ponti Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego Na podstawie którego paragrafu mam żądać od klienta takowego "kwitu" (może się określili) i co mam zrobić jak klient powie że mi go nie da? w zasadzie paragrafu nie ma , ale tu chodzi o twoje cztery litery i żebyś miał podkładkę od producenta że zezwala na przeróbki.Ja ponad to jeszcze wymagam od klientów zaświadczenia od warsztatu , który ma uprawnienia na przeróbki pojazdów kod PDK 45 z a jak nie to mówię krótko , ale nie dosłownie żeby sie bujał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZYMON-OSKP Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 a ja dodatkowo opinie rzeczoznawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 a jak nie to mówię krótko , ale nie dosłownie żeby sie bujał Ja stosuję tę procedurę jak mi się nie podoba przebudowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 A ja proszę o F.Vat na zamontowane części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZYMON-OSKP Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 No i jak klient słyszy faktura na nowe części - to dziękuję i odjeżdża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.