wolf Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 Miałem taki przypadek, w zeszłym tygodniu robiłem BT pojazdu z zagranicy z gazem. Klient ze względu na to, że zbiornik nie miał polskiego TDT wymienił zbiornik. Na BT miał dozór TDT, fakturę z warsztatu za montaż, auto OK i P. Teraz okazało się, że WK odmówiło zarejestrowania podając przyczynę, że ten zbiornik musi być wpisany w homologację, której zresztą nikt nie ma? Co o tym sądzicie? Idąc tym tokiem myślenia to jak wymienię silnik to też muszę robić nową homologację, założę inną homologowaną kierownicę to nowa homologacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 Dziwne podejście do tematu ja osoboście robiłem już kilka badań z zza granicy z gazem i po wymianie butli na naszą z waznym dozorem nie było żadnych problemów w WK Ale widocznie co kraj to obyczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 Dziwne podejście do tematu ja osoboście robiłem już kilka badań z zza granicy z gazem i po wymianie butli na naszą z waznym dozorem nie było żadnych problemów w WK U nas też nie było problemów, jakiś nadgorliwy albo przepracowany urzędnik się trafił, jak zobaczył dokument z polskiego zbiornika przy ewntualnym braku wpisu w zagranicznych dokumentach o zasilaniu LPG to potraktował gościa jakby zamontował instalację w kraju. A gdzie jest napisane że np.Holender nie może sobie kupić polskiego zbiornika,co na to urzędnik powie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 ten zbiornik musi być wpisany w homologację W jaką homologację? Albo klient coś przekręcił, albo pracownik WK, albo w ogóle doszło do jakiegoś gigantycznego nieporozumienia... Możesz podać jakieś bliższe dane? O jaki pojazd chodzi, o jakie WK (możesz na PW jak nie chcesz tu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 A może tu chodzi o WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI sposobu montażu instalacji przystosowującej dany typ pojazdu do zasilania Gazem. oczywiście oprócz tego jest jeszcze decyzja z TDT i faktura z warsztatu montującego tą instalacje. przynajmniej ja mam tak napisane na swojej do mojego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 A czy w dokumentach kraju pochodzenia pojazdu była adnotacja że jest zasilany gazem?? Jeżeli nie było to WK nie ma podstaw wpisania gazu Może o to chodziło WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 A czy w dokumentach kraju pochodzenia pojazdu była adnotacja że jest zasilany gazem??Jeżeli nie było to WK nie ma podstaw wpisania gazu Może o to chodziło WK Też tak sadzę,że moglo tak być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2010 Chodzi o roczny pojazd, który miał za granicą zamontowany gaz i wg klienta, pracownik WK poinformował, że zmieniając zbiornik homologacja straciła ważność, ponieważ tam jest wpisany inny zbiornik. Jak klient się zjawi opisze więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 pracownik WK poinformował, że zmieniając zbiornik homologacja straciła ważność Pierwszy raz o takich bzdurach słyszę.Nie raz miałem taki przypadek gdzie klient wymienil zbiornik i nikt z WK nie ganiał klienta z tego tytułu...!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Ale jaka homologacja na GAZ, jak montaż był za granicą??!! Ta historia się kupy nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 No to znowu mamy jakiegoś nowego kwiatka, bo jak skończy się dozór na zbiornik to nie możemy zamontować nowego tylko dalej na dozór tego samego zbiornika do TDT i za dwa lata to samo 9albo za rok). Chyba ten wydział komunikacji ma udziały w TDT [ Dodano: 27-01-2010, 11:07 ] (..)Na BT miał dozór TDT, fakturę z warsztatu za montaż, auto OK i P. (..) A czy to nie są homologacje Czy kto,ś przy montażu zbiornika nie sprawdził instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigi Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 problem polega na tym ze ludzie w WK nie maja podstawowej wiedzy na temat tego co robia i czego powinni wymagac a czego nie. Niedlugo ktos zazada homologacjii na silnik po jego zmianie na inny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Chwila, chwila... jeśli w dokumentach z kraju pochodzenia pojazdu nie ma żadnego zapisu o jego przystosowaniu do zasilania gazem, to moim zdaniem WK miał rację. Bo skąd pewność, że instalacji nie założył w garażu przysłowiowy Zenek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 jeśli w dokumentach z kraju pochodzenia pojazdu nie ma żadnego zapisu o jego przystosowaniu do zasilania gazem, bo np. w tym kraju, im to lotto ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 bo np. w tym kraju, im to lotto ... Ale nam nie lotto... Nie ma wpisu w DR - nie ma gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Ale nam nie lotto... Całe szczęście, że to lotto to temat dla właściciela i WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 No nie całkiem bo jak ma przegląd nieważny to jesdzie do Ciebie a tam oprócz braku adnotacji o gazie wszystko jest na 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Tylko, że do mnie przyjedzie z ważnym TDT i zrobię mu badanie z wynikiem P o resztę niech się WK z klientem umawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Chwileczkę - masz brak informacji o zasilaniu pojazdem gazem i dajesz wynik "P"? Pamiętaj, że nie ma jucz badań pierwszych tylko okresowe, a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Nie ma wpisu gaz - wynik badania N (patrz tez punkt 12 odpowiedzi ministerialnych) - nawet jeśli to zagranica!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Nie ma wpisu gaz - wynik badania N (patrz tez punkt 12 odpowiedzi ministerialnych) - nawet jeśli to zagranica!! Czyli w tym wypadku powrót do "korzeni"lub f-ra na montaz gazu w kraju i dopiero SKP....????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 28 Styczeń 2010 Share Napisano 28 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Tak samo mam porównać tablice rejestracyjne, których niema i daje P więc dlaczego mam nie dać P dla klienta, który ma dokumenty wystawione w kraju jego dotychczasowej rejestracji a tam nie dokonują takowych zapisów a posiada ważny protokół TDT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 28 Styczeń 2010 Share Napisano 28 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Tak samo mam porównać tablice rejestracyjne, których niema i daje P więc dlaczego mam nie dać P dla klienta, który ma dokumenty wystawione w kraju jego dotychczasowej rejestracji a tam nie dokonują takowych zapisów a posiada ważny protokół TDT. A to już do Pana od Poniedziałków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.