Maciek47 Napisano 9 Listopad 2010 Share Napisano 9 Listopad 2010 Witam,mam pytanie ,które moze wydawac sie teoretycznie dziwne ,aczkolwiek taka sytuacja moze sie zdarzyc. Mianowicie chodzi mi o taka sytuacje,ze na BT przyjezdza Autobus lub Ciezarowka dosc juz na pierwszy rzut oka wyeksploatowany/a (powiedzmy lata 80te) Powiedzmy ze optycznie jest ok ,oprocz tego ,ze zauwazamy ,ze w jednym z kół jest znacząco mniejsze ciśnienie -ktos powie a coz to za problem!! -dobijamy cisnienie i ok ,a no wlasnie i tu nasuwa sie ten problem. Mianowicie jakie cisnienie ma byc dla tej opony ????? , jezeli nie mamy zadnej ,doslownie zadnej informacji dostepnej jakie to ma byc to cienienie. Ktos powie ze powinna byc przynajmniej chociaz ksiazka na wyposażeniu OSKP np.Autodata dotyczaca ciezarowek ,czy autobusow .Ale takowej nie ma i dostepu do internetu tez nie i nalepki na pojezdzie tez nie i kierowca tez nie wie,wiec jaka jest mozliwosc aby sie nie wygłupic i powiedziec Klijentowi ,ze nie wiem i jedz Pan se na inna stacje. Wiec prosze o jakas sensowna porade ,czy jest jakas inna mozliwosc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skowerek Napisano 9 Listopad 2010 Share Napisano 9 Listopad 2010 Jeśli dostrzegłeś że jest w jednym z kół mniej powietrza to nie zagłębiając się zbbytnio w dane techniczne wystarczy spr w innych kołach i uzupełnić do wartości z tych kół, dobrze jest jeszcze spr max cisnienie opisane na oponie, jeśli ono nie przekracza tego zmierzonego to bedzie ok (wybieramy najmniejsze zło ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Listopad 2010 Share Napisano 9 Listopad 2010 dostepu do internetu tez nie wkrótce nie będzie takiej SKP,,, a odpowiedź powyższa, pomimo , że "na skróty" jest jak najbardziej trafna, liczy się zaradność ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damekk Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 niezgadzam się.. niektore autobusy lub sam. dostawcze mają duże róznice pomiedzy osia przód a tył np pojedyncza oś przednia ma np 3.5at a tył blizniacze mają 4.5 at Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arizona Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 niezgadzam się.. niektore autobusy lub sam. dostawcze mają duże róznice pomiedzy osia przód a tył np pojedyncza oś przednia ma np 3.5at a tył blizniacze mają 4.5 at w takim razie co proponujesz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 w takim razie co proponujesz??? Zapytaj kierowcę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sterowiec40 Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 A co może wiedzieć kierowca jak on z zawodu jest np. rzeźnikiem kelnerem kucharzem etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 rzeźnikiemkelnerem kucharzem etc. Rzeźnik - morduje Kelner - prowadzi wózek z żarciem Kucharz - prowadzi kuchnię. A ten biedny co nic nie wie prowadzi POJAZD o którym ma mieć jakiekolwiek pojęcie. Nawet na egzaminie na prawo jazdy sprawdza się wiedzę praktyczną delikwenta na temat podstawowych czynności PRZED jazdą. Jeśli ten biedny kierowca nie wie czym jeździ to trzeba poprosić o numer telefonu do jego szefa. Szef na pewno wie jaki pojazd kupił. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 Jeśli dostrzegłeś że jest w jednym z kół mniej powietrza to nie zagłębiając się zbbytnio w dane techniczne wystarczy spr w innych kołach i uzupełnić do wartości z tych kół, dobrze jest jeszcze spr max cisnienie opisane na oponie, jeśli ono nie przekracza tego zmierzonego to bedzie ok (wybieramy najmniejsze zło ) Przy braku zródeł wiedzy też bym tak zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sterowiec40 Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 Dzisiaj .żeby zostać kierowcą "zawodowym" prowadzić autobus czy 40t tira można zrobić kurs w 3 miechy i już . nawet jak się jest już wspomnianym wcześniej kelnerem - w takim czasie wiele na temat budowy ,zasad działania nie można się nauczyć. Są co prawda teraz tzw. kursy kwalifikacyjne (przewóz osób, przewóz rzeczy) . Byłem na takim kursie ,zawiodłem się mówią o d--e Maryny. Miało być inaczej a jest jak zawsze [ Dodano: 16-11-2010, 10:43 ] Ale to nie miejsce na tę duskusję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 Znam mnóstwo KIEROWCÓW z różnych firm transportowych. Znam też mnóstwo ludzi, którzy za kierowców się uważają. Co ciekawe, są jeszcze tacy, którzy uważają się za "drivera" po pierwszym kursie i zakupie drewniaków na "pijanej górce". Tym panom tylko współczuć. Pozdrawiam P.S. "Pijana górka" - popularny parking w okolicach Kałuszyna na krajowej dwójce. Częste ostatnio miejsce postoju "krokodyli" vel "inspektorków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.