Jacdiag Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 A ja mam już tydzień niewysłane, to pikuś ... 4 miesiące http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=94708#94708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 4 miesiące I tak trzymaj ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Umnie od wczoraj niemogę się połączyć z cepik-em nie jesteś sam, u mnie też nie mogę wejść na stronę CEP-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Panowie jak wcześniej powiedziałem podaję wam instrukcję w jaki sposób sprawdzić, czy czytnik i karta do CEPa działa prawidłowo: 1. Klikamy START - PROGRAMY - ENKARD - ENCARD ZARZĄDCA KART. 2. Jeśli czytnik i karta działają prawidłowo to u góry pojawia się komunikat - TOKEN: ENKARD TOKEN KWALIFIKOWANY. 3. Jeśli czytnik działa prawidłowo a została uszkodzona karta lub została nieprawidłowo włożona do czytnika - CZYTNIK: GEMPLUS USB SMART CARD READER 0. 4. Jeśli czytnik jest uszkodzony, wypięty z przewodu USB lub sam przewód uszkodzony - BRAK CZYTNIKÓW W SYSTEMIE. Jeżeli pojawia się komunikat jak w pkt. 2 i nie można nawiązać połączenia z CEPem a połączenie z internetem działa prawidłowo - wynika, że nie działa serwer CEPa. To byłoby na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 To byłoby na tyle Jeśli o ostatnie problemy chodzi to nie wina karty ani czytnika ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 czym się przejmujecie nie szło wczoraj nie szlo dziś może pójdzie jutro. Mi dziś się udało po czterech dniach prób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 mi też się udało wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Nam poszło o 18,00 bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Kwiecień 2011 Share Napisano 12 Kwiecień 2011 Wynika z tego, że nie był to problem Dns-a skoro wczoraj i mnie poszło bez problemu ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi