Skocz do zawartości

zatrzymanie dowodu


ddaro

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy pomóżcie czy musze dołączyć wydruki jezeli zatrzymałem DR, za brak kata, co za tym idzie i przekroczoną norme spalin, i słaby hamulec zasadniczy tył prawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd mamy wiedzie czy musi miec katalizator czy nie, ani nie podajesz rocznik typ nic wiec. jaka podstawa prawna ale tak precyzyjnie no co rozumiesz przez n2 ale tak przepisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego i te które zagrażają,ale nie bezpośrednio.

Od tego uzależnione jest zatrzymanie DR ,lub "tylko"wynik negatywny.

 

Np. luz luzowi nie równy :P

Napiszemy tak w zaświadczeniu: "luz końcówki drązka kierowniczego",ale wiemy że końcówka nie "wypadnie". Klient dostanie tylko N1 - wymieni ją w ciągu do14dni i ok.Sa i takie luzy że nie ma o czym mówić tylko zatrzymujemy DR.

Czy za luz można jednemu dać N1 ,a drugiemu N2 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego

Na przykład: brak zacisku hamulcowego koła przedniego prawego :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego i te które zagrażają,ale nie bezpośrednio.

 

Temat rzeka i jak zwykle jednoznacznej odpowiedzi brak :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego

A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy ....

 

Już niejeden i nie dwa :D:D:D , ale wtedy jest alternatywa albo zatrzymuje DR albo naprawia serwis za ścianą (wybór należy do klienta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy ....

Mnie pękł przewód elastyczny sprzęgła.

Jackow napisał/a:

brak zacisku hamulcowego

 

lub brak szczęk ...

 

To też widziałem w poldku ale na serwisie.

 

Aha. Co do braku zacisku to znalazłem zdjęcie.

DSC00074.thumb.JPG.0958caef62cd4f29d2247465f483284e.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie pękł przewód elastyczny sprzęgła.

 

Sprzęgła to jeszcze mi nie pękł ale hamulcowy mi kiedyś pękł zanim zdążyłem dojechać do rolek :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze inne układy :-P

Kiedyś pracując w serwisie, przyjechał klient na wymianę końcówek kierowniczych. Operacja jakaś nie szczególna ale gdy zdjąłem koła okazało się, że na żadnej z czterech końcówek (Polonez) nie ma nakrętek. Pytam klienta, na Boga gdzież są nakrętki a on mi odpowiada, że chcieli ze szwagrem wymienić ale walili młotkiem i się nie udało to założyli koła i przyjechali... :shock::shock::shock::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjechał klient na wymianę końcówek kierowniczych

Ja miałem klienta po wymianie na geometrię ,standartowo przed robotą sprawdzenie luzów -nakrętki kontrujące nie dokręcone i jeden drążek prawie wykręcony do końca.Klientowi gorąco się zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem klienta fiatem brava z pospawaną od spodu zwrotnicą.pomiędzy sworzniem a łożyskiem ktoś pospawał ale tylko od spodu,bo juz nie chciało im sie wyciągać przegubu i od środka nie dospawali!!! Klient kupił auto w komisię i jeździł mi tak pól roku !!!! Jak mu to pokazałem to ponoć nie spał kilka dni.

A z innych wynalazków to miałem Clio z dospawany klockiem . Do zużytego klocka z clio ktoś dospawał nowy klocek z poloneza i potem szlifierką odciął nadmiar żeby pasowało do Renault :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób na brak części.

 

W trudnych czasach w przypadku braku możliwości zakupu klocków hamulcowych do zachodniego auta dokonywano ich "regeneracji" przez przyklejenie okładzin hamulcowych wykonanych z okładzin od szczęk hamulcowych ciężarówki. Podobno były tak twarde, że tarcze hamulcowe zuzuwały się znacznie szybciej niz klocki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciężarowym Renult (anglik przerabiany za stodołą) ktoś przekładając drążki kierownicze stwierdził chyba że nowe są zbyt drogie więc podgrzał i dogiął oryginalne do swoich potrzeb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.