wojteczek Napisano 9 Luty 2012 Share Napisano 9 Luty 2012 Sprzedający musi mówić jeżeli chce sprzedać ze to motorower ale pokazuje się szczęśliwemu nabywcy tego cuda Dz.U. 162 z 2005 a jeżeli jeszcze problem z ustaleniem danych to rzeczoznawca i już jest ugotowany. Awanturę robi - bo ja kupiłem jako motorower. Sory ale mogłeś kupić to coś nawet jako łódź podwodną, twój problem. Miałem kiedyś takiego pacjenta i pojechał do konkurencji, tam mu napisali co chciał a potem z WK dzwonił znajomy pytał jak to ugryźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 no i pojechał gość szukac szczęścia gdzie indziej, ciekawe co o mnie mówili ? Chyba tradycyjne porównanie do męskiego członka w trakcie stosunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Chyba tradycyjne porównanie do męskiego członka w trakcie stosunku Czym się różni przed od w trakcie?(przynajmniej w określeniu klienta) Jakby nie patrzył to i tak ch... A tak poza tematem, co prawda to bliżej do Walentynek niż do Mikołaja ,ale ten drugi pewnie będzie chodził dzisiaj wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Chyba tradycyjne porównanie do męskiego członka w trakcie stosunku Czym się różni przed od w trakcie?(przynajmniej w określeniu klienta) Jakby nie patrzył to i tak ch... ale dodanie przymiotnika na "j" bardziej podkreśla u klienta brak szacunku dla mojej osoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Czym się różni przed od w trakcie?(przynajmniej w określeniu klienta) Jakby nie patrzył to i tak ch... To nie dokładnie tak, już poeta pisał "pisz samo h, gdy miękki i ch gdy twardy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 już poeta pisał "pisz samo h, gdy miękki i ch gdy twardy". Który był taki mądry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Z tego co pamiętam, to chyba Tuwim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Chyba tradycyjne porównanie do męskiego członka w trakcie stosunku Tylko że czasownik określający odbywanie stosunku musi wystąpić w stronie biernej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 słuszna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Nie piszę niwego tematu ale: MICROCAR G1 349 G 450 F1 650 F2 650 J L6e poj 505 -diesel moc 4kw rejestruję pojazd samochodowy inny przegląd 1 rok-98zł w DIP piszę masę G czy G1 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 w DIP piszę masę G czy G1 Bez kierującego ładowność przekroczy dozwolone 200 kg ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 rejestruję pojazd samochodowy inny Ale nie jako czterokołowiec, może być SAMOCHODOWY INNY, podrodzaj INNY. Masa własna - 349kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Czy tym cudem gostek może jeżdzić prawkiem motocyklowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 G1 349 G 450 - a można poprosić jak oczywiście dostępne z zagranicznego dokumentu objaśnienia do G tego i tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 G1-masa bez kierowcy ipaliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 G1-masa bez kierowcy ipaliwa - no i jak to się ma do masy własnej Made in Ustawa??? 53) masa własna – masę pojazdu z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Czy tym cudem gostek może jeżdzić prawkiem motocyklowym Niestety musi mieć PJ kat. "B" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 MICROCAR G1 349 G 450 F1 650 F2 650 J L6e Zakładając, że G1 odpowiada polskiej masie własnej to powinno być w naszym DR: G - 349 F1 - 650 F2 - 549 (czyli ograniczone zgodnie z warunkami technicznymi, które mówią, że dopuszczalna ładowność wynosi 200 kg). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 F2 - 549 (czyli ograniczone zgodnie z warunkami technicznymi, które mówią, że dopuszczalna ładowność wynosi 200 kg). michal_k, był byś skłonny zarejestrować czterokołowca z takim ograniczeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Zakładając, że G1 odpowiada polskiej masie własnej to powinno być w naszym DR: Takie G1 bez paliwa nie odpowiada nawet naszej G, tak wyglądają unijne zgodności ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Takie G1 bez paliwa nie odpowiada nawet naszej G, tak wyglądają unijne zgodności ,,, No niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 michal_k, był byś skłonny zarejestrować czterokołowca z takim ograniczeniem? Nie tylko byłbym skłonny, ale nawet takiego rejestrowałem, bo mądry diagnosta tak właśnie zrobił. Przecież nikt nie powiedział, że DMC ma być ograniczone tylko warunkami dla DMC. Tutaj jest analogiczna sytuacja z tą różnicą, że DMC limituje nam dopuszczalna ładowność, którą określają warunki techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Nie tylko byłbym skłonny, ale nawet takiego rejestrowałem, bo mądry diagnosta tak właśnie zrobił. Gdyby to G1 było pomniejszone tylko o masę kierującego przyznałbym Ci rację, natomiast ten przypadek to przykład czystego kombinatorstwa na zasadzie, iż Polak pod potrzebę wszystko dopasuje,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Gdyby to G1 było pomniejszone tylko o masę kierującego przyznałbym Ci rację, natomiast ten przypadek to przykład czystego kombinatorstwa Zależy ile ten pojazd z paliwem faktycznie waży. Biorąc pod uwagę jeszcze zaokrąglenie 10 kg to może się okazać, że G jednak nie przekracza 350 kg. A jeśli przekracza - to trzeba mu zmienić podrodzaj z czterokołowca lekkiego na czterokołowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Dlaczego JANUSZ60 mówisz o kombinatorstwie chcę zrobić badanie i nie popełnić gafy,natomiast w niemieckim briefie G1 to jest pojazd gotowy do jazdy-na pewno z paliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.