DARIO64 Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 3. Samochody cięŜarowe objęte świadectwem homologacji typu pojazdu wydanym zgodnie z dyrektywąParlamentu Europejskiego i Rady 2007/46/WE z dnia 5 września 2007 r. ustanawiającą ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. Urz. UE L 263 z 09.10.2007, str. 1, z późn. zm.) i zarejestrowane po raz pierwszy po dniu 29 kwietnia 2009 r. mogą nie spełniać warunku, o którym mowa w § 8 ust. 4 pkt 7. Czy stosować wyższość ustawy nad rozporządzeniem? Dzwoniłem to ITS z zapytaniem jak robić, usłyszałem - nie wiem ,a po chwili namysłu że jak klient zechce VAT 1 to niech montuje przegrodę. We wtorek mamy kontrolę,zobaczymy co powie pan z TDT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 DARIO64 napisał/a: A jak w praktyce podejść do takiego jak przyjedzie na VAT-1 Przepisy o vat-owskie (vat-1) wymagają przegrody niezależnie od warunków technicznych, więc nie ma o czym dyskutować... http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=108559#108559 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 Przepisy o vat-owskie (vat-1) wymagają przegrody niezależnie od warunków technicznych, więc nie ma o czym dyskutować... Masz rację, ale jak przyjedzie na OBT to jak sprawdzić czy powinien mieć przegrodę, czy nie musi? Może jak nie musi to klient ma przyjechać z wyciągiem z homologacji pojazdu, który to potwierdz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 a po chwili namysłu że jak klient zechce VAT 1 to niech montuje przegrodę Nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 Nic się nie zmieniło No może tyle, że jak przepisy VAT powróca do poprzedniej formy (Vat można odliczyc od każdej cięzarówki) to faktycznie nie będa one musiały miec kratki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Maj 2011 Autor Share Napisano 12 Maj 2011 Przepisy o vat-owskie (vat-1) wymagają przegrody niezależnie od warunków technicznych, więc nie ma o czym dyskutować. Przegroda powinna być atestowana a skąd ją weźmie jak dla tego modelu nie będzie produkowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 12 Maj 2011 Share Napisano 12 Maj 2011 Przegroda powinna być atestowana a skąd ją weźmie jak dla tego modelu nie będzie produkowana? A czyj to problem? Ja ma wystarczająco swoich na głowie, żebym jeszcze przejmował się problemami klientów... To tak jakbyś poszedł do Blakopa i powiedział, że chcesz zarejestrować auto, ale brakuje Ci DR od auta, a nie wiesz gdzie przebywa poprzedni właściciel... Ja rozumiem, że i urzędnicy i my jesteśmy dla klientów a nie odwrotnie ale wazeliniarstwo ma swoje granice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 13 Maj 2011 Autor Share Napisano 13 Maj 2011 Ja rozumiem, że i urzędnicy i my jesteśmy dla klientów a nie odwrotnie ale wazeliniarstwo ma swoje granice. A kto mówi o wazeliniarstwie,dla mnie jest to kolejny bubel prawny który może mieć swój finał przed ETS.Już raz MF naprowadzili na odpowiednie tory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Maj 2011 Share Napisano 13 Maj 2011 Przegroda powinna być atestowana O jaki atest chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 13 Maj 2011 Autor Share Napisano 13 Maj 2011 O jaki atest chodzi? A to tak po "naszemu" ,o odpowiedniej wytrzymałości itp.,itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 no i tu jest taki przykład vat-1 zamiast przegrody za fotelami jest skrzynia zabudowana do wysokości okien, klient mnie molestuje bo chce vat-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 klient mnie molestuje bo chce vat-1 Auto jest sprowadzone z zagranicy a tam obowiązuja inne definicje samochodu cięzarowego. Naszych wymagań na wat pojazd ten nie spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 klient mnie molestuje bo chce vat-1 Molestować to on se może,a dotego jescze Świadectwo Homulogacji czy jest VAN czy Wilozadaniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Wczoraj miałem podobne Clio, klient miał papier z Renault polska tyle że nie wyciąg ze świadectwa homologacji a zaświadczenie z danymi technicznymi i wybulił za to 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 czyli: bez przegrody dajesz vat - znajdzie sie na ciebie bat tak powinni pisac dzienniki ustaw, łatwiej by człowiek zapamiętał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Te badania Vat to też chory przepis potwierdzać że poj.ciężarowy jest ciężarowy,skoro w świadectwie hom pisze że to poj.cięzarowy to poco ta błażenada ale cuż takie mamy przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 to poco ta błażenada a to jeszcze nie widziałeś z kratką np lanosa hatchback-a jako ciężarowego to m.in. w takim celu - bo Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 to poco ta błażenada a to jeszcze nie widziałeś z kratką np lanosa hatchback-a jako ciężarowego to m.in. w takim celu - bo Polak potrafi Widziałes a Nubire a Leganze jako poj.specjalny do przewozu wartości : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Widziałes a Nubire a Leganze jako poj.specjalny do przewozu wartości : http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=8518&highlight=bankow%F3z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Widziałes a Nubire a Leganze jako poj.specjalny do przewozu wartości : http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=8518&highlight=bankow%F3z No własnie i gdzie te warunki do załącznika 3 dla Leganzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Mercedes S350 jako pogotowie techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Mercedes S350 jako pogotowie techniczne jeszcze tylko żółte paski dookoła ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Specjalny, przeznaczenie: inny- Safety Car. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.