Skocz do zawartości

Nissan Primera P11


Tomek D

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekaw jak spisują się te auta z silnikiem 2,0TD a jak zagazowane benzyniaki, na co zwrócić uwagę przy kupnie (jakieś tajne miejsca).

Czekam na opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan jak każdy samochód ma wady i zalety.Nissan tak samo jak opel ma słabe blachy i rdzewieją mu tylne błotniki i progi .Lewa pół oś pęka .Górne wahacze często padają i łożyska siadają i górnym mocowaniu zwrotnicy.Słaby skręt ma .

 

Nissan P11 z tego co mi się obiło o uszy to silniki 2.0 TD może nie są do końca fajne bo wycierają mu się wałki rozrządu.Z kolei benzynki 1.6 i 2.0 są oki , ale 1.8

 

Zaleta silników bez to łańcuch rozrządu :) jak dobrze dbasz to nic sie nie dzieje :) trzeba tylko dbać żeby olej był na maxa lub 3/4 stanu. no i oczywiście nie można wlać jakiegoś oleju kujawskiego.

Zawieszenie bardzo fajne z tym że twarde co mi osobiście sie podoba bo na tracie w zakretach trzyma sie jak przyklejony.

hamulce tez spoko przód jak i tył klocki :)

Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć.

ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć.

ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ.

 

A propo's gazu. Bo nie jestem pewien. Tam czasem nie są prowadnice zaworów smarowane etyliną i przy gazie nie trzeba zakładać centralnego smarowania dodatkowego? Wiem, że Mitsubishi ma tak na pewno ale nie jestem pewien Nissana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te samo pytanie dotyczy Mazdy 626

 

Posiadam takową 626 GF 2.0 , przed liftem.

Rzeczy które warto sprawdzić przed zakupem to:

 

Hamulce osi tylnej - z czasem zapieka się mechanizm hamulca ręcznego. Naprawa moze być upierdliwa ze względu na zacierające się w nim długie łożysko igiełkowe. Podobno trochę kosztuje bo w zamiennikach go brak. Z tego co wiem Sebastian ZG ma ten sam problem i kombinuje by zamienić je dwoma łożyskami od pralki frani :) Ja czekam aż sobie z tym poradzi. Wtedy bogatszy o jego doświadczenia wezmę się za to.

 

Korozja przednich części błotników tylnych - w każdej GF-ce zaczynają rdzewieć na odcinku około 10 cm.

 

Migająca kontrolka poduszki pasażera - z czasem zaczynają nie stykać przewodu umieszczone w fotelu pasażera przesyłające sygnał z maty umieszczonej w siedzisku. Przed zakupem można sprzedającemu pomarudzić jak to kosztowna naprawa niesprawnej poduszki by zbić cenę. W rzeczywistości 10 min. z kombinerkami w łapie i usterka naprawiona

 

Zużycie pierścieni zgarniających - przed kupnem warto byś odpalił silnik kiedy jest zimny i zobaczył co z rury się wydobywa. W rodzinie mam dwa takie auta i zjawiska powyższego nie zaobserwowałem ale słyszałem o tym problemie od znajomego z serwisu mazdy.

 

Przewód giętki od wysprzęglika sprzęgła - często parcieje i pęka w najmniej odpowiedniej chwili ( hmm tak jakby taka chwila kiedykolwiek była odpowiednia :/ ) W razie czego można kupić przewód hamulcowy od cieniasa za 20 zł. Jest taki sam.

 

Zawieszenie w tym aucie jest twarde. Jednym to przeszkadza innym nie. Mi takowe odpowiada.

 

Tak poza tym jeżdżę, leję paliwo i nic przy niem robić nie muszę. Polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak na Japończyka to wadliwa chyba kupię francuza.

francyza :shock: no proszę Cię

bERT tylko straszy, a przy francuzie lista byłaby chyba dłuższa i konkretniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te samo pytanie dotyczy Mazdy 626

 

Posiadam takową 626 GF 2.0 , przed liftem.

Rzeczy które warto sprawdzić przed zakupem to:

 

Hamulce osi tylnej - z czasem zapieka się mechanizm hamulca ręcznego. Naprawa moze być upierdliwa ze względu na zacierające się w nim długie łożysko igiełkowe. Podobno trochę kosztuje bo w zamiennikach go brak. Z tego co wiem Sebastian ZG ma ten sam problem i kombinuje by zamienić je dwoma łożyskami od pralki frani :) Ja czekam aż sobie z tym poradzi. Wtedy bogatszy o jego doświadczenia wezmę się za to.

 

Korozja przednich części błotników tylnych - w każdej GF-ce zaczynają rdzewieć na odcinku około 10 cm.

 

Migająca kontrolka poduszki pasażera - z czasem zaczynają nie stykać przewodu

 

 

umieszczone w fotelu pasażera przesyłające sygnał z maty umieszczonej w siedzisku. Przed zakupem można sprzedającemu pomarudzić jak to kosztowna naprawa niesprawnej poduszki by zbić cenę. W rzeczywistości 10 min. z kombinerkami w łapie i usterka naprawiona

 

Zużycie pierścieni zgarniających - przed kupnem warto byś odpalił silnik kiedy jest zimny i zobaczył co z rury się wydobywa. W rodzinie mam dwa takie auta i zjawiska powyższego nie zaobserwowałem ale słyszałem o tym problemie od znajomego z serwisu mazdy.

 

Przewód giętki od wysprzęglika sprzęgła - często parcieje i pęka w najmniej odpowiedniej chwili ( hmm tak jakby taka chwila kiedykolwiek była odpowiednia :/ ) W razie czego można kupić przewód hamulcowy od cieniasa za 20 zł. Jest taki sam.

 

Zawieszenie w tym aucie jest twarde. Jednym to przeszkadza innym nie. Mi takowe odpowiada.

 

Tak poza tym jeżdżę, leję paliwo i nic przy niem robić nie muszę. Polecam :)

 

nie wiem czy zauważyłeś ale kolega pytał sie o nissana P11 , a nie o mazdę GF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upss :x

 

[ Dodano: 23-09-2010, 21:51 ]

 

A propo's gazu. Bo nie jestem pewien. Tam czasem nie są prowadnice zaworów smarowane etyliną i przy gazie nie trzeba zakładać centralnego smarowania dodatkowego? Wiem, że Mitsubishi ma tak na pewno ale nie jestem pewien Nissana.

 

w zasadzie gazownik mi nic nie wspominał że coś wypadało by dołożyć , a poza ty mój wóz jest z 98r , a konstrukcja z 94 r więc myślę , że nic takiego nie będzie potrzebne.

 

Z tego co mi mówił że w nowych samochodach stosuje się jakiś płyn do chłodzenia zaworów z tego względu że w większości przypadków są stosowane porcelanowe gniazda zaworowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...
Nissan jak każdy samochód ma wady i zalety.Nissan tak samo jak opel ma słabe blachy i rdzewieją mu tylne błotniki i progi .Lewa pół oś pęka .Górne wahacze często padają i łożyska siadają i górnym mocowaniu zwrotnicy.Słaby skręt ma .

 

Nissan P11 z tego co mi się obiło o uszy to silniki 2.0 TD może nie są do końca fajne bo wycierają mu się wałki rozrządu.Z kolei benzynki 1.6 i 2.0 są oki , ale 1.8

 

Zaleta silników bez to łańcuch rozrządu :) jak dobrze dbasz to nic sie nie dzieje :) trzeba tylko dbać żeby olej był na maxa lub 3/4 stanu. no i oczywiście nie można wlać jakiegoś oleju kujawskiego.

Zawieszenie bardzo fajne z tym że twarde co mi osobiście sie podoba bo na tracie w zakretach trzyma sie jak przyklejony.

hamulce tez spoko przód jak i tył klocki :)

Jezeli chodzi o gaz to tylko sekwencja i co najważniejsze to szybkie wtryskiwacze trzeba założyć.

ja mam p11 1.6 z gazem .Gaz mam nie dawno ale n ie narzekam trochę gazownika pomęczyłem i jakoś jeździ.

 

Dodatkowo preblematyczne sa zaciski hamulcowe z tylu zacina sie mechanizm recznego ale ostatnio znalazlem na ty sposob.

Poza tym bardzo dynamiczne auto (2.0 -131KM) za niewielkie pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.