kuba197877 Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Mam pytanie czy też jeszcze wam nic nie przyszło z CEPIK ja wniosek złożyłem w lipcu i nadal nic a prze ciesz niedługo któregoś marca wszyscy już mają przesyłać dane do CEPIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Dzwoń do nich !!!!! i to natychmiast całkiem możliwe że twoje dokumenty zaginęły tak było i w przypadku mojej SKP. Wniosek poszedł w lipcu żadnej odpowiedzi do stycznia (było dzwonione kilka razy kazali czekać za każdym razem) a styczniu ZONK wniosku nie ma, jest informacja że był ale go nie ma i sie zaczęło, ponownie trzeba było wysłać wniosek i było zagrożenie że trzeba będzie sobie za wszystko zapłacić już myślałem że mojego kierownika szlag trafi ale jakoś się chyba uda załatwić w ramach programu i nie trzeba będzie płacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba197877 Napisano 12 Luty 2011 Autor Share Napisano 12 Luty 2011 A gdzie wogóle dzwonić żeby się dowiedzieć co z tym wnioskiem proszę o pomoc może jakiś numer telefonu z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Kontakt do Departamentu Ewidencji Państwowych i TeleinformatykiDepartament Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa Dyrektor: Marek Słowikowski Sekretariat tel. (0-22) 60-28-208, fax (0-22) 825-90-08 W razie problemów z instalacją lub wystąpienia błędów w aplikacji zapewnianej przez MSWiA proszę o kontakt z dedykowaną dla SKP linią wsparcia (Help Desk) pod telefonem (42) 29-10-420 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej cepik_portal@asseco-systems.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 A gdzie wogóle dzwonić żeby się dowiedzieć co z tym wnioskiem proszę o pomoc Nagrywaj rozmowy albo rób z nich notatki, kiedy o której godzinie i z kim rozmawiałeś bo potem się mogą wszystkiego wyprzeć i dzwoń często żeby cię pamiętali po prostu bądź upierdliwy . Takim sposobem u mnie sprawa została rozpatrzona jeszcze w ramach bezpłatnej pomocy dla SKP , a przy jednej z rozmów wyszło że skoro nie ma wniosku nieważne z jakiego powodu (niewysłany czy zagubiony przez nich) to trzeba będzie już płacić za wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi