Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem diagnostą jak i kierowcą i kupiłem automatyczny włącznik świateł do samochodu więc zamierzam pądłączyć go tak aby automatycznie się uruchamiały lampy przednie świateł mijania po uruchomieniu silnika tylko że same mijania bez pozycji tak jak w Dz. U. NR 75 POZ 639 dla świteł dzinnych nie są wymagane pozycje z tyłu no i dyrektywa tak mówi tylko że ja podłączę reflektory od świateł mijania bez pozycji oczywiście po włączeniu świateł mijania jest wszystko ok tylko chodzi mi jak to się ma do używania tylko przednich lamp w dzień czy nikt nie może zarzucić że skoro używam lamp od świateł mijania orginalnych zamontowanych w samochodzie (golf 3) to muszą się świecić i pozycje ?

Napisano

Jeżeli uzywasz świateł mijania do jazdy w dzień to żadnych przeróbek tworzyć nie możesz bo wraz z zapaleniem świateł mijania powinno świecić sie pozostałe oświetlenie pojazdu.

Napisano

Nie pozostałe nie będą świeciły ponieważ podłączę automat tylko do reflektorów przednich tylko pod żaróki świateł mijania.

Napisano

watoslogos, Twój pierwszy post jest tak zrozumiały jakby napisał go rodzimy wenezuelczyk :shock:

Czy język polski jest naprawdę tak trudny dla Polaka?

Czy znaki przestankowe to istnieją dla czyjejś fanaberii, czy też po to by forma wypowiedzi była czytelna?

Na PIĘĆ linii tekstu nie użyłeś ani jednego przecinka ani kropki :!:

Co do meritum tematu to po co Ci te światła dzienne?

Masz Fiata 126P, który miał problem z doładowywaniem akumulatora?

Jak widzę założone światła dzienne (czasem to taki folklor, że szkoda słów) to zastanawiam się, jaki cel ma taki osobnik?

Może po prostu sprawdź instalację elektryczną w swoim aucie, czy działa jak należy, a wtedy nie będzie trzeba zakładać 'odpustowych świateł' :roll:

Napisano
po co Ci te światła dzienne?

Jemu nie chodzi o dzienne, tylko o automatyczny włącznik świateł mijania.