JANUSZ60 Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 jak wszystko jest orginalne. chodzi o te nieoryginalne, a dopuszczone ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 Moze zadam banalne pytanie. Czy na podstawie takiego dokumentu wykonacie pozytywnie badanie techniczne czyli zmianę liczby miejsc. Proszę o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 "i w orginalnych miejscach kotwiczenia" czego? ,pasów i siedzeń? Jeżeli tak to wszystko ok! Jesli jakieś wiercenia w podłodze...... itp no to mamy problem A ASO to może sobie pisemka wysyłać ,mają robić przeróbki zgodnie z prawem i finito Od 22 .09 2009 mają bardzo wyraźnie napisane....(Podstawa prawna Dz. U 155 z 2009r załącznik 1 tabela pkt 9.1.7 ) i myślę ,że prawo obowiazuje wszystkich : od ASO do "pana Ździsia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 Ale to pkd to chyba jakieś stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 Czy na podstawie takiego dokumentu wykonacie pozytywnie badanie techniczne czyli zmianę liczby miejsc. Na podstawie dokumentu - nie Trzeba jeszcze oblookać auto. Jeśli jest jak na papierze to spoko. Jesli jakieś wiercenia w podłodze to spadówa na drzewo. Ale to pkd to chyba jakieś stare Może i stare, szczegół akurat. Tym bardziej, że potrzebne jest nie nam, ale w WK i nie przy zmianie miejsc a przy zmianie rodzaju pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 Jezeli rozchodzi sie o ten model, markę to mocowaniu siedzeń odbywa się jak w oryginalnym z homologacja na wiecej jak 3 miejsca czyli na podłożnice zakładane sa uchwyty tak samo jak w homologowanym pojeździe no i oczywiście jest to wiercone w podłodze pojazdu. Oględziny pojazdu zostały wykonane i nie budzą żadnych jak dla nas zastrzeżeń. Pytanie jak podchodzicie do takich sytuacji ?? Może trochę rozjaśnię tajemnice mojego pytania Wykonaliśmy badanie na podst. takowego dokumentu bo jak sprawdzić oryginalność kotwiczenia punktów mocowania siedzeń jak nie ASO (przedstawiciel producenta ) przecież my nie wiemy w jakich punktach mocowania maja być, zażądaliśmy wiec pisma i badanie z wynikiem P. Po pewnym czasie otrzymaliśmy wiadomość ze sprawa trafiła do prokuratury i policja wszczęła postępowanie na razie sprawdzajcie wiarygodność wykonywanego badania (czy zosyało prawidłowo wykonane)zgłosił to WK. Dowiedzieliśmy sie ze przedstawiciel nie moze takowego dokumentu wystawiać, ale po fakcie a producent nie wyraża zgody na takowe przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 1 Marzec 2011 Share Napisano 1 Marzec 2011 3 miejsca czyli na podłożnice zakładane sa uchwyty tak samo jak w homologowanym pojeździe no i oczywiście jest to wiercone w podłodze pojazdu. Tyle tylko że te fabryczne to mają wiercone i wspawane tulejki z gwintem i w nie są wkręcane śruby a nie przewiercone i włożoną śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 1 Marzec 2011 Share Napisano 1 Marzec 2011 Na tych uchwytach znajdują sie oryginalnie przyspawane nakrętki , jest to komplet do montażu siedzeń fabrycznie.tak samo wyglada oryginał (fabrycznie zamontowane siedzenia). Montaż siedzeń został przeprowadzony przez ASO forda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.