Skocz do zawartości

Przyczepa rolnicza a w dowodzie ciężarowa uniwersalna


DIAGNOSTA__

Rekomendowane odpowiedzi

mój zmienia

 

To masz lepiej bo u mnie jeden zmienia a drugi żąda homologacji, faktur zakupu itp. itd. i weź znajdź f-rę sprzed 20 lat :-D i jeszcze żeby było napisane że rolnicza :evil::evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każda przyczepa ma typ. który określa czy jest rolnicza czy ciężarowa , trzeba sprawdzić w katalogu . :)

 

A wg katalogu to czy ta przyczepa jest rolnicza?

Sanok D-633

1987rok

4 cyfrowy nr ramy

6cio tonówka

Nowsza wersja D50

 

 

Tylko nie każdy WK chce zmienić na rolniczą i nie ważne co im napiszesz nie bo nie :razz:

to fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g katalogu nie jest rolnicza, z tym że D 50 to AUTOSAN a D 633 to WZGS-Opole, jedna i druga 6ton ładowności i obie uniwersalne i jeszcze D50 FSC-Starachowice też 6ton ale przyczepa specjalna, bynajmniej u mnie w katalogu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g katalogu nie jest rolnicza, z tym że D 50 to AUTOSAN a D 633 to WZGS-Opole, jedna i druga 6ton ładowności i obie uniwersalne i jeszcze D50 FSC-Starachowice też 6ton ale przyczepa specjalna, bynajmniej u mnie w katalogu :)

Thx.

W DR była i jest SANOK.

Czyli nie remontować, opchać jak się znajdzie chętny i kupić coś "rolniczego".

Bo raczej nie ma szans aby zrobić z niej rolniczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Przyczepa rolnicza a w dowodzie ciężarowa ,według katalogu its tylko rolnicza ,konkretnie rosyjska gomsielmasz 12,5 ale w dowodzie marka to jakiś skrót ,najciekawsze że w poprzednim dowodzie była rolnicza ,klient zorientował się na pierwszym obt na nowym dowodzie ,wk nie chce wymienić dowodu żądając zaświadczenia ze stacji kontroli,jeszcze nie znam stanowiska wk ale podejrzewam że chodzi o stwierdzenie na zaswiadczeniu ze jest to przyczepa używana wyłącznie do celów rolniczych,myślę że wk będzie chciało zaswiadczenie z wynikiem pozytywnym a ja przecież powinienem zatrzymać dowód za niezgodność i N a poza tym warunki techniczne,mam jeszcze pytanie czy przy takiej sytuacji można zmienić markę przyczepy na właściwą z tabliczki i zgodną z katalogiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najciekawsze że w poprzednim dowodzie była rolnicza
Jeśli tak było to chyba jednak WK powinien się uderzyć w piersi (w biust?), bo wygląda że oni przekwalifikowali klientowi pojazd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PSE-F-12,5B to typ homologacyjny jak również model(nazwa handlowa). Kod ITS 0669 - 0001- 000001 - jest tylko jedna taka .

dziś dzwoniłem do wk ale nie wiedza co z tym zrobić

Jeżeli nikt nie majstrował przy zmianie rodzaju to ja bym to grzecznie wyprostował bo jak widać po iluś tam latach i kolejnych wymianach DR jest trochę nakićkane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mozna znaleźć tak dokładne dane bo w katalogu książkowym COID takiej brak

w programie obsługi stacji mam zawarty katalog ITS i znalazłem markę Gomsielmasz model PSE-F-12,5B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mozna znaleźć tak dokładne dane bo w katalogu książkowym COID takiej brak

w programie obsługi stacji mam zawarty katalog ITS i znalazłem markę Gomsielmasz model PSE-F-12,5B

Trzeba mieć pełna wersję katalogu ITS, bo ten zawarty w Patronacie jest bardzo okroiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten zawarty w Patronacie jest bardzo okroiony

W tym konkretnym przypadku w bazie programu jest więcej danych niż w katalogu ITS.

Tylko na ile jest to wiarygodne ,różnica 40kg w masie własnej i dmc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...
PSE-F-12,5B to typ homologacyjny jak również model(nazwa handlowa). Kod ITS 0669 - 0001- 000001 - jest tylko jedna taka...

A mogę zapytać jak powinny wyglądać dane tej przyczepki? Te wpisywane do Dowodu Rejestracyjnego (nazwa przyczepy, naciski, pola F1, F2, itp). To jest wywrotka z tego co widziałem.

Pytam bo czasem się takie trafiają a ja się rozglądam za jakąś okazyjną. Gdzie szukać nr ramy? Ponoć prawa strona.

A i czy przyczepa powinna być ciężarową czy ciężarowo-rolniczą?

 

 

PS: nie jestem diagnostą, nie mam dostępu do katalogów, sorki że odgrzebuję wątek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia

m.wł - 1800kg

MMC/DMC - 6300kg

ładowność -4500kg

Największy dopuszczalny nacisk 33kN(3367kg)

 

[ Dodano: 09-08-2014, 12:54 ]

Gdzie szukać nr ramy? Ponoć prawa strona

Nima bo zima . Poważnie to ruscy bili tylko na tabliczce i malowali na burcie.

 

[ Dodano: 09-08-2014, 12:56 ]

ciężarowo-rolniczą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo, w poniedziałek dzwonię pod jedno ogłoszenie ;)

Co do nr ramy - to jak zrobić przegląd? W mojej okolicy diagności nie pracują na poczcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.