lisek Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Ile kosztuje czytnik OBD. Ma ktoś coś takiego używanego do sprzedania? Cytuj
ketiw38 Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 za mało informacji Do jakich celów co ma czytać - tylko silnik itd Cytuj
Psuj Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 http://www.haik.pl/strony/1/i/43.php?submenu=31 Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
grzegorz70 Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Podłączę się pod ten temat. Jaki czytnik moglibyście polecić do zakupu. Znalazłem tylko AMX 550 i OPUS OBD CONTROLLER, czy ktoś może wyrazić swoją opinię lub coś polecić? Cytuj
Natasza Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Podłączę się pod ten temat. Jaki czytnik moglibyście polecić do zakupu. Znalazłem tylko AMX 550 i OPUS OBD CONTROLLER, czy ktoś może wyrazić swoją opinię lub coś polecić? Mam na swojej SKP AMX 550. Jest on w wersji podstawowej, czyli bez dodatkowego oprogramowania diagnostycznego , które można u nich dokupić do aut takich jak: DAEWOO-FSO,AUDI-SEAT-SKODA-VOLKSWAGEN. Podłączyłem go ostatnio pod C5 V6, znalazł błąd lecz nie mógł go zdiagnozować. Zadzwoniłem więc do ich serwisu, gdzie poinformowano mnie, że do "cytrynek" programu nie mają. Błąd oczywiście można było wykasować. Obsługa prosta. Wyświetlacz tego urządzenia mógł być lepszy. Za mało mieści komunikatów, co wiąże sie z częstym używaniem klawiatury. Można go zintegrować z komputerem. Ogólnie spełnia swoje zadanie. Cytuj
grzegorz70 Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Ja mam KTS-550 Prosty w obsłudze Ja mam KTS 520 - panowie z TDT stwierdzili że trzeba wymienić na certyfikowany i polecili któryś z tych dwóch o których pisałem. Cytuj
Tytus Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Podłączyłem go ostatnio pod C5 V6, znalazł błąd lecz nie mógł go zdiagnozować. Zadzwoniłem więc do ich serwisu, gdzie poinformowano mnie, że do "cytrynek" programu nie mają. W mojej dosc bujnej historii zatrudnienia znalazl sie rowniez niewielki epizod z ASO Citroena. I z tego co pamietam chronia swoje programy diagnostyczne jak oka - przy pomocy tokenow, zmieniajac hasla 2x dziennie. Przynajmniej tak bylo kilka lat temu... Cytuj
darkdog Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 i tak jest dotej pory aktualizacja co kawełek Cytuj
psoid Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Chciałbym zapytać was jakie macie doświadczenia z czytnikami AMX530 i AMX550 bo muszę wybrać w najbliższym czasie któryś z nich . Wiadomo AMX530 dużo tańszy ale chodzi mi bardziej o wygodę pracy i funkcjonalność. Będę wdzięczny za pomoc Cytuj
pentagram Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Na twoim miejscu wybrałbym AMX550 - w komplecie masz wszystko, droższy ale bardziej funkcjonalny. Cytuj
Psuj Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Na twoim miejscu wybrałbym AMX550 - w komplecie masz wszystko, droższy ale bardziej funkcjonalny. Dokładnie. Pracowałem na jednym i drugim. Warto dopłacić. Przy 530 musisz mieć dodatkowo albo laptopa w aucie, albo zainstalować go na kompie od ścieżki diagnostycznej i dokupić 5-cio metrowy kabel usb. Poza tym jak nie masz pomocnika to latasz od kompa do auta. 550 - luksusik, wszystko z auta. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Marek1 Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Potwierdzam. AMX 550 i najlepiej jeszcze wziąć wersję rozszerzoną o VAG. Może są już i inne rozszerzenia. Zawsze wtedy można zrobić tym więcej niż tylko to przez OBD. Cytuj
pietrek_k Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 550 - luksusik, wszystko z auta. AMX 550 i najlepiej jeszcze wziąć wersję rozszerzoną o VAG. Popieram w całej rozciągłości Cytuj
psoid Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 No to przekonaliście mnie i raczej weźmiemy tego AMX550 a powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z pozostałymi produktami AUTOMEXU chodzi o opóźnieniomierz AMX520 oraz tester szyb AMX710. Nam zaproponowano te urządzenia z TESTPOLU ale myśle czy czasem te z AUTOMEXU nie były by lepsze, a przynajmniej wszystko było by z jednej firmy Cytuj
Psuj Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 chodzi o opóźnieniomierz AMX520 Powiem szczerze - ten z testpolu się chowa do amx-a. AMX prostszy w obsłudze a jednocześnie bardziej rozbudowany, no i nie zakłada się chorych przyssawek na szybę, bo czujnik opóźnienia jest w module głównym urządzenia. Co do testera szyb, jeden ciul. Bierz tańszy. Ten z Testpolu też jest ok. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Marek1 Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 No to przekonaliście mnie i raczej weźmiemy tego AMX550 a powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z pozostałymi produktami AUTOMEXU chodzi o opóźnieniomierz AMX520 oraz tester szyb AMX710. Nam zaproponowano te urządzenia z TESTPOLU ale myśle czy czasem te z AUTOMEXU nie były by lepsze, a przynajmniej wszystko było by z jednej firmy Tego z Testpolu nie znam ale przeglądnąłem jego instrukcję. Ma dobre rozwiązanie w postaci przyssawek na jednej z głowic co jest wygodne do samodzielnego pomiaru, drugostronnie ponieważ w wiekszości mierzymy samochody do 3.5 t z dobrym dostępem do szyb to nie ma problemu z samodzielnym pomiarem i bez przyssawek. Pracowałem też na podobnym testerze firmy Elhos Glass i na AMX710. Jednak spośród nich tylko AMX710 ma możliwość wydruku protokołu pomiaru z urządzenia co robi wrażenie na klientach i nie dyskutują jak dostają N za niedostateczną przejrzystość szyb. Cytuj
Ashutek Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Marek1, wex LASZ i LWS - taniej. I tak nikt z tego nie korzysta... Poza tym gdybys mial DGA1500 to teraz jest OBD z cert ITS podlaczane do analizatora i nie trzeba biegac do biura zeby robic wydruki. Drukujesz wyniki z analizy spalin i OBD razem z analizatora. Tanio! Cytuj
Marek1 Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Marek1, wex LASZ i LWS - taniej. I tak nikt z tego nie korzysta... Poza tym gdybys mial DGA1500 to teraz jest OBD z cert ITS podlaczane do analizatora i nie trzeba biegac do biura zeby robic wydruki. Drukujesz wyniki z analizy spalin i OBD razem z analizatora. Tanio! Korzysta - niekorzysta... Jeszcze nie spotkałem folii która spełniałaby wymogi dla szyb przednich, bocznych, więc jak ma to na 99% nie spelnia, ale wydru to wydruk! Natomiast DGA1500 potwierdzam że to bardzo dobre urządzenie. Pracowałem na tym modelu firmowanym przez CAPELEC. Czytelny, ituicyjny interfejs. Szybka gotowość do pomiaru, dla analizatora możliwość pomiaru ciągłego więc np. możliwość regulacji instalacji gazowej lub gaźnika. Wydruk z EOBD to jedno ale również możliwość pobierania temperatury i obrotów silnika przez OBD jest bardzo wygodne. Cytuj
Psuj Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 I tak nikt z tego nie korzysta... Ciekawe podejście... Potem żalą się co niektórzy, że za "nieużywanie" chcą im uprawnienia cofnąć... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
robot2 Napisano 21 Wrzesień 2013 Napisano 21 Wrzesień 2013 Koledzy Ktoś z Was ma AMXa 550 rozszerzonego o VAGa warto ?jaki koszt rozszerzenia? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.