Psuj Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 mozilla działa bez zarzutu Tiaa... Ja musiałem zadzwonić bo strona mnie nie wpuszczała, nie przyjmowała hasła, drugi link działa bez zarzutu, wpisuje się tylko PIN a nie hasło i login. W każdym razie pierwsze paczki już poszły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_g Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Też dzwoniłem i przekierowali mnie na https://www.cepik.gov.pl/mwebt-usr oraz pouczyli, że wystarczyło przeczytać wszystkie karteczki bo wszystko było napisane (trudno się z nimi nie zgodzić). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 A ja jeszcze nic od nich nie dostałem czekam na czytnik i kartę a wniosek poszedł już dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyszon Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 działa sprawnie, ale przeglądarka musi być Mozilla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 A ja jeszcze nic od nich nie dostałem :cry: czekam na czytnik i kartę a wniosek poszedł już dawno temu. jestem w takiej samej sytuacji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 A ja jeszcze nic od nich nie dostałem Cierpliwości. Wniosek wysłałem chyba jako jeden z pierwszych praktycznie kilka dni po informacji, że można wysyłać. W międzyczasie jeszcze zmienili adres do wysyłki . Zawsze mozna do nich zadzwonić i zapytać się czy jest poprawna weryfikacja wniosku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyszon Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Pytanie do kolegów, którzy już posiadają klucze. Czy codziennie wysyłacie paczki do ministerstwa? jak to robicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 zalecenie jest, nie rzadziej niż raz na trzy dni, więc po co częściej ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 My zadecydowaliśmy u siebie, że ślemy codziennie na fajrant. Ale zalecenia są, że nie później niż 3 dni po badaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Nadgorliwym nie warto być, choćby na wypadek potrzeby korekty w rejestrze,,, korekta w badaniach wcześniej wysłanych to już ingerencja w zasoby cepiku,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 korekta w badaniach wcześniej wysłanych to już ingerencja w zasoby cepiku, Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów, myśle że i obecnie nie będzie..... Fajnie się czyta wasze uwagi w sprawie uruchomienia CEPIKU w przypadku kiedy moja stacja uczestniczyła w pilotażu i mam to już od półtora roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie a możesz wygenerować plik z jednym badaniem, ? ja mogę minimum dany dzień ,, na jakim programie pracujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 a możesz wygenerować plik z jednym badaniem, ? przeszukujesz archiwum wg nru badania lub nru rej pojazdu i masz jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Ja też jeszcze nic nie dostałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyszon Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 a czytnik to macie cały czas podłączony czy tylko podczas wysylania pliku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Czytnik jest aktywny tylko, gdy jesteś zalogowany na stronie cepiku, po krótkim czasie system Cię wyloguje automatycznie, więc nie ma sensu, by był podłączony. Jeśli jednak masz wolne gniazdo usb to niczemu to nie szkodzi,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 a czytnik to macie cały czas podłączony czy tylko podczas wysylania pliku? Czytnik podłączony cały czas, kartę wkładam tylko na czas połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Czy tym czytnikiem można odczytywac kody 3D zawarte w DR i przesyłac je do rejestru BT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Do tego potrzebny skaner jak do kodów kreskowych, nie czytnik kart,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Do tego potrzebny skaner nie czytnik kart,,, Ok, rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andmat Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów Każda korekta w badaniu technicznym zapisanym w rejestrze nawet po dłuższym czasie, przy generowaniu pliku do wysyłki, jest automatycznie wygenerowana przez program i wysyłana w najbliższym pliku z zaznaczeniem "korekta". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Wrzesień 2010 Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Do tej pory jak było coś poprawiane to badanie poprawione w rejestrze wysyłało się ponownie i nie było z tego powodu żadnych problemów Każda korekta w badaniu technicznym zapisanym w rejestrze nawet po dłuższym czasie, przy generowaniu pliku do wysyłki, jest automatycznie wygenerowana przez program i wysyłana w najbliższym pliku z zaznaczeniem "korekta". Czyli znowu dwie szkoły ??? albo różnie w różnych programach ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 5 Październik 2010 Share Napisano 5 Październik 2010 pierwszą partie wysłałem 1.09.2010 i poszło bez problemu ,ale druga nie poszła bo były badania negatywne ,i takich na razie nie da się wysłać z programu Norcom,sama procedura wysyłki jest chyba zbyt mocno zawiła robił to informatyk ale też się motał,to nie to co export badań dla WUK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 5 Październik 2010 Share Napisano 5 Październik 2010 Z naszej strony (NORCOM) - to nie jest kwestia badań negatywnych, a tylko i wyłącznie badań z określonym terminem BTP, a bez numerów dowodu rejestracyjnego. I w tym tkwi problem - a nie w skomplikowaniu całej procedury, choć do bardzo prostych ona (ze strony CEPiK'u) nie należy. Nowa wersja naszego programu powinna pojawić się za kilka dni - pozostawi ona SKP większe pole do manewru, ale wyłącznie co do interpretacji zapisów rozporządzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 5 Październik 2010 Share Napisano 5 Październik 2010 pierwszą partie wysłałem 1.09.2010 i poszło bez problemu ,ale druga nie poszła bo były badania negatywne ,i takich na razie nie da się wysłać z programu Norcom,sama procedura wysyłki jest chyba zbyt mocno zawiła robił to informatyk ale też się motał,to nie to co export badań dla WUK widze że i w Norkomowskiej wersji CEPa nie da się wysłać N-ki, ja pracuje na TUVPOLu i również wyskoczył błąd walidacji w paczce która zawierała badanie negatywne, po rozmowie mailowej z informatykiem stwierdził że powinien być wpisany termin ważności, ale jaki termin skoro "N" się go pytam...... Coś mi się wydaje że wcześniejsza pilotażowa wersja jeszcze CEPIKU nie pobierał negatywów no bo przecież bym już to wcześniej zauważył. A co do braku nr DR panie Norbercie, to ja zawsze wpisuje nr dokumentu na podstawie którego robię badanie, obojętnie czy jest to N-ka czy inne badanie. Wyraźnie u mnie wyskoczył błąd że brak ustalonego terminu ważności badania. Czegoś nie rozumiem bo skoro pobiera badania negatywne to dlaczego system CEPa się czepia braku terminu.... Ktoś coś chyba namieszał i nie przemyślał wszystkiego w procedurach wysyłania CEPa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi