Skocz do zawartości

BUDOWA PSKP


ankus4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar wybudować PSKP, zastanawiam się z czego budować, w projekcie jest obiekt murowany ale widzę że coraz popularniejsze staje się budowanie z płyt , może ktoś z kolegów przerabiał ostatnio taki temat??? Część socjalna i tak pozostałaby murowana i nie wiem czy jest sens budowy reszty z płyty (6mx14m) w sumie trzy ścianki, ciekaw jestem jaki jest całkowity koszt budowy łącznie z wyposażeniem, mam nadzieję się zamknąć w 400tys:wink:

 

=krzyk zmniejszony do szeptu przez MODERATORA=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Psuj sorki za KRZYCZENIE, skoro tak Cię to uraziło.............a z tego co wiem to od 22 września wchodzą rozszerzenia na PSKP i budowa OSKP -gdzie klient typu autobus czy ciężarówka to rzadkość-nie jest już tak opłacalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

budował ktoś może ostatnio PSKP? chodzi mi o koszty....nie wiem czy w obecnej sytuacji ma sens budowa OSKP biorąc pod uwagę fakt że na klientów ciężarowych nie ma co liczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budował ktoś może ostatnio PSKP? chodzi mi o koszty....nie wiem czy w obecnej sytuacji ma sens budowa OSKP biorąc pod uwagę fakt że na klientów ciężarowych nie ma co liczyć

 

to nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budował ktoś może ostatnio PSKP? chodzi mi o koszty....nie wiem czy w obecnej sytuacji ma sens budowa OSKP biorąc pod uwagę fakt że na klientów ciężarowych nie ma co liczyć

 

to nie ma sensu

 

dokładnie tak jak napisaliście, to przestaje się opłacać zwłaszcza na nowych stacjach

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budował ktoś może ostatnio PSKP? chodzi mi o koszty....nie wiem czy w obecnej sytuacji ma sens budowa OSKP biorąc pod uwagę fakt że na klientów ciężarowych nie ma co liczyć

 

to nie ma sensu

 

dokładnie tak jak napisaliście, to przestaje się opłacać zwłaszcza na nowych stacjach

Pozdrawiam

Możecie koledzy rozwinąć temat? Dlaczego nie można liczyć?

Jeżeli delikwent jeździ na CEMT to:

Koszt badania ciągnika: 1.4+6.12 =296

Naczepa: 297

Razem - 593 PLN

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie to policzyłeś, ale nie wszystkie tak wychodzą, są również po np. 153,-

firmy transportowe mają w większości "zaprzyjaźnione" skp i tam jeżdżą na badania.

po otwarciu nowej stacji na badania przyjeżdża kilka ciężarówek w miesiącu. koszty uruchomienia stacji są ogromne i dlatego twierdzę, że otwarcie nowej okręgowej stacji w obecnej chwili nie bardzo się kalkuluje.

Do Siego Roku i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli delikwent jeździ na CEMT to:

Koszt badania ciągnika: 1.4+6.12 =296

Naczepa: 297

Razem - 593 PLN

Nie dziel nigdy skóry z niedzwiedzia kiedy on biega jeszcze w lesie...!!!

Mozesz mi wierzyć gdyz w dotychczasowym zyciu prowadzilem trochę roznych

interesów/auto-handel,warsztat/i róznie się na tym wychodzilo... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziel nigdy skóry z niedzwiedzia kiedy on biega jeszcze w lesie...!!!

Rozumiem, jeśli chodzi o nową stację. U mnie te niedźwiedzie biegają po kanale... Stadami :evil:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Witam,

zmienię delikatnie tematykę dyskusji... może jest ktoś w stanie dać mi namiary na ludzi którzy zrobią mi projekt stacji... chodzi o firmę która będzie współpracowała z wykonawcą. Tzn. chcę uniknąć sytuacji, że koleś mi zrobi projekt, inny wybuduje a trzeci wstawi sprzęt i wtedy się okaże, że coś jest nie tak bo ktoś coś spieprzył i nie ma winnego albo jeden na drugiego zwala winę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Witam szanownych Użytkowników Forum,

 

w najbliższej przyszłości tj. w 2015r. planuję otworzyć podstawową lub okręgową stację kontroli pojazdów (nowy budynek) wraz z zapleczem do naprawy pojazdów (adaptacja istniejącego, osobnego budynku) z dofinansowania UE.

 

Mam w związku z tym kilka pytań:

- jakie muszą być minimalne parametry budynku dla stacji podstawowej oraz okręgowej? (wysokość, szerokość, długość)?

- jaki jest średni, przybliżony koszt budowy oraz wyposażenia takiej stacji (myślę tutaj o konstrukcji lekkiej, tzn. hali wykonana z elementów gotowych - płyt warstwowych lub podobnych) .

 

- czy na w.w cele mogę liczyć na dotację z UE lub innych programów dofinansowania?

 

Proszę również o namiary na osoby lub firmy, które profesjonalnie zajmują się pozyskiwaniem dotacji z UE, projektowaniem oraz budową SKP.

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w najbliższej przyszłości tj. w 2015r. planuję otworzyć podstawową lub okręgową stację kontroli pojazdów (nowy budynek) wraz z zapleczem do naprawy pojazdów (adaptacja istniejącego, osobnego budynku) z dofinansowania UE.

 

Mam w związku z tym kilka pytań:

- jakie muszą być minimalne parametry budynku dla stacji podstawowej oraz okręgowej? (wysokość, szerokość, długość)?

Proponuję najpierw zapoznać się z aktami prawnymi.Dostępne są m.in. tutaj

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewforum.php?f=21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję najpierw zapoznać się z aktami prawnymi

Ja natomiast proponuję porozmawiać z przyszłą konkurencją, bo możesz się raczej zdziwić opłacalnością tego przedsięwzięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo możesz się raczej zdziwić opłacalnością tego przedsięwzięcia.

A ja miałem na myśli jakość badań,a nie opłacalność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo możesz się raczej zdziwić opłacalnością tego przedsięwzięcia.

zatrudni się elastycznego diagnostę i pieniążki będą same szły........... :shock::shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie wiem jak to jest z opłacalnością (chciałbym również zasięgnąć informacji na ten temat) ale nie słyszałem by ktoś na terenie miasta w którym mieszkam likwidował SKP.

 

Na temat jakości badan również nie dyskutuję. To chyba nie jest odpowiedni dział do takich dyskusji.

 

Prosiłem o konkretną pomoc a nie polemikę na tematy niezwiązane z moim zapytaniem.

 

Pozostałym Forumowiczom dziękuję za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłem o konkretną pomoc a nie polemikę na tematy niezwiązane z moim zapytaniem.

Kolego bez obrazy ale otwierając SKP powinieneś poznać akty prawne związane z tym tematem.I podałem gdzie między innymi je znajdziesz.

Zadałeś pytanie

- jakie muszą być minimalne parametry budynku dla stacji podstawowej oraz okręgowej? (wysokość, szerokość, długość)?

Przeczytaj dokładnie

 

Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów

 

tam znajdziesz konkretną odpowiedź na Twoje pytanie i dowiesz się więcej odnośnie wymagań.

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20060400275

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.