Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wrocil dzisiaj klient y WK, ze przy pierwszym BT, DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo. :shock::razz:

Mial ktos taki przypadek

Napisano
DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo

 

Dane niezgodne z DR (zagranicznym DR) wynik badania "N".

Niech klient doprowadzi pojazd do takiego stanu,aby była zgodnośc z briefem

Nie będe pisał że to "beczkowóz" (bo tak w papierach) jak widzę na badaniu "kabrio"

Napisano
Wrocil dzisiaj klient y WK, ze przy pierwszym BT, DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo. :shock::razz:

 

Też tak robię, przecież zapisy w DR poj. sprowadzonych nie zawsze pokrywają się z TZ i za rok gdy przyjedzie na OBT zgodnie z zaleceniem pani z WK trzeba by ustalić dane niezgodne ze stanem faktycznym. Myślę, że wpis w zaświadczeniu z I badania typu DANE TECHNICZNE W DOWODZIE REJESTRACYJNYM NIEZGODNE ZE STANEM FAKTYCZNYM w uwagach powinien załatwić sprawę. Ja tak robię i do tej pory nikt do mnie nie wrócił po poprawkę ::hey

Napisano
DIP powinien byc wypelniony wg danych pierwotnych wg briefu, a ja wypenilem z tego co przyjechalo

 

Dane niezgodne z DR (zagranicznym DR) wynik badania "N".

Niech klient doprowadzi pojazd do takiego stanu,aby była zgodnośc z briefem

Nie będe pisał że to "beczkowóz" (bo tak w papierach) jak widzę na badaniu "kabrio"

 

Moja trochę wina [napisałem tylko w temacie] - ale DIP jest razem z opisem dokonanych zmian, bo pojazd przebudowano, więc N nie wchodzi w rachubę.

Napisano
DIP jest razem z opisem dokonanych zmian

 

W takim przypadku WK podchodzą do tematu dwojako. Jedne uważają, że zmiany konstrukcyjne mogą być dokonane tylko w pojeździe zarejestrowanym a innym WK nie przeszkadza, że ktoś dokonał zmian konstrukcyjnych przed pierwszą rejestracją.

Napisano

Sa dwie szkoły (jak zwykle) w moim WK nie można zrobić zmian przy tzw.pierwszym bad.

Napisano

Ok, a jak klient zrobił zmiany to co wtedy robicie?

Po drugie nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status.

 

I jeszcze jedno, jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową, zgodne, czy nie zgodne z DR, problem jest jeszcze większy gdy auto pochodzi np z Francji gdzie jak wiemy DR są niewiele wypełniane.

Napisano
nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status

 

Dokładnie tak, ale co niektóre WK o tym nie wiedza lub nie chcą wiedzieć.

 

jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową,

 

Dokładnie tak. WK w wyniku takiego postępowania wymagaja poświadczenia nieprawdy przez diagnostę.

Napisano
nie ma przepisu zakazującego zmian przy pierwszym BT, przecież pojazdy czy krajowe czy sprowadzane mają jeden status.

 

Dokładnie.

 

jak klient przyjeżdża tak jak w moim przypadku po przebudowie to skąd ja mam i wiedzieć jakie były jego dane przed przebudową

 

z dowodu rejestracyjnego. A w przypadku polskich pojazdów skąd bierzesz tą wiedzę??

Do tego badania wymagałbym jeszcze opis zmian właśnie.

Napisano

Czyli w DIP-ie mają być nowe dane po zmianach + opis zmian?

Napisano

Dałem im DIP, opis zmian i zaświadczenie, problem tylko w tym, że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e.

Dzwoniłem i najlepsze jest wytłumaczenie, ma tak być i koniec.

A jak tłumaczyłem co i jak to pani z WK odpowiedziała, że się nie zna na przepisach odnośnie BT i my jesteśmy od tego aby dobrze robić przeglądy :twisted:

Ręce opadają. Nic jutro rozmawiać będę z radcą prawnym.

Napisano
że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e.

 

Tu jest całe sedno.u nas tak samo tlumaczą

Napisano
Dałem im DIP, opis zmian i zaświadczenie
A jak tłumaczyłem co i jak to pani z WK odpowiedziała, że się nie zna na przepisach odnośnie BT

To jak tak to teraz niech da odmowę na piśmie i się podeprze odpowiednimi paragrafami, ja zawsze tak robię i nie prowadzę zbędnej polemiki, jeżeli uważam, że wykonałem swoją robotę poprawnie. Jakimś dziwnym trafem jeszcze nikt nie odebrał mi uprawnień (pomimo krzyków i zapewnień, że się tak to skończy) ani nie byłem w sądzie, z tego tytułu, jak wielu mnie o tym zapewniało.

wolf napisał/a:

że DIP chcą wypełniony z danymi zgodnie z danymi w brief-e.

 

 

Tu jest całe sedno.u nas tak samo tlumaczą

Jeżeli dołączamy dokumenty o zmianach konstrukcyjnych to jakim cudem te dane mogą być takie same. :shock:

Napisano
To jak tak to teraz niech da odmowę na piśmie i się podeprze odpowiednimi paragrafami, ja zawsze tak robię i nie prowadzę zbędnej polemiki, jeżeli uważam, że wykonałem swoją robotę poprawnie. Jakimś dziwnym trafem jeszcze nikt nie odebrał mi uprawnień (pomimo krzyków i zapewnień, że się tak to skończy) ani nie byłem w sądzie, z tego tytułu, jak wielu mnie o tym zapewniało.

 

Dokładnie! Bo beton trzeba wychowywać!!!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.