wolf Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Wrocil dzisiaj klient y WK, ze przy pierwszym BT, DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo. Mial ktos taki przypadek Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo Dane niezgodne z DR (zagranicznym DR) wynik badania "N". Niech klient doprowadzi pojazd do takiego stanu,aby była zgodnośc z briefem Nie będe pisał że to "beczkowóz" (bo tak w papierach) jak widzę na badaniu "kabrio" Cytuj
pentagram Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Wrocil dzisiaj klient y WK, ze przy pierwszym BT, DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo. Też tak robię, przecież zapisy w DR poj. sprowadzonych nie zawsze pokrywają się z TZ i za rok gdy przyjedzie na OBT zgodnie z zaleceniem pani z WK trzeba by ustalić dane niezgodne ze stanem faktycznym. Myślę, że wpis w zaświadczeniu z I badania typu DANE TECHNICZNE W DOWODZIE REJESTRACYJNYM NIEZGODNE ZE STANEM FAKTYCZNYM w uwagach powinien załatwić sprawę. Ja tak robię i do tej pory nikt do mnie nie wrócił po poprawkę Cytuj
wolf Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo Dane niezgodne z DR (zagranicznym DR) wynik badania "N". Niech klient doprowadzi pojazd do takiego stanu,aby była zgodnośc z briefem Nie będe pisał że to "beczkowóz" (bo tak w papierach) jak widzę na badaniu "kabrio" Moja trochę wina [napisałem tylko w temacie] - ale DIP jest razem z opisem dokonanych zmian, bo pojazd przebudowano, więc N nie wchodzi w rachubę. Cytuj
danielg539 Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 DIP jest razem z opisem dokonanych zmian W takim przypadku WK podchodzą do tematu dwojako. Jedne uważają, że zmiany konstrukcyjne mogą być dokonane tylko w pojeździe zarejestrowanym a innym WK nie przeszkadza, że ktoś dokonał zmian konstrukcyjnych przed pierwszą rejestracją. Cytuj
mirek.g Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Sa dwie szkoły (jak zwykle) w moim WK nie można zrobić zmian przy tzw.pierwszym bad. Cytuj
wolf Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 Ok, a jak klient zrobił zmiany to co wtedy robicie? Po drugie nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status. I jeszcze jedno, jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową, zgodne, czy nie zgodne z DR, problem jest jeszcze większy gdy auto pochodzi np z Francji gdzie jak wiemy DR są niewiele wypełniane. Cytuj
danielg539 Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status Dokładnie tak, ale co niektóre WK o tym nie wiedza lub nie chcą wiedzieć. jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową, Dokładnie tak. WK w wyniku takiego postępowania wymagaja poświadczenia nieprawdy przez diagnostę. Cytuj
blakop Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status. Dokładnie. jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową z dowodu rejestracyjnego. A w przypadku polskich pojazdów skąd bierzesz tą wiedzę?? Do tego badania wymagałbym jeszcze opis zmian właśnie. Cytuj
mirek.g Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Czyli w DIP-ie mają być nowe dane po zmianach + opis zmian? Cytuj
wolf Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 Dałem im DIP, opis zmian i zaświadczenie, problem tylko w tym, że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e. Dzwoniłem i najlepsze jest wytłumaczenie, ma tak być i koniec. A jak tłumaczyłem co i jak to pani z WK odpowiedziała, że się nie zna na przepisach odnośnie BT i my jesteśmy od tego aby dobrze robić przeglądy Ręce opadają. Nic jutro rozmawiać będę z radcą prawnym. Cytuj
mirek.g Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e. Tu jest całe sedno.u nas tak samo tlumaczą Cytuj
adam1501 Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Dałem im DIP, opis zmian i zaświadczenie A jak tłumaczyłem co i jak to pani z WK odpowiedziała, że się nie zna na przepisach odnośnie BT To jak tak to teraz niech da odmowę na piśmie i się podeprze odpowiednimi paragrafami, ja zawsze tak robię i nie prowadzę zbędnej polemiki, jeżeli uważam, że wykonałem swoją robotę poprawnie. Jakimś dziwnym trafem jeszcze nikt nie odebrał mi uprawnień (pomimo krzyków i zapewnień, że się tak to skończy) ani nie byłem w sądzie, z tego tytułu, jak wielu mnie o tym zapewniało. wolf napisał/a: że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e. Tu jest całe sedno.u nas tak samo tlumaczą Jeżeli dołączamy dokumenty o zmianach konstrukcyjnych to jakim cudem te dane mogą być takie same. Cytuj
mirek.g Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Nie twierdzę,że nie masz racji ale ......"życie" Cytuj
blakop Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 To jak tak to teraz niech da odmowę na piśmie i się podeprze odpowiednimi paragrafami, ja zawsze tak robię i nie prowadzę zbędnej polemiki, jeżeli uważam, że wykonałem swoją robotę poprawnie. Jakimś dziwnym trafem jeszcze nikt nie odebrał mi uprawnień (pomimo krzyków i zapewnień, że się tak to skończy) ani nie byłem w sądzie, z tego tytułu, jak wielu mnie o tym zapewniało. Dokładnie! Bo beton trzeba wychowywać!!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.