nemo66 Napisano 24 Grudzień 2010 Share Napisano 24 Grudzień 2010 Witam Mam escorta z 96 i numer vin pod nogami pasażera zaczyna pokrywać się rdzą.W związku z tym mam pytanie do specjalistów:Czym go zabezpieczyć,posmarować,żeby zachował się czytelny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 Farbą antykorozyjną np podkładówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 Czym go zabezpieczyć,posmarować,żeby zachował się czytelny? Nalezy go dokladnie oczyścić z rdzy i posmarować najzwyklejszym"tawotem"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastian Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Jestem tego samego zdania co Regan55, w wiekszosci Fordów zdarza sie to bardzo czesto i wystarczy dobrze oczyscic i posmarowac smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Farbą antykorozyjną np podkładówkę. Tylko nie należy robić tego pędzlem, bo po nałożeniu grubej warstwy farby numer przestanie być czytelny. Można do tego celu ażyć farby w areozolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Ja jak nabijam numery (wiem nie chodzi o nabijane ) to zazwyczaj na wierzch dokładnie naklejam zwykłej taśmy przeźroczystej. Widać je dobrze, wilgoć i powietrze nie docierają więc nie koroduje. Oczywiście to również nie jest wieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 na wierzch dokładnie naklejam zwykłej taśmy przeźroczystej Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault. zgadza sie - i bardzo dobrze się sprawdzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemo66 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 Dziękuję za pomoc,myślałem nad farba,ale opcja ze smarem bardziej do mnie przemawia(numer będzie lepiej widoczny).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Skuteczne są też środki do konserwacji w sprayu,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Metoda ta była dawniej stosowana w pojazdach Renault. FSO w polonezach też tak robiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 A taka taśma klejąca nie odklei się po dwóch dniach?? Przyznam, że mnie zaskoczyliście z tym patentem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Ja po nabiciu zabezpieczam numer lakierem bezbarwnym być może i tu by to pomogło oczywiście po dokładnym oczyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 A taka taśma klejąca nie odklei się po dwóch dniach?? Jeśli podłoże względnie równe i odtłuszczone - to nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.