Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

nemo66

jak zabezpieczyć nr VIN?

Polecane posty

nemo66

Witam

Mam escorta z 96 i numer vin pod nogami pasażera zaczyna pokrywać się rdzą.W związku z tym mam pytanie do specjalistów:Czym go zabezpieczyć,posmarować,żeby zachował się czytelny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketiw38

Farbą antykorozyjną np podkładówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Czym go zabezpieczyć,posmarować,żeby zachował się czytelny?

Nalezy go dokladnie oczyścić z rdzy i posmarować najzwyklejszym"tawotem"... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian

Jestem tego samego zdania co Regan55, w wiekszosci Fordów zdarza sie to bardzo czesto i wystarczy dobrze oczyscic i posmarowac smarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Farbą antykorozyjną np podkładówkę.

 

Tylko nie należy robić tego pędzlem, bo po nałożeniu grubej warstwy farby numer przestanie być czytelny. Można do tego celu ażyć farby w areozolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Ja jak nabijam numery (wiem nie chodzi o nabijane :) ) to zazwyczaj na wierzch dokładnie naklejam zwykłej taśmy przeźroczystej. Widać je dobrze, wilgoć i powietrze nie docierają więc nie koroduje. Oczywiście to również nie jest wieczne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
na wierzch dokładnie naklejam zwykłej taśmy przeźroczystej

 

Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault.

 

zgadza sie - i bardzo dobrze się sprawdzała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemo66

Dziękuję za pomoc,myślałem nad farba,ale opcja ze smarem bardziej do mnie przemawia(numer będzie lepiej widoczny).Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Skuteczne są też środki do konserwacji w sprayu,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault.

FSO w polonezach też tak robiło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A taka taśma klejąca nie odklei się po dwóch dniach?? Przyznam, że mnie zaskoczyliście z tym patentem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

Ja po nabiciu zabezpieczam numer lakierem bezbarwnym być może i tu by to pomogło oczywiście po dokładnym oczyszczeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
A taka taśma klejąca nie odklei się po dwóch dniach??

 

Jeśli podłoże względnie równe i odtłuszczone - to nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.