Tomek D Napisano 22 Wrzesień 2010 Share Napisano 22 Wrzesień 2010 Jestem ciekaw jak spisują się te auta z silnikiem 2,0TD a jak zagazowane benzyniaki, na co zwrócić uwagę przy kupnie (jakieś tajne miejsca). Czekam na opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 22 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2010 Niestety nic ciekawego nie znalazłem. Wolał bym opinie osub z forum posiadajacąch takie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 22 Wrzesień 2010 Share Napisano 22 Wrzesień 2010 Nissan jak każdy samochód ma wady i zalety.Nissan tak samo jak opel ma słabe blachy i rdzewieją mu tylne błotniki i progi .Lewa pół oś pęka .Górne wahacze często padają i łożyska siadają i górnym mocowaniu zwrotnicy.Słaby skręt ma . Nissan P11 z tego co mi się obiło o uszy to silniki 2.0 TD może nie są do końca fajne bo wycierają mu się wałki rozrządu.Z kolei benzynki 1.6 i 2.0 są oki , ale 1.8 Zaleta silników bez to łańcuch rozrządu jak dobrze dbasz to nic sie nie dzieje trzeba tylko dbać żeby olej był na maxa lub 3/4 stanu. no i oczywiście nie można wlać jakiegoś oleju kujawskiego. Zawieszenie bardzo fajne z tym że twarde co mi osobiście sie podoba bo na tracie w zakretach trzyma sie jak przyklejony. hamulce tez spoko przód jak i tył klocki Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć. ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć.ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ. A propo's gazu. Bo nie jestem pewien. Tam czasem nie są prowadnice zaworów smarowane etyliną i przy gazie nie trzeba zakładać centralnego smarowania dodatkowego? Wiem, że Mitsubishi ma tak na pewno ale nie jestem pewien Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Te samo pytanie dotyczy Mazdy 626 i Mitsubishi Galanta roczniki 1999 w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Te samo pytanie dotyczy Mazdy 626 Posiadam takową 626 GF 2.0 , przed liftem. Rzeczy które warto sprawdzić przed zakupem to: Hamulce osi tylnej - z czasem zapieka się mechanizm hamulca ręcznego. Naprawa moze być upierdliwa ze względu na zacierające się w nim długie łożysko igiełkowe. Podobno trochę kosztuje bo w zamiennikach go brak. Z tego co wiem Sebastian ZG ma ten sam problem i kombinuje by zamienić je dwoma łożyskami od pralki frani Ja czekam aż sobie z tym poradzi. Wtedy bogatszy o jego doświadczenia wezmę się za to. Korozja przednich części błotników tylnych - w każdej GF-ce zaczynają rdzewieć na odcinku około 10 cm. Migająca kontrolka poduszki pasażera - z czasem zaczynają nie stykać przewodu umieszczone w fotelu pasażera przesyłające sygnał z maty umieszczonej w siedzisku. Przed zakupem można sprzedającemu pomarudzić jak to kosztowna naprawa niesprawnej poduszki by zbić cenę. W rzeczywistości 10 min. z kombinerkami w łapie i usterka naprawiona Zużycie pierścieni zgarniających - przed kupnem warto byś odpalił silnik kiedy jest zimny i zobaczył co z rury się wydobywa. W rodzinie mam dwa takie auta i zjawiska powyższego nie zaobserwowałem ale słyszałem o tym problemie od znajomego z serwisu mazdy. Przewód giętki od wysprzęglika sprzęgła - często parcieje i pęka w najmniej odpowiedniej chwili ( hmm tak jakby taka chwila kiedykolwiek była odpowiednia ) W razie czego można kupić przewód hamulcowy od cieniasa za 20 zł. Jest taki sam. Zawieszenie w tym aucie jest twarde. Jednym to przeszkadza innym nie. Mi takowe odpowiada. Tak poza tym jeżdżę, leję paliwo i nic przy niem robić nie muszę. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2010 To jak na Japończyka to wadliwa chyba kupię francuza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 To jak na Japończyka to wadliwa chyba kupię francuza. francyza no proszę Cię bERT tylko straszy, a przy francuzie lista byłaby chyba dłuższa i konkretniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Te samo pytanie dotyczy Mazdy 626 Posiadam takową 626 GF 2.0 , przed liftem. Rzeczy które warto sprawdzić przed zakupem to: Hamulce osi tylnej - z czasem zapieka się mechanizm hamulca ręcznego. Naprawa moze być upierdliwa ze względu na zacierające się w nim długie łożysko igiełkowe. Podobno trochę kosztuje bo w zamiennikach go brak. Z tego co wiem Sebastian ZG ma ten sam problem i kombinuje by zamienić je dwoma łożyskami od pralki frani Ja czekam aż sobie z tym poradzi. Wtedy bogatszy o jego doświadczenia wezmę się za to. Korozja przednich części błotników tylnych - w każdej GF-ce zaczynają rdzewieć na odcinku około 10 cm. Migająca kontrolka poduszki pasażera - z czasem zaczynają nie stykać przewodu umieszczone w fotelu pasażera przesyłające sygnał z maty umieszczonej w siedzisku. Przed zakupem można sprzedającemu pomarudzić jak to kosztowna naprawa niesprawnej poduszki by zbić cenę. W rzeczywistości 10 min. z kombinerkami w łapie i usterka naprawiona Zużycie pierścieni zgarniających - przed kupnem warto byś odpalił silnik kiedy jest zimny i zobaczył co z rury się wydobywa. W rodzinie mam dwa takie auta i zjawiska powyższego nie zaobserwowałem ale słyszałem o tym problemie od znajomego z serwisu mazdy. Przewód giętki od wysprzęglika sprzęgła - często parcieje i pęka w najmniej odpowiedniej chwili ( hmm tak jakby taka chwila kiedykolwiek była odpowiednia ) W razie czego można kupić przewód hamulcowy od cieniasa za 20 zł. Jest taki sam. Zawieszenie w tym aucie jest twarde. Jednym to przeszkadza innym nie. Mi takowe odpowiada. Tak poza tym jeżdżę, leję paliwo i nic przy niem robić nie muszę. Polecam nie wiem czy zauważyłeś ale kolega pytał sie o nissana P11 , a nie o mazdę GF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 nie wiem czy zauważyłeś ale kolega pytał sie o nissana P11 , a nie o mazdę GF Czytaj wszystkie posty uważnie to nie będziesz pisał bzdur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 23 Wrzesień 2010 Share Napisano 23 Wrzesień 2010 upss [ Dodano: 23-09-2010, 21:51 ] A propo's gazu. Bo nie jestem pewien. Tam czasem nie są prowadnice zaworów smarowane etyliną i przy gazie nie trzeba zakładać centralnego smarowania dodatkowego? Wiem, że Mitsubishi ma tak na pewno ale nie jestem pewien Nissana. w zasadzie gazownik mi nic nie wspominał że coś wypadało by dołożyć , a poza ty mój wóz jest z 98r , a konstrukcja z 94 r więc myślę , że nic takiego nie będzie potrzebne. Z tego co mi mówił że w nowych samochodach stosuje się jakiś płyn do chłodzenia zaworów z tego względu że w większości przypadków są stosowane porcelanowe gniazda zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2010 francyza no proszę Cię Tylko żartowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigi Napisano 26 Grudzień 2011 Share Napisano 26 Grudzień 2011 Nissan jak każdy samochód ma wady i zalety.Nissan tak samo jak opel ma słabe blachy i rdzewieją mu tylne błotniki i progi .Lewa pół oś pęka .Górne wahacze często padają i łożyska siadają i górnym mocowaniu zwrotnicy.Słaby skręt ma . Nissan P11 z tego co mi się obiło o uszy to silniki 2.0 TD może nie są do końca fajne bo wycierają mu się wałki rozrządu.Z kolei benzynki 1.6 i 2.0 są oki , ale 1.8 Zaleta silników bez to łańcuch rozrządu jak dobrze dbasz to nic sie nie dzieje trzeba tylko dbać żeby olej był na maxa lub 3/4 stanu. no i oczywiście nie można wlać jakiegoś oleju kujawskiego. Zawieszenie bardzo fajne z tym że twarde co mi osobiście sie podoba bo na tracie w zakretach trzyma sie jak przyklejony. hamulce tez spoko przód jak i tył klocki Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć. ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ. Dodatkowo preblematyczne sa zaciski hamulcowe z tylu zacina sie mechanizm recznego ale ostatnio znalazlem na ty sposob. Poza tym bardzo dynamiczne auto (2.0 -131KM) za niewielkie pieniadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.