drogba Napisano 7 Grudzień 2010 Share Napisano 7 Grudzień 2010 Być może jest to banalne ale ja nie potrfię sobie z tym poradzić. Krótko - czasami trafia mi się klient który nie pamięta nr tel komórkowego do powiadomienia sms , dlatego dzwoni po jakimś czasie i go podaje a ja nie umiem go dopisać do jego badanie tylko muszę robić korektę . Czy jet jakiś prostrzy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 7 Grudzień 2010 Share Napisano 7 Grudzień 2010 Chyba nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Niech klient zadzwoni do Ciebie ,wtedy wyświetli się jego numer no chyba że Ty swojego też nie pamiętasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Niech klient zadzwoni do Ciebie tylko muszę robić korektęrobie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Tylko czy warto wchodzić w korektę z powodu tel. do klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Tylko czy warto wchodzić w korektę z powodu tel. do klienta Jak to byłby Twój prywatny,osobisty biznes,wchodziłbyś nawet dwa razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Tylko czy warto wchodzić w korektę z powodu tel. do klienta Jak to byłby Twój prywatny,osobisty biznes,wchodziłbyś nawet dwa razy Tylko że każda korekta jest zaznaczona i pózniej przy kontroli może być cmokanie kto dlaczego i po co,ale jak to mówią róbta co chceta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Tylko czy warto wchodzić w korektę z powodu tel. do klienta Większość klientów jest zadowolona z SMSa. Tak więc warto się wysilić. A pozostali są niezadowoleni ze wszystkiego A korekta nie dotyczy przecież badania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Większość klientów jest zadowolona z SMSa. u mnie też nie raz klienci mówią, żeby im przysyłać sms-y przypominające, pewnie,że nie wszystkim to odpowiada- jedni chcą, ąinni nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi