Tomy75 Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Ja miałem taki przypadek Mercedes E klasa zarejestrowany w Polsce i numer VIN jeden zaiksowany drugi wybity oryginalną czcionkom mercedesa ze znaczkami mercedesa na końcach oraz numer był zgodny z tabliczką.Czy ktoś moze podpowiedzieć co to znaczy i jak do tego tematu podejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Mercedes E klasa zarejestrowany w Polsce i numer VIN jeden zaiksowany Zgodny z TZ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Czy ktoś moze podpowiedzieć co to znaczy To znaczy, że powinieneś przeczytać ten temat od początku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 To znaczy, że powinieneś przeczytać ten temat od początku... Ale jak to od początku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomy75 Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Ja tylko poprosiłem o radę jak do tego podejść.Oczywiście że chodzi o TZ [ Dodano: 25-04-2011, 21:34 ] Pierwszy raz się z tym spotkałem a że doświadczenie moje jest skromne więc pytam bardziej doświadczonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Ale jak to od początku? Ja tylko poprosiłem o radę jak do tego podejść A ja Ci odpowiedziałem, że wystarczy przeczytać temat od początku. Ma raptem dwie strony. Spotkałem kiedyś taki przypadek w Fordzie Escorcie. Powołany na tę okoliczność rzeczoznawca - biegły sądowy, specjalizujący się w identyfikacji pojazdów potwierdził autentycznośc obu numerów i stwierdził, że tego typu przypadki rzadko, ale mają miejsce na etapie produkcji pojazdu i nadawaniu VIN. W twoim przypadku bezpieczniej byłoby też jieć takie potwierdzenie. Ja miałem takiego VW Passata z dwoma numerami ten na podszybiu był przekreślony a ten na kielichu amortyzatora prawego był nabijany, różniła ich jedna cyfra na podszybiu była 8 a na kielichu była 3. Ten numer na kielichu został nabity przez niemiecką SKP i były na to odpowiednie adnotacje w niemieckim DR oraz tłumaczenie tego na polski język, a auto było już zarejestrowane w PL, czyli miałem prościej Podobny przypadek, sprowadzony z Niemiec plus pismo z urzędu o treści; "ponieważ oryginalny numer vin został po kradzieży zfałszowany, należało go przekreślić i zostawić czytelnym, nabito nowy numer vin na kielichu itp. ,,," Witam.Miałem na przeglądzie Polo z VIN-em prawidłowym na tabliczce i w dowodzie. Natomiast ten nabity na przegrodzie miał 16 znaków (brak jednej literki) Ponieważ nie było widać śladów przeróbek odesłałem klienta do najbliższego dealera VW podejrzewając (jak si okazało potem słusznie) że popełniono błąd w fabryce przy nabijaniu numerów. Po dwóch tygodniach klient wrócił z nowo nabitym numerem na przegrodzie (stary nr został przekreślony na krzyż) i pismem od VW że został popełniony błąd w fabryce w Hiszpanii i został nabity prawidłowy nr VIN. Spotkałem jeszcze kilka takich Polo ale już "poprawionych" w ten sam sposób. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.