Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

laptop

Zbieżność kół osi przedniej

Polecane posty

laptop

Witam Panowie,

potrzebuję danych zbieżności kół osi przedniej do Forda Fiesty 2009 (model 2008- )

silnik chyba 1.2

Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEK GUZ

Mówisz i masz Fiesta 2008-2010

Zbieżność całkowita 0stopni9minut+-12minut

Pochylenie koła przod 0 stopNI 41minut w minusie +-1STOPIEŃ15minut w plusie

Wyprz. sworznia zwrotnicy 3 stopnie 26minut+-1STOPIEŃ

Fiesta 2005-2008

Zbieżność 0 stopni 30minut +-10minut

Poch.kołai wyprzedz. tak jak wyżej :)

 

[ Dodano: 22-06-2011, 13:26 ]

Dzięks :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr probola

A U MNIE ZBIEŻNOŚĆ W 3D WYSTARCZY ZNAĆ MARKĘ I ROCZNIK .Pozdrawiam pana Adama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
A U MNIE ZBIEŻNOŚĆ W 3D WYSTARCZY ZNAĆ MARKĘ I ROCZNIK

 

I czym się chwalisz? U mnie tez w 3D. Na dzień dzisiejszy żadna nowość...

 

WYSTARCZY ZNAĆ MARKĘ I ROCZNIK

 

No patrz jak ta technika zapier... U mnie jeszcze trzeba znać model a czasem i parę innych danych... Widać przestarzałe mam to 3D :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

Pewnie ja też :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Widać przestarzałe mam to 3D

A może to wina łącznika :x ,jak ktoś kiedyś napisał w innym temacie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
U mnie jeszcze trzeba znać model a czasem i parę innych

 

:ok sama marka i rocznik nie wystarczy :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
No patrz jak ta technika zapier... U mnie jeszcze trzeba znać model a czasem i parę innych danych... Widać przestarzałe mam to 3D

Tam te wasze wynalazki, u mnie na terenie jest gość co na płycie poślizgu bocznego zbieżność ustawia, a Wy tu jakieś 7D, roczniki, modele i inne pieprzoty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
u mnie na terenie jest gość co na płycie poślizgu bocznego zbieżność ustawia

To ta plaga i do Ciebie dotarła? :D A wiesz ile biorą? bo u mnie brali 20 a później podnieśli się na 30 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
u mnie na terenie jest gość co na płycie poślizgu bocznego zbieżność ustawia,

To ja p....e...Od 24.06. wszystkie lasery i beissbarth/aby dobrze to napisalem.. :?: /do lamusa.Niech zyje plyta.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

wole jednak -beissbarth od płyty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30
Tam te wasze wynalazki, u mnie na terenie jest gość co na płycie poślizgu bocznego zbieżność ustawia, a Wy tu jakieś 7D, roczniki, modele i inne pieprzoty :D

 

Może teraz poprzecie moja wcześniejszą propozycję by zmienić konieczność badania geometrii przy badaniu okresowym pojazdu sprowadzanego na sprawdzenie na płycie i ewentualne sprawdzenie pełnej geometrii ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Może teraz poprzecie moja wcześniejszą propozycję by zmienić konieczność badania geometrii przy badaniu okresowym pojazdu sprowadzanego na sprawdzenie na płycie i ewentualne sprawdzenie pełnej geometrii ?

 

Ja jestem za. Sprawdzanie przyrządem powinno być z automatu tylko dla pokolizyjnego. Dla okresowych tylko jeśli płyta pokazuje nieprawidłowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

A u mnie płyta rulez :-P ale tylko u mechaników z serwisu za ścianą kasują za geometrię a robią na płycie jak klienta już nie ma bo szybciej, a co ciekawe są tak obcykani że nawet kierownicę potrafią ustawić żeby prosto była :evil::evil::evil: lata praktyki. A ja się pier....lę z tymi przyrządami :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Ja jestem za. Sprawdzanie przyrządem powinno być z automatu tylko dla pokolizyjnego. Dla okresowych tylko jeśli płyta pokazuje nieprawidłowości.

 

Tak na marginesie który z kolegów sprawdza w każdym przypadku geometrię sam. przed I rej. przy użyciu sprzętu a nie samej płyty :?::x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
u mnie na terenie jest gość co na płycie poślizgu bocznego zbieżność ustawia,

Myślisz, że ja robię inaczej ??? Zrób dwa, trzy auta i dojdziesz do wprawy, że poprawiać nie trzeba ,,,

 

Dla okresowych tylko jeśli płyta pokazuje nieprawidłowości.

Jestem z Tobą, dodając jednak ,,, znaczne nieprawidłowości ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Tak na marginesie który z kolegów sprawdza w każdym przypadku geometrię sam. przed I rej. przy użyciu sprzętu a nie samej płyty

 

Wiesz... u mnie pełny pomiar razem z zamontowaniem tarcz na koła trwa ok 7 minut... :)

 

Ostatnio przyjechał klient na pokolizyjne i stwierdził, że odwiedził nas tylko dlatego, że słyszał, że przy takim badaniu sprawdzamy geometrię i nie bierzemy za to dodatkowo kasy :D

 

 

Myślisz, że ja robię inaczej ??? Zrób dwa, trzy auta i dojdziesz do wprawy, że poprawiać nie trzeba ,,,

 

A twoja płyta pochylenia koła tez pokazuje??? :P

 

Jestem z Tobą, dodając jednak ,,, znaczne nieprawidłowości ,,,

 

trzeba by najpierw przeszkolić co najmniej połowę diagnostów czym różni się wskazanie poślizgu bocznego od wartości zbieżności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
A twoja płyta pochylenia koła tez pokazuje???

A okiem tego nie da się wyłapac.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
trzeba by najpierw przeszkolić co najmniej połowę diagnostów czym różni się wskazanie poślizgu bocznego

powiedz to tej połowie, która nie sprawdza nawet tego ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

Ale co chcecie Panowie to mówcie ale ja uwielbiam robić geometrje zwłaszcza wtedy jak wszyscy w okolicy się poddadzą :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Ale co chcecie Panowie to mówcie ale ja uwielbiam robić geometrje zwłaszcza wtedy jak wszyscy w okolicy się poddadzą :-D

 

Zwłaszcza w AUDI 80, ASTRZE I :shoot:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

dokładnie niewspomne o ładzie tavri i innych wynalazkach np żuk lub nysa :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Zwłaszcza w AUDI 80, ASTRZE I

PEN-a moze tak na "deser"Nissan Terrano.... :?::?::lol: Oczywiscie mam na mysli starszy rocznik i "ukochane podklaki".... :shoot::shoot:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

a ukochane podkładki to f-126 p polonez f-125 p i nietylko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
ukochane podkładki to

 

Łada Niva :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.