Qnick Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Coś Panowie przesadzacie. proszę sprawdzić hamulec postojowy przedniej osi oraz zamiast zaciągać do poły ręczny to proszę (już nie pamiętam ) wyciągnąć lub wcisnąć cięgno jak w warszawach ( ) od ssania (znajduje się w okolicach hamulca postojowego) Ten przycisk "wybija" gdy z układu zejdzie powietrze i można go dopiero wcisnąć jak się napompuje powietrze do butli, także nie jest to przycisk hamulca postojowego, a jak zejdzie powietrze to wiadomo łapie wszystkie ośki (przód+tył). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Owszem ale można też na niego podziałać Fizycznie - nie koniecznie z automatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Owszem ale można też na niego podziałać Fizycznie - nie koniecznie z automatu Przy następnym samochodzie zostanie to sprawdzone organoleptycznie przeze mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Powodzenia - mam nadzieję że się uda tak samo jak ze sprawdzeniem hamulca postojowego przedniej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 22 Listopad 2010 Autor Share Napisano 22 Listopad 2010 Co ciekawsze, miałem na badaniach ciągniki VOLVO z działającym ręcznym na naczepę. ...ja akurat zawsze takie miałem z działającym ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 wyciągnąć lub wcisnąć cięgno jak w warszawach To jest tzw. "zbijak". Na postoju z zestawu może uciec powietrze. Kierowca może wsiąść do pojazdu, pobawić się "ręcznym", stwierdzić że nie działa i uruchomić silnik w celu nabicia pneumatyki. Zbijak przydaje się w sytuacji, gdy kierowca zwolni dźwignię ręcznego i pójdzie po kanapki. Po nabiciu stanu powietrza pojazd nie ucieknie z parkingu, bo zawór zwany "zbijakiem" nie przekazuje ciśnienia do układu hamulcowego. Aby ruszyć pojazdem potrzebny jest stan powietrza (8,5 bara) i wduszony zbijak. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skowerek Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Widzę że nikt się nie zorientował, to tak jakby nie było błędu Po pierwsze nie czarny grzybek a CZERWONY- mój błąd. Po drugie czarny służy tylko i wyłącznie i do wyłączenia lub włączenia hamulca awaryjnego gdy jest odłączona naczepa (np. podczas podnoszenia lub opuszczania naczepy na poduszkach żeby nie połamać łap lub przestawienia przyczepy bez podłączania przewodów). Czerwony służy do sterowania hamulcem postojowym- spuszcza i pompuje w siłowniki sprężynowe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 4 Grudzień 2010 Share Napisano 4 Grudzień 2010 Kopia instrukcji KRONE odnośnie hamulców. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.