Skocz do zawartości
lisek

czytnik OBD

Rekomendowane odpowiedzi

lisek

Ile kosztuje czytnik OBD. Ma ktoś coś takiego używanego do sprzedania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ketiw38

za mało informacji

Do jakich celów

co ma czytać - tylko silnik

itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek

Czytnik na SKP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek

dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kminiorek

Mówiłem że pozycze od misia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70

Podłączę się pod ten temat. Jaki czytnik moglibyście polecić do zakupu. Znalazłem tylko AMX 550 i OPUS OBD CONTROLLER, czy ktoś może wyrazić swoją opinię lub coś polecić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natasza
Podłączę się pod ten temat. Jaki czytnik moglibyście polecić do zakupu. Znalazłem tylko AMX 550 i OPUS OBD CONTROLLER, czy ktoś może wyrazić swoją opinię lub coś polecić?

 

Mam na swojej SKP AMX 550. Jest on w wersji podstawowej, czyli bez dodatkowego oprogramowania diagnostycznego , które można u nich dokupić do aut takich jak: DAEWOO-FSO,AUDI-SEAT-SKODA-VOLKSWAGEN. Podłączyłem go ostatnio pod C5 V6, znalazł błąd lecz nie mógł go zdiagnozować. Zadzwoniłem więc do ich serwisu, gdzie poinformowano mnie, że do "cytrynek" programu nie mają. Błąd oczywiście można było wykasować. Obsługa prosta. Wyświetlacz tego urządzenia mógł być lepszy. Za mało mieści komunikatów, co wiąże sie z częstym używaniem klawiatury. Można go zintegrować z komputerem. Ogólnie spełnia swoje zadanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darkdog

Ja mam KTS-550 Prosty w obsłudze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
Ja mam KTS-550 Prosty w obsłudze

 

Ja mam KTS 520 - panowie z TDT stwierdzili że trzeba wymienić na certyfikowany i polecili któryś z tych dwóch o których pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darkdog

a ja mam certyfikowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tytus
Podłączyłem go ostatnio pod C5 V6, znalazł błąd lecz nie mógł go zdiagnozować. Zadzwoniłem więc do ich serwisu, gdzie poinformowano mnie, że do "cytrynek" programu nie mają.

 

W mojej dosc bujnej historii zatrudnienia znalazl sie rowniez niewielki epizod z ASO Citroena.

I z tego co pamietam chronia swoje programy diagnostyczne jak oka - przy pomocy tokenow, zmieniajac hasla 2x dziennie.

Przynajmniej tak bylo kilka lat temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darkdog

i tak jest dotej pory aktualizacja co kawełek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
psoid

Chciałbym zapytać was jakie macie doświadczenia z czytnikami AMX530 i AMX550 bo muszę wybrać w najbliższym czasie któryś z nich :razz: . Wiadomo AMX530 dużo tańszy ale chodzi mi bardziej o wygodę pracy i funkcjonalność. Będę wdzięczny za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pentagram

Na twoim miejscu wybrałbym AMX550 - w komplecie masz wszystko, droższy ale bardziej funkcjonalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Na twoim miejscu wybrałbym AMX550 - w komplecie masz wszystko, droższy ale bardziej funkcjonalny.

 

Dokładnie. Pracowałem na jednym i drugim. Warto dopłacić.

 

Przy 530 musisz mieć dodatkowo albo laptopa w aucie, albo zainstalować go na kompie od ścieżki diagnostycznej i dokupić 5-cio metrowy kabel usb. Poza tym jak nie masz pomocnika to latasz od kompa do auta.

 

550 - luksusik, wszystko z auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1

Potwierdzam.

AMX 550 i najlepiej jeszcze wziąć wersję rozszerzoną o VAG.

Może są już i inne rozszerzenia.

Zawsze wtedy można zrobić tym więcej niż tylko to przez OBD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pietrek_k
550 - luksusik, wszystko z auta.
AMX 550 i najlepiej jeszcze wziąć wersję rozszerzoną o VAG.

Popieram w całej rozciągłości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
psoid

No to przekonaliście mnie i raczej weźmiemy tego AMX550 :) a powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z pozostałymi produktami AUTOMEXU chodzi o opóźnieniomierz AMX520 oraz tester szyb AMX710. Nam zaproponowano te urządzenia z TESTPOLU ale myśle czy czasem te z AUTOMEXU nie były by lepsze, a przynajmniej wszystko było by z jednej firmy :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
chodzi o opóźnieniomierz AMX520

 

Powiem szczerze - ten z testpolu się chowa do amx-a. AMX prostszy w obsłudze a jednocześnie bardziej rozbudowany, no i nie zakłada się chorych przyssawek na szybę, bo czujnik opóźnienia jest w module głównym urządzenia.

 

Co do testera szyb, jeden ciul. Bierz tańszy. Ten z Testpolu też jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1
No to przekonaliście mnie i raczej weźmiemy tego AMX550 :) a powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z pozostałymi produktami AUTOMEXU chodzi o opóźnieniomierz AMX520 oraz tester szyb AMX710. Nam zaproponowano te urządzenia z TESTPOLU ale myśle czy czasem te z AUTOMEXU nie były by lepsze, a przynajmniej wszystko było by z jednej firmy :?

 

Tego z Testpolu nie znam ale przeglądnąłem jego instrukcję.

Ma dobre rozwiązanie w postaci przyssawek na jednej z głowic co jest wygodne do samodzielnego pomiaru, drugostronnie ponieważ w wiekszości mierzymy samochody do 3.5 t z dobrym dostępem do szyb to nie ma problemu z samodzielnym pomiarem i bez przyssawek.

Pracowałem też na podobnym testerze firmy Elhos Glass i na AMX710.

 

Jednak spośród nich tylko AMX710 ma możliwość wydruku protokołu pomiaru z urządzenia co robi wrażenie na klientach i nie dyskutują jak dostają N za niedostateczną przejrzystość szyb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ashutek

Marek1, wex LASZ i LWS - taniej. I tak nikt z tego nie korzysta... ;-) Poza tym gdybys mial DGA1500 to teraz jest OBD z cert ITS podlaczane do analizatora i nie trzeba biegac do biura zeby robic wydruki. Drukujesz wyniki z analizy spalin i OBD razem z analizatora. Tanio!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Marek1, wex LASZ i LWS - taniej. I tak nikt z tego nie korzysta... ;-) Poza tym gdybys mial DGA1500 to teraz jest OBD z cert ITS podlaczane do analizatora i nie trzeba biegac do biura zeby robic wydruki. Drukujesz wyniki z analizy spalin i OBD razem z analizatora. Tanio!

 

Korzysta - niekorzysta...

Jeszcze nie spotkałem folii która spełniałaby wymogi dla szyb przednich, bocznych, więc jak ma to na 99% nie spelnia, ale wydru to wydruk!

Natomiast DGA1500 potwierdzam że to bardzo dobre urządzenie.

Pracowałem na tym modelu firmowanym przez CAPELEC.

Czytelny, ituicyjny interfejs.

Szybka gotowość do pomiaru, dla analizatora możliwość pomiaru ciągłego więc np. możliwość regulacji instalacji gazowej lub gaźnika.

Wydruk z EOBD to jedno ale również możliwość pobierania temperatury i obrotów silnika przez OBD jest bardzo wygodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
I tak nikt z tego nie korzysta...

 

Ciekawe podejście... Potem żalą się co niektórzy, że za "nieużywanie" chcą im uprawnienia cofnąć... :evil::evil::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robot2

Koledzy Ktoś z Was ma AMXa 550 rozszerzonego o VAGa warto ?jaki koszt rozszerzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.