Skocz do zawartości

Konieczność "ustalania danych"


llary

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czy owak, przepaszam Kolege Adama, ale jakos nie widze specjalnie mojej winy w calym zajsciu.

Na pewno?

Prosilem o badanie PRZED rejestracja.

Jakie?? Przed rejestracją możemy wykonać dodatkowe lub okresowe. Jeżeli dodatkowe to co ustalić? Jak sam wspominasz

powinienem najpierw zapytac w SP co DOKLADNIE jest potrzebne

Właśnie tu jest Twój błąd, ponieważ

Są WK, które honorują przeglądy z innych państw i są takie, które ich nie uznają. Diagnosta jak detektyw musi ustalić jakie badanie ma wykonać dla konkretnego WK.

W tym przypadku detektyw nie popisał się również.

Nie czuj się urażony ale po prostu nie znajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania tyczy się to i Ciebie (nie wiedziałeś czego chcesz) i diagnosty, który nie zweryfikował dokładnie Twego problemu i poszedł trochę na wyrost co się odbiło czkawką dla was wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • JANUSZ60

    12

  • adam1501

    11

  • blakop

    9

  • cubitus

    7

Pojawilem sie na stacji z autem bez tablic w celu dokonania badania PRZED rejestracja. Prosilem o badanie PRZED rejestracja.

Moim zdaniem jedynym błędem diagnosty był następny termin badania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
czy ustalając dane na zaświadczeniu z programu norcom ,wpisujecie coś więcej czy tylko to co jest w tabeli programu stacja 2000

 

Do badania na ustalenie danych używam swojego wzoru. Wpisuję wszystko co potrzebne do rejestracji. Z tego co kojarzę to chyba w nowej Stacji ta tabelka będzie rozszerzona, ale mogę się mylić... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apeluję o wpisywanie F3!

 

Zawszę wpisuję, ale zastanawiam się nad sensem tego bo po roku wracają do mnie auta z rubryką F3 pustą.

 

Nawet przy okresowym po raz pierwszy i DIP-ie (gdzie nie ma miejsca na F3) w uwagach robię zapis

Maksymalna masa zespołu pojazdów [F3] ....

 

Natomiast przy ustaleniu danych na wniosek lub skierowanie mam takiego gotowca w OpenOffice i tylko uzupełniam dane i potem kopiuj/wklej

 

Maks/dop masa całkowita (F1/F2) ….. x/x [kg] Maks/dop ładowność (-/-) ….. x/x [kg] Maks/dop masa całkowita zespołu pojazdów (-/F3) ….. x/x [kg] Masa własna (G) ….. x [kg] Maks/dop masa przyczepy z hamulcem (O1/-) ….. x/x [kg] Rozstaw osi (-) ….. x [m] Maks masa przyczepy bez hamulca (O2) ….. x [kg] Maks/dop nacisk osi (-/-) ….. x/x [kN] Liczba osi/kół (L/-) ….. x/x [szt] Liczba miejsc do siedzenia/stania/leżenia (S1/S2/-) ….. x/x/x [szt] Pojemność silnika (P1) ….. x [cm3] Rok produkcji (-) ….. x [r] Maks moc silnika/przy obrotach (P2/-) ….. x/x [kW/obr] Rodzaj paliwa (P3) ….. x Stosunek mocy do ciężaru (Q) ….. x [kw/kg] Rodzaj/podrodzaj/przeznaczenie pojazdu (-/-/-) ….. x/x/x Kolor (-) ….. x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apeluję o wpisywanie F3!

A ja z premedytacją nie wpisuję, nie ma tego w DIPie i nie wpisuję, chyba, że przyjeżdża na ustalenie danych i chce ten parametr to wówczas tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwię się ze po ostatnich zmianach wprowadzono rozstaw kół a pominięto właśnie masę zestawu pojazdów. Staram się to dopisywać na dole dip-u w uwagach

 

w 150% się z tobą zgadzam.na ch...re ten rozstaw kół jak nawet rozstawu osi nigdzie oprócz DIPu się nie zapisuje.

A co do F3 to miałem tel z pewnego WK (nie pamiętam skąd) aby taką informacje zamieścić w uwagach ponieważ u nich wszyscy diagności tak robią a u nas tak nie robili ale już robię... :lol:

 

Natomiast przy ustaleniu danych na wniosek lub skierowanie mam takiego gotowca w OpenOffice i tylko uzupełniam dane i potem kopiuj/wklej

 

Cytat:

Maks/dop masa całkowita (F1/F2) ….. x/x [kg] Maks/dop ładowność (-/-) ….. x/x [kg] Maks/dop masa całkowita zespołu pojazdów (-/F3) ….. x/x [kg] Masa własna (G) ….. x [kg] Maks/dop masa przyczepy z hamulcem (O1/-) ….. x/x [kg] Rozstaw osi (-) ….. x [m] Maks masa przyczepy bez hamulca (O2) ….. x [kg] Maks/dop nacisk osi (-/-) ….. x/x [kN] Liczba osi/kół (L/-) ….. x/x [szt] Liczba miejsc do siedzenia/stania/leżenia (S1/S2/-) ….. x/x/x [szt] Pojemność silnika (P1) ….. x [cm3] Rok produkcji (-) ….. x [r] Maks moc silnika/przy obrotach (P2/-) ….. x/x [kW/obr] Rodzaj paliwa (P3) ….. x Stosunek mocy do ciężaru (Q) ….. x [kw/kg] Rodzaj/podrodzaj/przeznaczenie pojazdu (-/-/-) ….. x/x/x Kolor (-) ….. x

_________________

 

:?::?::?:

Ja w swoim programie mam taką ikonkę którą klikając pojawia się w uwagach prawie identyczny wpis ze wszystkimi danymi które wpisuje w metrykę pojazdu :-D

 

Myślałem że pracujesz na jakimś porządnym programie :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim programie mam taką ikonkę

 

Ja też mam, tylko tam brakuje kilku danych, nie ma podziału na masy dop. i max.

 

Myślałem że pracujesz na jakimś porządnym programie :x

 

Na najlepszym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z premedytacją nie wpisuję,

 

A ja z premedytacją zarejestrował bym taki pojazd czasowo... po czym wystawił skierowanie z powrotem na stację na ustalenie danych :) Co sobie klient o takiej SKP pomyśli, to pomyśli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sobie klient o takiej SKP pomyśli, to pomyśli :)

Dlaczego nikt głośno nie krzyczy, że to nie wina SKP tylko MI za tego gniota z zeszłego roku. Dlaczego mamy zamiatać problem pod dywan kosztem SKP i rękami diagnosty? Nie chodzi o to, że korona mi z głowy spadnie jak to napiszę tylko żeby wskazać, że przepisy są złe, nie życiowe, nie logiczne a jak robimy tak po polsku, że kombinujemy zamiast zmienić prawo to później mamy tak jak mamy. Natomiast jak każdy WK by odesłał na ustalenie danych i każda SKP z premedytacją kasowała za to pieniądze to ludzie by zaczęli krzyczeć i może jakiś pismak by się zainteresował i może by dotarło do właściwych zakutych łbów i zmieniono by zapisy na takie, żeby nikt nie musiał kombinować, robić łaski, załatwiać bądź się ładnie uśmiechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z premedytacją zarejestrował bym taki pojazd czasowo... po czym wystawił skierowanie z powrotem na stację na ustalenie danych :) Co sobie klient o takiej SKP pomyśli, to pomyśli :)

 

nie wiem czy dobrze rozumiem, ale można by sytuację odwrócić i jeśli w DR nie ma wpisu F3, wystawiam zaświadczenie z danymi i wysyłam do WK na uzupełnienie danych w DR? to dopiero klient będzie miał o czy myśleć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam serdecznie

 

Mam problem z rejestracją autka sprowadzonego z Niemiec. Auto ma pełen komplet dokumentów, numery VIN i ich umieszczenie wszystko się zgadza. Stan techniczny wszystko oki. Jest tylko jeden problem... ;(. Auto przyjechało na lawecie bez tablic rejestracyjnych. W Niemczech zostało zatrzymane za długi wobec banku i kupione przez obecnego własciciela na aukcji. Stało w bezruchu około 4-5 miesiecy. Obecny własciciel je uruchomił no przywiożł na badanie. Co mam z tym fantem zrobic ??? :-(

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u Ciebie do tematu podchodzi WK bo jeżeli tak jak w większości kraju to wykonujesz normalnie badanie z tą różnicą że w miejscu nr rejestracyjnego wpisujesz "brak numeru", a jeżeli nie przechodzi na Twoim terenie auto bez tablic to najpierw klient do WK po tablice tymczasowe i wówczas na BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.