Skocz do zawartości

BADANIE OKRESOWE


SAJMON-77

Rekomendowane odpowiedzi

Co robicie gdy podczas badania w trakcie identyfikacji okazuje się że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000 a w dowodzie rejestracyjnym jest wbity hak i są określone przyczepki z hamulcem ,i bez hamulca. Jak postępujecie w takich sytuacjach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak postępujecie w takich sytuacjach ?

To zależy ile lat jesteś w zawodzie, po nastu nie będzie Ci się chciało walczyć i jakimś cudem klient za rok przyjedzie z tabliczką znamionową zastępczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000 a w dowodzie rejestracyjnym jest wbity hak i są określone przyczepki z hamulcem ,i bez hamulca.

Mozesz ządac od klienta SH...Tylko kto to bedzie mial....

Jak postępujecie w takich sytuacjach ?

Normalnie.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...
Co robicie gdy podczas badania w trakcie identyfikacji okazuje się że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000

 

Badanie okresowe:

masa zespołu-Miejsce puste na TZ

A w DR O1-900kg ,O2-370kg

PIERWSZA REJ-05.2010 rocznik-1995

:?:

 

Czy wpis O1,i O2 są prawidłowe(moga zostać w DR) czy trzeba ten wpis skorygować?

Jeżeli jest ten wpis to znaczy że klient może ubiegać się o wpis "hak"??(tak twierdzi klient-jest wpis-O1-900kg -chcę hak)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Trudna sprawa.

W większości nie da się zrobić nic innego jak opinia przedstawiciela producenta w mojej ocenie - jeśli chcecie walczyć. No bo pomyślmy jak to może wyglądać

 

1. Wpis został dokonany przez WK omyłkowo. No mogło się tak zdarzyć. Wtedy kontakt z WK i powiedzmy wiadomo jak sprawę odkręcić (wpis z DR znika i jest zgodność)

 

2. Wpis wcale nie jest wynikiem pomyłki - WK np. ma homo z którego wynika, że właśnie takie parametry są. No i teraz pytanie - błędna tabliczka czy homo?? niestety odpowiedź nie jest oczywista, a droga do uzyskania rozwiązania długa... Wbrew temu co myślicie ja za czasów pracy częściej się spotykałem z sytuacją, że to jednak TZ była błędna. Po prostu producent często z powodów nazwijmy to marketingowych zmienia coś w homo, a o zamianie TZ niestety zapomina (z DMC łacznie) :) Czyli nowa tabliczka...

 

3. WK przepisało wpis z poprz.DR z innego WK. Sprawdzając w poprz. WK okazuje się, że oni tez przepisali itd... a dokumentów źródłowych już nie ma, bo skasowane... No ale klient wpis ma - to jego prawa nabyte i tak po prostu wykreślić go też się nie powinno - praktycznie czeka nas taka sama droga jak w pkt 2, tylko, że w starszych autach to nawet producent często niewiele powie, więc... :(

 

Tylko komu chce się walczyć z tymi pkt, skoro

 

jakimś cudem klient za rok przyjedzie z tabliczką znamionową zastępczą.

 

8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.