Skocz do zawartości

Nie działający analizator spalin!!!


Lotek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zaistniała taka sytuacja.Lada dzień ma być TDT na kontroli w naszej stacji.Wczoraj wysiadł

analizator spalin.Serwis jeszcze jego nie odebrał do naprawy+czas naprawy+zwrot sprzętu z serwisu.Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze????

Najkrócej jak mozna-musi być ANALIZATOR -sprawny i legalizowany...!!!!

 

[ Dodano: 07-02-2010, 20:34 ]

Ps.Mozna podstawić drugi analizator w stanie jw.i zgłosić dla TDT w celu dodatkowego

odbioru SKP z tytułu wymiany analizatora.Musisz to zrobic na "wczoraj".... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego u mnie są dwa analizatory jeden na SKP drugi w serwisie i obydwa są legalizowane i przeglądane tylko i wyłącznie na potrzeby SKP bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora, ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden także d...pa zbita :sad: w razie kontroli. A tak zgodnie z interpretacją MI na temat legalizacji urządzeń trzeba byłoby mieć po dwa urządzenia tego samego typu zgłoszone do TDT bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden

A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....????? :razz:

bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna

Niestety ale wtedy....$$$$$$$....."niet""" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora

To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Co robić jak

 

Szczerze??? Jesli papiery na analizator są ok to nic nie robić tylko modlić się aby podczas kontroli nie było na badaniu benzyniaka...

 

Po kontroli wysłać do serwisu :D

 

Wiem, że to trochę ryzykowne, ale lepiej mieć analizator uszkodzony i palić głupa, że to się stało przed chwilą, niż nie mieć go w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar...

 

To że im jest legalizacja nie potrzebna do działalności nie znaczy że nie jest robiona. Jest robiona na potrzeby SKP a w razie jakiegoś upierdliwca w serwisie który podważył by wskazania ich legalizowanego urządzenia zawsze mogą podjechać na analizę spalin na SKP jako niezależnej komórki. :D

 

A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....?????

 

Wlaśnie do tego się przymierzamy żeby wziąć go na stan do SKP i zgłośić do TDT jako drugi analizator i wtedy jeden w naprawie a drugi działa i na odwrót, ale tak jak wcześniej pisałem urządzenia które wyjeżdżają z SKP do legalizacji powinny być po 2 szt. żeby jedno wysłać a drugim pracować a to już jest trochę (a nawet bardzo) chore :-P bo kogo stać żeby trzymać po dwa urządzenia tego samego typu które jak wszyscy wiemy tanie nie są :-x .

::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji.

 

 

I co z tego skoro nie jest zgłoszony przez SKP do TDT. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonujecie badanie techniczne,kolejność czynności -wiadomo.Dochodzi do podłaczenia analizatora spalin.Nie działa.Za plecami stoi smutny pan.Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili.

 

:shock: O w mordę, nie działa??? Jak babcię młotkiem, wczoraj na koniec zmiany jeszcze działał. Nie wiem co się stało. Przykro mi nie zrobię panu badania (to do klienta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiesz szefowi ? :)

 

Jak szefowi na karku będzie siedział inspektor TDT to sze słówka nie piśnie :)

 

 

Do czego dążę. Zdarzają się na stacjach różne rzeczy, usterki i awarie sprzętu. Normalnie przy awarii analizatora omijał bym benzyniaczki szerokim łukiem, no chyba, że EOBD. Ale kontrola jest wyjątkową sytuacją gdzie nie można sobie pozwolić na taki komfort. Trzeba przystąpić do badania. I nie oszukujmy się TDT często leci z nami w kulki to jak my raz polecimy z nimi i będziemy palić głupa, że "to dopiero co się stało" to nikomu korona z głowy nie spadnie. Taki lajf. Jak nie my ich to oni nas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.