Jackow Napisano 13 Czerwiec 2009 Share Napisano 13 Czerwiec 2009 Ja uważam, że jeżeli jest mowa o regulacji to chodzi o możliwość regulacji strumienia światła na przyrządzie do badania ustawienia świateł. Coś co zostało wyregulowane przez pewien czas powinno zachować zadane wartości. W innym przypadku użyto by słowa "korekcja". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2009 Czesc No to sie ladnie temat rozwinal i wnioskuje z niego, ze w zasadzie oprocz odczytu rodzaju reflektora ze szkla nie ma innych jasno okreslonych podstaw co do uznania projektorow HID za "nielegalne". I dobrze [ Dodano: 24-06-2009, 08:32 ] Witam Pojazdy ze "zwykłym" oświetleniem nie posiadają spryskiwacza reflektorów Kolego adam1501 w tym przypadku się mylisz. Jest dużo pojazdów wyposażonych w spryskiwacze reflektorów a są wyposażone w "zwykłe" reflektory. Wprawdzie soczewkowe ale jednak "zwykłe". Niekoniecznie soczewkowe...wiele tzw skandynawskich wersji pojazdow mialo spryskiwacze czy tez wycieraczki ma reflektorach (n.p. Lada WAZ Ziguli, Niva). A ze wspolczesnych masa Volviakow nadal je ma (ja nawet sprawdzam na BT czy dzialaja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Czerwiec 2009 Share Napisano 24 Czerwiec 2009 ze w zasadzie oprocz odczytu rodzaju reflektora ze szkla nie ma innych jasno okreslonych podstaw co do uznania projektorow HID za "nielegalne" Ja nie dopuszczam do ruchu żadnych przeróbek. Twardo wymagam samopoziomowania i czyszczenia. Poza tym HID-y z allegro czy z warsztatu montowane w miejscu np. H7 nie są ani atestowane ani homologowane, tak samo jak żarówki 90/100 W. Aby zamontować ksenon lampa musi mieć mocowanie D a nie H. To są zupełnie inne mocowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2009 Siemka Ja nie dopuszczam do ruchu żadnych przeróbek. Twardo wymagam samopoziomowania i czyszczenia. Poza tym HID-y z allegro czy z warsztatu montowane w miejscu np. H7 nie są ani atestowane ani homologowane, tak samo jak żarówki 90/100 W. Aby zamontować ksenon lampa musi mieć mocowanie D a nie H. To są zupełnie inne mocowania... Psuju ja rowniez nie dopuszczam, ale widze ze jedyna podstawa prawna moze byc typ reflektora, bo przeciez nasze badanie ma byc bezinwazyjne - prawda??? P.S. Jak sprawdzasz dzialanie samopoziomowania, zwlaszcza w starszych pojazdach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Czerwiec 2009 Share Napisano 24 Czerwiec 2009 bo przeciez nasze badanie ma byc bezinwazyjne - prawda??? Wystarczy, że zajrzysz pod maskę Palniki HID kupowane do gniazd typu H są na stałe zespolone z wiązką, w większości przypadków (nie we wszystkich) oryginalne reflektory mają przetwornice wbudowane w lampie a nie na pasie przednim przykręcone na dwa wkręty. Jak sprawdzasz dzialanie samopoziomowania, zwlaszcza w starszych pojazdach??? Po przekręceniu kluczyka i włączeniu świateł, światła najpierw "wahają" się góra/dół (a czasem w nowszych autach również lewo/prawo) i dopiero zajmują poprawną pozycję. Ogólnie ujmując jest duuuużo objawów założenia nielegalnych świateł HID. P.S. A jak sprawdzisz czy klient nie ma żarówek H4 90/100 w lampach jak masz takie podejrzenie? A jak sprawdzisz numer zbiornika gazu toroidalnego bezinwazyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2009 Siemka A jak sprawdzisz numer zbiornika gazu toroidalnego bezinwazyjnie? Poprosze klienta zeby odkrecił klapke??? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.