym układzie to oprócz DIP chyba opis zmian by trzeba. Tak, tylko teoretycznie skąd mam wiedzieć,że to auto jest przerobine?(czyli przedłużone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Tylko czy można zrobić badanie "po zmianach" dla pojazdu nie zarejestrowanego? Chyba, że WK zarejestruje i z czasówką na badanie po zmianach, pewny nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Tylko czy można zrobić badanie "po zmianach" dla pojazdu nie zarejestrowanego? Chyba, że WK zarejestruje i z czasówką na badanie po zmianach, pewny nie jestem. Mam podobny dylemat jak Ty piszesz,poczekam może ktoś z kolegów coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 miałem podobną sytuacje z tym że było zrobione pierwsze, pojazd został przebudowany i ja zrobiłem badanie i opis zmian. Wszystko przed zarejestrowaniem się odbyło i ten manewr przeszedł. Jednak wiem od kolegi diagnosty że w jego WK tak by się nie udało, najpierw zarejestrowanie i później przebudowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radan Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Myślę, że powinieneś dokonać badania nie wnikając w szczegóły co i jak było przed pierwszym badaniem - robię i sprawdzam z natury porównując z dokumentacją jaką klient ci dostarczył, ale zaznaczając fakt długości całego pojazdu z natury i opisać lub zanaczyć, że długość jest inna niż w brifie. Co do reszty to na dwoje wróżył jak WK zareaguje. Tak czy siak ważne jest jak ta skrzynia ma się do reszty pod kątem warunków technicznych, bo to mnie by bardziej interesowało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Myślę, że powinieneś dokonać badania nie wnikając w szczegóły co i jak było przed pierwszym badaniem - robię i sprawdzam z natury porównując z dokumentacją jaką klient ci dostarczył, ale zaznaczając fakt długości całego pojazdu z natury i opisać lub zanaczyć, że długość jest inna niż w brifie. Co do reszty to na dwoje wróżył jak WK zareaguje. Tak czy siak ważne jest jak ta skrzynia ma się do reszty pod kątem warunków technicznych, bo to mnie by bardziej interesowało . Jetem bliski Twojej chipotezy ,ale jeszcze poczekam,może jest jakieś wyjście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 radan dobrze ci napisał , skor nie zmieniła się ładowność to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Myślę, że powinieneś dokonać badania nie wnikając w szczegóły co i jak było przed pierwszym badaniem Według mnie to jest dobre rozumowanie. A co byś zrobił gdyby, hipotetycznie, klient przyjechał na badanie "gołym" pojazdem? Kazałbyś mu kupiś skrzynię bo w briefie pisze, że szkrzynia była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Przepisy mówią o zmianach w zarejestrowanym pojeździe, ale nie mówią, ze to musi być rejestracja w kraju - prawda? A to już daje pewne możliwości interpretacyjne. Co do zmian - masz brief, masz właściciela przed sobą i wiesz, że zmiany były... A w polskim aucie skąd wiesz, że była jakaś zmiana? mam ciężarówkę ze starym DR gdzie nie ma podrodzaju, przedtem była izoterma, a teraz zwykła skrzynia - tez mi nie zrobisz opisu zmian, bo powiesz, że nie wiesz kto, co i kiedy e nim zmieniał? To na jakiej podstawie WK ma wprowadzić zmiany? Inna sprawa - stawiam 90% na to, że WK nie zwróci nawet uwagi na to, że wymiary pojazdu są inne od tych podanych w briefie... masy - OK, to się sprawdza, ale same wymiary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 stawiam 90% na to, że WK nie zwróci nawet uwagi na to, że wymiary pojazdu są inne od tych podanych w briefie Kiedyś przerabiałem temat koloru pojazdu. WK cofnęło na SKP klienta bo pojazd w dokumencie zagranicznym miał kolor niebieski a fizycznie był zielony i ..... Jest tu luka prawna, z którą nie bardzo wiadomo co uczynić, bo co ma być pierwsze badanie na skp czy zagraniczny dokument, a co za tym idzie co WK ma wpisać do DR na podstawie jakiej gradacji dokumentu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 hehe - trzeba było stanąc na tym, że to turkusowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Kwiecień 2009 Share Napisano 17 Kwiecień 2009 hehe - trzeba było stanąc na tym, że to turkusowy Przecież wiesz co zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastian Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 Panowie, wszyscy mowia ze jestesmy pierwszym ogniwem w rejstracjach pojazdów, a jak cos jest inaczej napisane niz w dokumentach z innego kraju to znaczy dla WK ze to błąd, ja jak sa zmiany zawsze pisze w uwagach ze pojazd posiada inną dlugosc itd. Zeby klinet nie jezdzil a i ja mam spokoj. Najwazniesze ze DMC sie nie zmienia - ja robie to od razu przy pierwszym badaniu bez opisu zmian, bo w sumie skad ja moge wiedziec czy to klient zrobil czy moze ten co sprzedawal pojazd a nie zmienil w dokumentacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.