wolf Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Miałem taki przypadek, w zeszłym tygodniu robiłem BT pojazdu z zagranicy z gazem. Klient ze względu na to, że zbiornik nie miał polskiego TDT wymienił zbiornik. Na BT miał dozór TDT, fakturę z warsztatu za montaż, auto OK i P. Teraz okazało się, że WK odmówiło zarejestrowania podając przyczynę, że ten zbiornik musi być wpisany w homologację, której zresztą nikt nie ma? Co o tym sądzicie? Idąc tym tokiem myślenia to jak wymienię silnik to też muszę robić nową homologację, założę inną homologowaną kierownicę to nowa homologacja Cytuj
JACEK GUZ Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Dziwne podejście do tematu ja osoboście robiłem już kilka badań z zza granicy z gazem i po wymianie butli na naszą z waznym dozorem nie było żadnych problemów w WK Ale widocznie co kraj to obyczaj Cytuj
DARIO64 Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Dziwne podejście do tematu ja osoboście robiłem już kilka badań z zza granicy z gazem i po wymianie butli na naszą z waznym dozorem nie było żadnych problemów w WK U nas też nie było problemów, jakiś nadgorliwy albo przepracowany urzędnik się trafił, jak zobaczył dokument z polskiego zbiornika przy ewntualnym braku wpisu w zagranicznych dokumentach o zasilaniu LPG to potraktował gościa jakby zamontował instalację w kraju. A gdzie jest napisane że np.Holender nie może sobie kupić polskiego zbiornika,co na to urzędnik powie? Cytuj
blakop Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 ten zbiornik musi być wpisany w homologację W jaką homologację? Albo klient coś przekręcił, albo pracownik WK, albo w ogóle doszło do jakiegoś gigantycznego nieporozumienia... Możesz podać jakieś bliższe dane? O jaki pojazd chodzi, o jakie WK (możesz na PW jak nie chcesz tu) Cytuj
mmiodzio Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 A może tu chodzi o WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI sposobu montażu instalacji przystosowującej dany typ pojazdu do zasilania Gazem. oczywiście oprócz tego jest jeszcze decyzja z TDT i faktura z warsztatu montującego tą instalacje. przynajmniej ja mam tak napisane na swojej do mojego auta. Cytuj
llary Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 A czy w dokumentach kraju pochodzenia pojazdu była adnotacja że jest zasilany gazem?? Jeżeli nie było to WK nie ma podstaw wpisania gazu Może o to chodziło WK Cytuj
mirek.g Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 A czy w dokumentach kraju pochodzenia pojazdu była adnotacja że jest zasilany gazem??Jeżeli nie było to WK nie ma podstaw wpisania gazu Może o to chodziło WK Też tak sadzę,że moglo tak być. Cytuj
wolf Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 Chodzi o roczny pojazd, który miał za granicą zamontowany gaz i wg klienta, pracownik WK poinformował, że zmieniając zbiornik homologacja straciła ważność, ponieważ tam jest wpisany inny zbiornik. Jak klient się zjawi opisze więcej szczegółów. Cytuj
Regan55 Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 pracownik WK poinformował, że zmieniając zbiornik homologacja straciła ważność Pierwszy raz o takich bzdurach słyszę.Nie raz miałem taki przypadek gdzie klient wymienil zbiornik i nikt z WK nie ganiał klienta z tego tytułu...!!!! Cytuj
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Ale jaka homologacja na GAZ, jak montaż był za granicą??!! Ta historia się kupy nie trzyma. Cytuj
ketiw38 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 No to znowu mamy jakiegoś nowego kwiatka, bo jak skończy się dozór na zbiornik to nie możemy zamontować nowego tylko dalej na dozór tego samego zbiornika do TDT i za dwa lata to samo 9albo za rok). Chyba ten wydział komunikacji ma udziały w TDT [ Dodano: 27-01-2010, 11:07 ] (..)Na BT miał dozór TDT, fakturę z warsztatu za montaż, auto OK i P. (..) A czy to nie są homologacje Czy kto,ś przy montażu zbiornika nie sprawdził instalacji Cytuj
zbigi Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 problem polega na tym ze ludzie w WK nie maja podstawowej wiedzy na temat tego co robia i czego powinni wymagac a czego nie. Niedlugo ktos zazada homologacjii na silnik po jego zmianie na inny... Cytuj
bogusław Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Chwila, chwila... jeśli w dokumentach z kraju pochodzenia pojazdu nie ma żadnego zapisu o jego przystosowaniu do zasilania gazem, to moim zdaniem WK miał rację. Bo skąd pewność, że instalacji nie założył w garażu przysłowiowy Zenek? Cytuj
Jacdiag Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 jeśli w dokumentach z kraju pochodzenia pojazdu nie ma żadnego zapisu o jego przystosowaniu do zasilania gazem, bo np. w tym kraju, im to lotto ... Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 bo np. w tym kraju, im to lotto ... Ale nam nie lotto... Nie ma wpisu w DR - nie ma gazu Cytuj
adam1501 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Ale nam nie lotto... Całe szczęście, że to lotto to temat dla właściciela i WK Cytuj
ketiw38 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 No nie całkiem bo jak ma przegląd nieważny to jesdzie do Ciebie a tam oprócz braku adnotacji o gazie wszystko jest na 5 Cytuj
adam1501 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Tylko, że do mnie przyjedzie z ważnym TDT i zrobię mu badanie z wynikiem P o resztę niech się WK z klientem umawia Cytuj
blakop Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Chwileczkę - masz brak informacji o zasilaniu pojazdem gazem i dajesz wynik "P"? Pamiętaj, że nie ma jucz badań pierwszych tylko okresowe, a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Nie ma wpisu gaz - wynik badania N (patrz tez punkt 12 odpowiedzi ministerialnych) - nawet jeśli to zagranica!! Cytuj
Regan55 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Nie ma wpisu gaz - wynik badania N (patrz tez punkt 12 odpowiedzi ministerialnych) - nawet jeśli to zagranica!! Czyli w tym wypadku powrót do "korzeni"lub f-ra na montaz gazu w kraju i dopiero SKP....????? Cytuj
adam1501 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Tak samo mam porównać tablice rejestracyjne, których niema i daje P więc dlaczego mam nie dać P dla klienta, który ma dokumenty wystawione w kraju jego dotychczasowej rejestracji a tam nie dokonują takowych zapisów a posiada ważny protokół TDT. Cytuj
ketiw38 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 a w jego skład wchodzi porównanie stanu faktycznego z DR! Tak samo mam porównać tablice rejestracyjne, których niema i daje P więc dlaczego mam nie dać P dla klienta, który ma dokumenty wystawione w kraju jego dotychczasowej rejestracji a tam nie dokonują takowych zapisów a posiada ważny protokół TDT. A to już do Pana od Poniedziałków Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.