Skocz do zawartości

Tabela opłat.


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik "3" w tabeli opłat istniał w Dz.U. nr 10 z 2002r., poz.98 - Rozporz. MTiGM w sprawie opłat za bad. tech. pojazdów i dotyczył przypadku badania tramwajów, gdzie badający musieli dojechać do danej zajezdni tramwajowej, czasami do odległego miasta. Takich kontrolerów jest niewielu. Działają na podstawie odrębnych przepisów wydanych przez ministra do spraw transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • adam1501

    8

  • Regan55

    7

  • mirek.g

    6

  • bohdang

    5

"3.Opłaty za badania nie obejmują kosztów dojazdu i zakwaterowania badających. "

dotyczy badań tramwaju

 

[ Dodano: 23-09-2009, 11:57 ]

dałem odpowiedź, a nie doczytałem tematu do końca :hihi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bohdang , dlaczego w 6,9 nie dopisałeś " lub na wniosek posiadacza pojazdu"?

U mnie WK każe robić wszystkie pojazdy z zagranicy jak dotychczas,czyli chcą na każdy pojazd mieć nowy DIP.Nie chcą dawać skierowań , bo posiłkują się właśnie tym dopiskiem" na wniosek posiadacza pojazdu"

Mamy robić też badania okresowe pojazdów które mają ważny przegląd za granicą jeżeli jest on dłuższy niż rok,nieważne że on jest ważny gdzieś tam gdzie dają na dwa lata ,u nas jest nieważny bo my dajemy na rok.Wydaje mi się że chcą odpowiedzialność znowu zrzucić na diagnostę :razz: ,a sami umywają ręce.

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pobieramy opłatę za DIP nażądanie rozumiem.

 

Nie ma czegoś takiego jak DIP na żądanie.jest tylko ustalenie danych które wypisujesz na zaświadczeniu i pobierasz 60 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli piszesz o okresowym PRZED pierwszą rejestracją w Polsce to raczej 98,- + 0,- za DIP (identyfikacja wchodzi w skład okresowego) ...

 

Albo samo 60,- za samą identyfikację - często w formie DIP'u (bo takie druki życzą sobie dostawać starostwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie umieścić przyczepę lekką ? skoro okresowym nie podlega a pierwsze nie istnieje ...

proszę o dwa słowa ,,,

 

Okresowe przyczepa ciężarowa ,specjalna do 3,5 T cena 78 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okresowe przyczepa ciężarowa

Dla Janusza bardziej chodziło jaki rodzaj badania zastosować skoro badaniu okresowemu przyczepa lekka nie podlega.

 

Okresowe + DIP j.w. nie ma innej możliwości wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmujcie się koledzy. Pracując długoooooo! na SKP różne idiotyzmy widziałem. Ten jeden więcej napewno naszych rządzących nie uleczy z idiotyzmu, ani chyba tego idiotyzmu nie pogłębi. Bo go już się nie da pogłębić! Oni po prostu sięgnęli dna w swojej ignorancji. Co wydadzą jakieś przepisy, to tylko sieją zamęt.

 

[ Dodano: 25-09-2009, 13:59 ]

A tak trzymając się bardziej tematu, to rzeczywiście nie da się zrobić badania przyczepy lekkiej przed rejestracją w kraju, bo należałoby wykonać badanie okresowe. Takiemu badaniu przyczepa lekka jednak nie podlega, co jest zapisane w ustawie PORD. Wychodzi na to, że przyczepa lekka nie musi (a nawet nie może) być badana przed pierwszą rejestracją w RP. Co najwyżej - ustalenie danych. Tu uwaga do kolegi "mirek.g": pamiętaj szanowny kolego, że rozporządzenie o opłatach nie desygnuje rodzajów badań. Nie przymierzaj opłaty do badania, którego nie ma w aktach wyznaczających rodzaje badań. ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To również miałem na myśli , czyli możemy powiedzieć, że nadal z tego nic nie wiemy ...

 

[ Dodano: 25-09-2009, 15:41 ]

Niby nic , niby wszystko jasne a "francuza " od wtorku udało się dopiero dziś zarejestrować ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmujcie się koledzy. Pracując długoooooo! na SKP różne idiotyzmy widziałem. Ten jeden więcej napewno naszych rządzących nie uleczy z idiotyzmu, ani chyba tego idiotyzmu nie pogłębi. Bo go już się nie da pogłębić! Oni po prostu sięgnęli dna w swojej ignorancji. Co wydadzą jakieś przepisy, to tylko sieją zamęt.

 

[ Dodano: 25-09-2009, 13:59 ]

A tak trzymając się bardziej tematu, to rzeczywiście nie da się zrobić badania przyczepy lekkiej przed rejestracją w kraju, bo należałoby wykonać badanie okresowe. Takiemu badaniu przyczepa lekka jednak nie podlega, co jest zapisane w ustawie PORD. Wychodzi na to, że przyczepa lekka nie musi (a nawet nie może) być badana przed pierwszą rejestracją w RP. Co najwyżej - ustalenie danych. Tu uwaga do kolegi "mirek.g": pamiętaj szanowny kolego, że rozporządzenie o opłatach nie desygnuje rodzajów badań. Nie przymierzaj opłaty do badania, którego nie ma w aktach wyznaczających rodzaje badań. ::hey

 

W tym co piszesz jest logika "szacun"

Tylko jest dylemat ustalenie danych to jedno,a warunki techniczne to drugie ,co jesli nie spełnia np opony brak trójkątów itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.