Psuj Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 ale jak tego nie ma to im już to nie pasuje..... Na podstawie??? Czasy "tak bo tak" już dawno minęły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 cubitus - te uwagi są bez sensu! Pomiń je i stanowczo odmawiaj ich wpisywania - WK trzeba wychować!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 Musisz być pewny swego postępowania przy wypełnianiu dokumentów jak i przy reszcie roboty. Pamiętaj, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu i im mniej wynika z Twoich dokumentów tym bezpieczniej (jak wspomina powyżej markes30 - napisałeś zbędną i nie w Twojej gestii rzecz). W dokumentach określaj rzeczy niezbędne wywodzące się z przepisów a nie z czyjegoś widzimisię, jak ma takowe i będzie miał pretensje to tak jak piszę Psuj niech się określi na podstawie czego żąda od Ciebie stosownych adnotacji a Ty się wówczas jak będziesz miał na piśmie stosowne (nie na zasadzie bo klient mówi) to się do nich ustosunkujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2010 Dziękuję panowie za wiedzę i wsparcie. Dziś wymusiłem na szefie aktalizację oprogramowania i może jeszcze uda mi się pojechać na dobre doszkolenie w PZM-cie W Poznaniu co do nowych przepisów. Jak nie da mi na to kasy to i tak sam pojadę. Aha mam jeszcze jedno pytanie.... Jak sprawdzacie hamulec najazdowy w przyczepach ??? Ja mam naturalnie rolki i przyrząd do wywierania nacisku na sprzęg. Na co najbardziej uważać przy sprawdzaniu takich do 3,5 T ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 Na co najbardziej uważać przy sprawdzaniu takich do 3,5 T ??? Dokładnie oglądaj ramę, bo dośc często można zobaczćc pęknięcia spawów i samej konstrukcji. Jak sprawdzacie hamulec najazdowy w przyczepach ??? Zgodnie z instrukcja przyrządu. Trochę to kłopotliwe zwłaszcza jesli przyczepa ma 2 lub 3 osie, bo trzeba odkręcać koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2010 Kół nie musze odkręcać. Mam dodatkowe mini rolki które mozna układać za lub przed rolkami głównym także spoko. Ta przyczepa była ładna - zaczep i oś KNOTT. Na zaczepie i osi nawet tabliczki znamionowe z danymi. Jedyne co się można było doczepić to brak odblasków białych z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 Kół nie musze odkręcać. Mam dodatkowe mini rolki które mozna układać za lub przed rolkami głównym także spoko Ale w skok zawieszenia w nieobciązonej przyczepie jest na tyle mały, że jeśli nie odkręcisz kół z innych osi, to bada oś nie wywrze wymaganego nacisku na rokli hamulcowe i pomiar będzie niedokładny (jeżeli w ogóle rolki sie załączą). te dodatkowe rolki, które posiadasz nadaja sie do sprawdznia aut z nierozłączalnym napędem 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2010 Dziękuję Daniel. A jak traktujecie przyczepy campingowe?? Czy oprócz sprawdzenia stanu ukł. hamulcowego , podwozia itp. są dodatkowe warunki ? P.S. Panowie udało mi się wywalczyć ulepszenie programu i jadę na szkolenie dodatkowe !!! Pokierowałem się wszymi poradami i postraszyłem szefa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 Pokierowałem się wszymi poradami i postraszyłem szefa Niech On to jeszcze przeczyta,,, może się na razie nie pakuj na to szkolenie ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2010 Janusz nie przesadzaj . Nawet jemu pokazywałem czym jego "oszczędności" grożą. Zamówienie na Patronat 4.60 dziś poszło. A szkolenie jest we wrześniu. Oki co z tymi camperami?? Czy tam się sprawdza coś dodatkowo?? Np. mają te instalacje gazowe (butle , kuchenki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.