przemo603 Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 Witam wszystkich! Mam takie a jestem laikiem w tej kwestii, więc proszę o pomoc osoby które miały styczność z tym tematem. Znalazłem okazyjnie samochód we Włoszech i chciałbym go przywieźć do PL, raczej na handel nie dla siebie. Auto miało by wracać na kołach... i tu jest problem bo wiemy jaka jest sytuacja ze zjazdówkami w IT i jaka cena ubezpieczenie (łącznie ok 400eu) a także ile trwa cała procedura z wyrejestrowaniem tam auta (nawet kilka dni). Myślę o takiej opcji - dogaduję się z Włochem żeby wrócić na jego tablicach, potem mu odsyłam. Ubezpieczenie można by załatwić w PL na 30 dni (55zl) na podstawie skanu umowy kupna sprzedaży. Tylko tu pytanie, mam odesłać mu tylko tablice? a dowód i certyfikat? tam chyba powinna być adnotacja o wyrejestrowaniu bez której u nas nie zarejestrują? No i w celnym oczywiście było by pytane o tablice i ubezpieczenie na jakim to auto przyjechało itd więc pewno lepiej było by wpisać że przyjechało na lawecie itd? Mam też matkę we Włoszech, która jest tam zameldowana i mogla by na swój Włoski adres wsiąść, ale czy to by coś pomogło? Tablice na pewno by zostały bo tam przechodzą razem z autem, ale ubezpieczenie i tak musiała by wykupić, a co z zarejestrowaniem w Polsce niewyrejestrowanego auta we Włoszech wtedy itd? Ma ktoś jakieś jeszcze pomysły? jakieś uwagi do tego co napisałem? bo napewno troche namieszałem. Pozdrawiam Cytuj