michal_k Napisano 11 Maj 2020 Share Napisano 11 Maj 2020 10 minut temu, Grzegorz Łódź napisał: Zobaczcie S1 Faktycznie - pewnie zamienili z O.2. Brakuje jeszcze załącznika z adnotacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 11 Maj 2020 Share Napisano 11 Maj 2020 Cos tam jeszcze mam, jakas kartka mała, i jakis certyfikat, jutro zamieszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 . 16 godzin temu, Grzegorz Łódź napisał: to jest autobus. I to pewnie pośpieszny - T=83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 18 godzin temu, smaug napisał: W pozycji K gdzie powinien być nr. homologacji jest pusto w Niemczech zarejestrowany na podstawie krajowych przepisów lub odstępst A twierdzisz że zawsze tam jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 Widywałem też w uwagach nr homo zwłaszcza, jak były jakieś zmiany ale Niemcy w przeważającej większości przypadków wpisują nr homo do DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 No dobrze zwał jak zwał ale skoro jest zarejestrowany jako ciągnik w niemczech- UE, to i w polsce powinien być tak zarejestrowany bez żadnych problemów bo przecież jesteśmy w Uni (jak na razie) moje zdanie jest takie , więc nie ma mu co szukać dodatkowej kategorii, przecież jak auto osobowe przyjeżdza z niemiec to jest zarejestrowane jak osobowe. tym bardziej że takie same stoją w salonie z homologacją t3, ma spełniać wymagania dla t3 i wg mnie to tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 (edytowane) "Stara" homologacja to nic nie wymyślisz więcej 15 minut temu, adamblonsky napisał: No dobrze zwał jak zwał ale skoro jest zarejestrowany jako ciągnik w niemczech- UE, to i w polsce powinien być tak zarejestrowany bez żadnych problemów bo przecież jesteśmy w Uni (jak na razie) Jeśli jest tam zarejestrowany na podstawie odstępstwa krajowego to u nas może to nie przejść. Natomiast jeśli miałby ogólnoeuropejską homo 168/2013 to obowiązuje ona jednakowo w wszystkich krajach UE. 15 minut temu, adamblonsky napisał: moje zdanie jest takie , więc nie ma mu co szukać dodatkowej kategorii, przecież jak auto osobowe przyjeżdza z niemiec to jest zarejestrowane jak osobowe. Myślę że tu najbardziej właścicielowi może przeszkadzać to że ktoś mu każe założyć kaganiec do 40km/h . Edytowane 12 Maj 2020 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 akurat to ja jestem właścicielem, zawsze można go przykręcić żeby więcej nie jechał i sprawdzenie przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 20 minut temu, adamblonsky napisał: skoro jest zarejestrowany jako ciągnik w niemczech- UE, to i w polsce powinien być tak zarejestrowany bez żadnych problemów bo przecież jesteśmy w Uni (jak na razie) Nic bardziej mylnego. Każdy kraj ma swoje warunki techniczne, które pojazd musi spełnić (nie dotyczy homologowanych w UE). 22 minuty temu, adamblonsky napisał: tym bardziej że takie same stoją w salonie z homologacją t3, ma spełniać wymagania dla t3 i wg mnie to tyle. Nie takie same. Ten nie był homologowany, więc nie dotyczy go zwolnienie z ograniczenia do 40 km/h. 1 minutę temu, adamblonsky napisał: zawsze można go przykręcić żeby więcej nie jechał i sprawdzenie przejdzie To ogranicz prędkość, uzyskaj na to potwierdzenie przez rzeczoznawcę samochodowego i przejdzie badanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 19 minut temu, adamblonsky napisał: w salonie z homologacją t3, ma spełniać wymagania dla t3 i wg mnie to tyle. To po co tu szukasz porady, skoro sam wiesz lepiej ? A skoro twoje zdanie także w WK nie robi wrażenia, więc może trzeba przyznać się do błędu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 szukam tu porady ponieważ wielu diagnostów których odwiedziłem nie chciało nawet rozmawiać o rejestracji tego pojazdu, a tak to chociaż wiem jaką ma mieć homologacje i że ewentualnie trzeba ograniczyć prędkość, nie mniej nurtuje mnie dlaczego w niemczech jest ok, a u nas jak zwykle pod góre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 1 minutę temu, adamblonsky napisał: nurtuje mnie dlaczego w niemczech jest ok, a u nas jak zwykle pod góre Co kraj to obyczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 12 minut temu, adamblonsky napisał: nie mniej nurtuje mnie dlaczego w niemczech jest ok, a u nas jak zwykle pod góre. Nie mniej @michal_k już dwa razy udzielił ci odpowiedzi na to pytanie. Z resztą nie tylko on A nie nurtuje dlaczego u nas nie ma takich samych stawek podatków jak w Niemczech. Przecież, jak sam piszesz, jesteśmy w Unii. Chociaż tego akurat byś nie chciał i jeszcze bardziej byś narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 A dlaczego w Polsce na ten przykład mogę jeździć na prawko B motocyklem już po 3 latach od zdobycia prawka, a w Niemczech jak zwykle pod górkę i dopiero w określonym wieku i po przejściu kursu?? Nie lubię takiego malkontenctwa, że w Niemczech wszystko jest super, a u nas nie... A wszystko się opiera o brak chęci zrozumienia, że pewne szczegóły każdy kraj UE reguluje samodzielnie i odmiennie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 Dobrze, że jeszcze nie ma pretensji o to, że w Bundesrepublik można na autostradach "ile fabryka dała", a na naszych tylko 140 Podobnie jak z promilami https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/5044-promile-w-europie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 no dobrze prosze juz nie nazekać, konkretne pytanie: jak juz przejde diagnoste to czy WK zarejestruje mi tego traktora bez wisanej homologacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 12 Maj 2020 Share Napisano 12 Maj 2020 36 minut temu, adamblonsky napisał: jak juz przejde diagnoste Myślę że bez mrugnięcia okiem wydadzą TR i DR na ciągnik rolniczy. Toć polegają na diagnoscie który ten pojazd widzieć powinien,oni nie muszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 8 godzin temu, adamblonsky napisał: jak juz przejde diagnoste to czy WK zarejestruje mi tego traktora jeszcze musisz przejść naczelnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 8 godzin temu, adamblonsky napisał: konkretne pytanie: jak juz przejde diagnoste to czy WK zarejestruje mi tego traktora bez wisanej homologacji? Zależy co masz na myśli pisząc - jak już przejdzie diagnostę - bo może być, że dwa lata póżniej znów będzie problem na badaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 8 godzin temu, yogi1984 napisał: Myślę że bez mrugnięcia okiem wydadzą TR i DR na ciągnik rolniczy. No nie koniecznie , przynajmniej w mojej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 Jeśli diagnosta w badaniu opisze dostosowanie pojazdu do polskich warunków (ograniczenie prędkości) to nie widzę przeciwwskazań. W przypadku zamawiania wpisania takich pojazdów do katalogu ITS w zasadzie jedynym problemem była ta właśnie prędkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamblonsky Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 (edytowane) no to do boju!!! Bede raportował, narazie dziękuje wszystkim za zainteresowanie! Edytowane 13 Maj 2020 przez adamblonsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_mgm Napisano 2 Czerwiec 2020 Share Napisano 2 Czerwiec 2020 Witam, jak widzimy ma adnotację - Lof. Zugm. Geraetetraeger czyli ciągnik rolniczy lub leśny - nośnik narzędzi jak się na to zaopatrywać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 2 Czerwiec 2020 Share Napisano 2 Czerwiec 2020 Ta lektura powinna załatwić Twój problem https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/15544-zanim-ktoś-wniesie-problem-sprowadzonego-quado-ciągnika/&tab=comments#comment-292910 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon Napisano 7 Czerwiec 2020 Share Napisano 7 Czerwiec 2020 Jak myślicie co dalej z tymi quadami? Pojazdy te np z 2002 roku rej. jako ciągnik rolniczy takowe przechodziły badania techniczne a teraz co z nimi?? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.