Skocz do zawartości

Quad nauka jazdy


pablos

Rekomendowane odpowiedzi

Homo nie widziałem.

 

michal_k napisał/a:

po podrodzaju pojazdu, który wpisze diagnosta ;)

 

DR już jest i zadnego podrodzaju nie wpisuje..,ale czy dobrze "wypisany"?

Pozycja J-L7e

 

85904839.th.jpg

 

de2s.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    12

  • Marek1

    11

  • michal_k

    10

  • JANUSZ60

    7

Co Ci nie pasuje w tym PC? Powinna być raczej wpisana ładowność, reszta danych chyba w normie.

 

Chyba, że to inny-inny, ale wtedy tablice powinien mieć samochodowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relacja G S.1 F.2

 

Brakuje 4 kg.

 

Pojazd waży 440 kg. Kierowca (75kg). Pasażerowie 3 x 68kg i już mamy ponad 415... A może kierowca jest już w tych 440?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relacja G S.1 F.2

 

Brakuje 4 kg.

 

Pojazd waży 440 kg. Kierowca (75kg). Pasażerowie 3 x 68kg i już mamy ponad 415... A może kierowca jest już w tych 440?

 

U nas nie wyznacza się MW z kierowcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to było rejestrowane nie na podstawie badania, tylko homologacji. A jakiej? Nie wiemy. W całej UE liczy się z kierowcą.

 

Załóżmy że z kierowcą i co to nam da, podstawę do korekcja MW w DR?

 

a tak btw.

No to chyba musimu wreszcie wstąpić do tej Europy... :lol:

Może skończy się też zabawa pt. "zgadnij jaki rocznik produkcji tego pojazdu" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli MW jest z kierowcą, dane są OK. Jeśli bez kierowcy, to pojazd nie może mieć 4 miejsc siedzących, bo masa własna i suma pasażerów przekraczają DMC. Rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli MW jest z kierowcą, dane są OK. Jeśli bez kierowcy, to pojazd nie może mieć 4 miejsc siedzących, bo masa własna i suma pasażerów przekraczają DMC. Rozumiesz?

 

Ja rozumieć, ale jak Ty to zapisać w DR żeby i inni rozumieć:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcesz zapisywać w DR? Jeśli masa jest z kierowcą, to wszystko jest OK!!

 

Jeśli natomiast masa jet bez kierowcy to nie DR jest problemem - homologacja jest problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcesz zapisywać w DR? Jeśli masa jest z kierowcą, to wszystko jest OK!!

 

Jeśli natomiast masa jet bez kierowcy to nie DR jest problemem - homologacja jest problemem...

 

A od kiedy my posługujemy się MW liczoną razem z kierowcą?

No i co z brakiem ładowności tego czterokołowca, w końcu to jest "do przewozu rzeczy" :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy my posługujemy się MW liczoną razem z kierowcą?

 

Odkąd jesteśmy w UE i rejestrujemy na podstawie CoC 8)

Nie twierdzę, że w tym wypadku tak jest, ale ogólnie na chwilę obecną jest możliwe, że tak właśnie pojazd na podstawie CoC zostanie zarejestrowany - szczególnie jeśli w katalogu ITS ma widełki masy.

 

No z tym brakiem ładowności to kolejny zonk... A tego podejrzewam WK nie poprawi :) Bo nie ma jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd jesteśmy w UE i rejestrujemy na podstawie CoC 8)

Nie twierdzę, że w tym wypadku tak jest, ale ogólnie na chwilę obecną jest możliwe, że tak właśnie pojazd na podstawie CoC zostanie zarejestrowany - szczególnie jeśli w katalogu ITS ma widełki masy.

No to mamy kolejny bałagan jeśli nie można się rozeznać jak to w końcy MW.

bo u nas to zgodnie z Dzu155 dział II § 3. 1. Masę własną pojazdu ustala się:

1) przez zważenie całego pojazdu

i nie ma tu mowy o masie kierujacego

 

No z tym brakiem ładowności to kolejny zonk... A tego podejrzewam WK nie poprawi :) Bo nie ma jak.

Zawsze mogą skierować na ustalenie danych albo sami wyliczyć.

W końcu ładowność to tylko różnica pomiędzy DMC a MW.... :cool:

Pozostak\je jednak problem problem która MW ta z kierującym czy bez niego... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to było rejestrowane nie na podstawie badania, tylko homologacji. A jakiej? Nie wiemy. W całej UE liczy się z kierowcą.

Chyba nie w całej UE, Francja podaje dwie masy G i G1 jedna bez a druga z kierowcą, Niemcy bez kierowcy.No chyba że coś przeoczyłem.

A tak ogólnie to proponuję policzyć sobie TICO, ale tak uczciwie:DMC z tabliczki a nie z DR (bo lubi wyjść różnica 85 kg)-też przybraknie kilogramów na pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W homologacji podają masę z kierowcą.

To ciekawe bo chwile prędzej miałem forda mondeo , w briefie MW 1506 kg, zważony -1475kg-kompletny ale z pustym zbiornikiem. Z tego co wiem MW to zbiornik powinien być zapełniony w 90%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danielg539 napisał/a:

 

W homologacji podają masę z kierowcą.

 

To ciekawe

Przerabiałem ten temat z nowiutka ciężarówka Mercedesa i na 100% w niemieckiej homologacji jest podana masa pojazdu z kierowcą.

Może kiedys wczesniej było inaczej, zresztą nie ma gwarancji, że w brifie jest podana ta sama masa co w wuciągu z homo., może przy rejestracji z automatu odejmowana jest masa kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mogą skierować na ustalenie danych albo sami wyliczyć.

 

Ale i tak nie wpiszą. Chodzi o to, że WK "zasysa" odpowiednie pozycje z katalogu ITS - jeśli w katalogu ITS ta pozycja jest pusta, to w warunkach WK nic nie wpiszą - WK nie może edytować ani "o jotę" tego co jest w katalogu ITS, bo nie ma takich uprawnień!! Jest to zresztą logiczne.

 

Chyba nie w całej UE, Francja podaje dwie masy G i G1 jedna bez a druga z kierowcą

 

No właśnie - sam widzisz, że podają to w innej pozycji ( tym wypadku G1 - a nie G). Polski DR nie przewiduje innych pozycji niż samo G (nie mamy G1 ani innych pochodnych)

 

Niemcy bez kierowcy.No chyba że coś przeoczyłem.

 

Przeoczyłeś :) Niemcy podają z. Na 1000%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to było rejestrowane nie na podstawie badania, tylko homologacji. A jakiej?

W/g katalogu ITS e2*2002/24*0044*00

Jak byś chciał sprawdzić kod ITS 1668-0006-000002 , nie ma podanej ładowności .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowność powinna być wpisana zawsze w DR, nie wiem dlaczego się tak przyjęło, że np. w osobówkach czy motocyklach się jej nie wpisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ definicja ładowności obejmuję przedmioty określane jako ładunki, a samochód osobowy ładunków wozić nie może - tylko osoby i ich bagaże. Do ładunków jest samochód ciężarowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ definicja ładowności obejmuję przedmioty określane jako ładunki, a samochód osobowy ładunków wozić nie może - tylko osoby i ich bagaże. Do ładunków jest samochód ciężarowy.

No ale ten czterokołowiec ma być jako "do przewozu rzeczy" czyli tak jakby "ciężarowy" i nie wiadomo ile można załadować. :x

Więc gdzie ta ładowność ? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.