Skocz do zawartości

CEPIK


Diagnose

Rekomendowane odpowiedzi

mozilla działa bez zarzutu

 

Tiaa... Ja musiałem zadzwonić bo strona mnie nie wpuszczała, nie przyjmowała hasła, drugi link działa bez zarzutu, wpisuje się tylko PIN a nie hasło i login.

 

W każdym razie pierwsze paczki już poszły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 455
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • JANUSZ60

    64

  • Psuj

    37

  • ijm

    31

  • DARIO64

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

A ja jeszcze nic od nich nie dostałem :cry: :cry: :cry: czekam na czytnik i kartę a wniosek poszedł już dawno temu. :)

 

jestem w takiej samej sytuacji.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze nic od nich nie dostałem

 

Cierpliwości. Wniosek wysłałem chyba jako jeden z pierwszych praktycznie kilka dni po informacji, że można wysyłać. W międzyczasie jeszcze zmienili adres do wysyłki :-x . Zawsze mozna do nich zadzwonić i zapytać się czy jest poprawna weryfikacja wniosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadgorliwym nie warto być, choćby na wypadek potrzeby korekty w rejestrze,,,

korekta w badaniach wcześniej wysłanych to już ingerencja w zasoby cepiku,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekta w badaniach wcześniej wysłanych to już ingerencja w zasoby cepiku,

Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów, myśle że i obecnie nie będzie.....

 

Fajnie się czyta wasze uwagi w sprawie uruchomienia CEPIKU w przypadku kiedy moja stacja uczestniczyła w pilotażu i mam to już od półtora roku ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie

a możesz wygenerować plik z jednym badaniem, ?

ja mogę minimum dany dzień ,,

na jakim programie pracujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytnik jest aktywny tylko, gdy jesteś zalogowany na stronie cepiku, po krótkim czasie system Cię wyloguje automatycznie, więc nie ma sensu, by był podłączony. Jeśli jednak masz wolne gniazdo usb to niczemu to nie szkodzi,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czytnik to macie cały czas podłączony czy tylko podczas wysylania pliku?

 

Czytnik podłączony cały czas, kartę wkładam tylko na czas połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów

Każda korekta w badaniu technicznym zapisanym w rejestrze nawet po dłuższym czasie, przy generowaniu pliku do wysyłki, jest automatycznie wygenerowana przez program i wysyłana w najbliższym pliku z zaznaczeniem "korekta".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów

Każda korekta w badaniu technicznym zapisanym w rejestrze nawet po dłuższym czasie, przy generowaniu pliku do wysyłki, jest automatycznie wygenerowana przez program i wysyłana w najbliższym pliku z zaznaczeniem "korekta".

 

Czyli znowu dwie szkoły ??? albo różnie w różnych programach ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

pierwszą partie wysłałem 1.09.2010 i poszło bez problemu ,ale druga nie poszła bo były badania negatywne ,i takich na razie nie da się wysłać z programu Norcom,sama procedura wysyłki jest chyba zbyt mocno zawiła :shock: robił to informatyk ale też się motał,to nie to co export badań dla WUK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z naszej strony (NORCOM) - to nie jest kwestia badań negatywnych, a tylko i wyłącznie badań z określonym terminem BTP, a bez numerów dowodu rejestracyjnego.

I w tym tkwi problem - a nie w skomplikowaniu całej procedury, choć do bardzo prostych ona (ze strony CEPiK'u) nie należy.

 

Nowa wersja naszego programu powinna pojawić się za kilka dni - pozostawi ona SKP większe pole do manewru, ale wyłącznie co do interpretacji zapisów rozporządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszą partie wysłałem 1.09.2010 i poszło bez problemu ,ale druga nie poszła bo były badania negatywne ,i takich na razie nie da się wysłać z programu Norcom,sama procedura wysyłki jest chyba zbyt mocno zawiła :shock: robił to informatyk ale też się motał,to nie to co export badań dla WUK

widze że i w Norkomowskiej wersji CEPa nie da się wysłać N-ki, ja pracuje na TUVPOLu i również wyskoczył błąd walidacji w paczce która zawierała badanie negatywne, po rozmowie mailowej z informatykiem stwierdził że powinien być wpisany termin ważności, ale jaki termin skoro "N" się go pytam......

Coś mi się wydaje że wcześniejsza pilotażowa wersja jeszcze CEPIKU nie pobierał negatywów no bo przecież bym już to wcześniej zauważył.

 

A co do braku nr DR panie Norbercie, to ja zawsze wpisuje nr dokumentu na podstawie którego robię badanie, obojętnie czy jest to N-ka czy inne badanie. Wyraźnie u mnie wyskoczył błąd że brak ustalonego terminu ważności badania.

Czegoś nie rozumiem bo skoro pobiera badania negatywne to dlaczego system CEPa się czepia braku terminu....

 

Ktoś coś chyba namieszał i nie przemyślał wszystkiego w procedurach wysyłania CEPa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.