Stoned44 Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 PANOWIE W JAKI SPOSOB PRZEPROWADZIC BADANIE POJ. Z SYSTEMEM NIVO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Jak dobrze kumam jest to system poziomowania zawieszenia w BMW. Odp na pytanie - normalnie, tak jak citroena z hydropneumatycznym zawieszeniam. Wyłącz Caps Lock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 A co chcesz badać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stoned44 Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Chodzi mi dokładnie o badanie współczynnika przyczepności kół do podłoża (tzw. amortyzatory). Takie badanie wykonujemy jak przy klasycznym zawieszeniu. Pojazd marki Mercedes. Nivo prawdopodobnie z tyłu i przodu ale nie jestem pewien dlatego pytam. Sorry za caps. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 normalnie, tak jak citroena z hydropneumatycznym zawieszeniam A jak się bada taki pojazd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 A jak się bada taki pojazd? Odp na pytanie - normalnie, No chyba, że zepsuje się na ścieżce, wtedy zawieszenie mu klapnie i jest problem... lepiej je odsyłać od razu do kasacji i nie wpuszczać ich na stację, potem same problemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stoned44 Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Bo miałem dzisiaj klienta który obstawiał ze pojazdu z zawieszeniem nivo nie można badać na stanowisku do badania sprawności "amortyzatorów". Pierwszy raz sie z czymś takim spotkałem więc postanowiłem się poradzić Was.. Dodam tylko tyle że lewe przednie zawieszenie było o 40 % słabsze od tego z prawej strony. Czyli podsumowując badanie przeprowadza się tak jak pojazdu bez tego systemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Zazdrośnicy z VOLVO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stoned44 Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Panowie tylko mi to potwierdźcie bo nie zasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_g Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 pojazdu z zawieszeniem nivo nie można badać na stanowisku do badania sprawności "amortyzatorów" To tak samo jakby zakazać jeżdżenia po dziurawych drogach albo po kostce brukowej bo droga wymusza drgania zawieszenia. Jednym słowem bzdury... Na maszynie badamy skuteczność tłumienia całego zawieszenia a nie tylko amortyzatora i nie ma przeciwwskazań do zawieszeń tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Czerwiec 2010 Share Napisano 15 Czerwiec 2010 Samo badanie można wykonać tylko do pomiaru odnieść ze zrozumieniem, bo w przypadku wspomnianego Citroena z zawieszeniem hydropneumatycznym aktywnym wartość jest zmienna w zależności od obciążenia i częstotliwości tłumienia i po zbadaniu takiego pojazdu wrażenie liczbowe jest, że złom ale w praktyce jest inaczej. Najlepszym przykładem jest Tico jak się zbada go na pusto (bez obciążenia) to tył wychodzi koszmarnie ale jak wsadzi do środka na tylną kanapę dwie osoby to już jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.