Skocz do zawartości
erow2

przebudowa LR Discovery na Campera

Rekomendowane odpowiedzi

erow2

Dałem do działu SAM bu tu różne "rzeźby" oglądacie. ;)

 

Posiadam LR Discovery z 1996r , pierwsza rejestracja w kraju 2003r. Pojazd zarejestrowany, sprawny technicznie w 150% (musi być jak się jedzie 4tyś km od domu)

Obecnie mam zainstalowane w nim łóżko , kuchenkę , zbiorniki na wodę itp czyli de facto camper choć w nadwoziu prawie oryginalnym ( bagażnik dachowy, kufry bagażowe).

Zarejestrowany jest jako samochód osobowy z 5 miejscami (fotele i ich układ bez zmian)

 

Do sedna:

Planuję przebudować nadwozie (pojazd na ramie) w ten sposób aby wyciąć nadwozie za

przednimi drzwiami i wstawić tam zmodyfikowaną skorupę z przyczepy niewiadów 126n.

(widzę uśmiech i drwiny ale posiadanie camperka 4x4 w górach gruzji lub albani - bezcenne bez względu na dziwaczny wygląd)

 

Nie ulegają żadnej modyfikacji elementy podstawowe (rama, zawieszenie, ukł.kierowniczy)

zmodyfikowane oświetlenie tylne względem oryginału, pojazd z 180cm szerokości będzie miał 190cm i o 70 cm dłuższy

no i ten dziwny wygląd ;)

 

czy takim LandRoverem Discovery przejdę badania okresowe - nie zależy mi na zmianie w DR chyba że taka procedura zmiany na pojazd specjalny nie jest zbyt karkołomna i kosztowna.

 

tutaj zabudowa kamperowa na pickupie

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lance-Overhead-Slide-Camper-/120752146432?pt=RVs_Campers&hash=item1c1d638800#v4-38

 

Pozdrawiam

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Janusz1971

Myśle że największym problemem bedą miejsca siedzące w tylnej części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop
posiadanie camperka 4x4 w górach gruzji lub albani - bezcenne

 

Bez wątpienia. Ale ożenek LR i starej Niewiadówki to jest bardziej niż śmieszne... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
czy takim LandRoverem Discovery przejdę badania okresowe - nie zależy mi na zmianie w DR chyba że taka procedura zmiany na pojazd specjalny nie jest zbyt karkołomna i kosztowna.

 

Bez zmian w Dr nie przejdziesz badania. Wszak zmieniło się parę parametrów pojazdu.

Jeśli zmiana będzie zrobiona sensownie i z głową to nie powinno być problemu ze zmianami konstrukcyjnymi. Koszt badania 180 zł + ewentualnie (zależy od diagnosty) opinia rzeczoznawcy, opłata za zważenie pojazdu + opłaty w urzędzie związane z wymianą dowodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
erow2

Dzięki za wszystkie informacje,

LR już niewiele zostało z jego fabrycznego blasku ;)

 

chcę wykonać wszystko jak najbardziej przemyślanie,

tylne fotele nie będą przesuwane ani zmieniane, chcę zostawić także tylny słupek - punkt kotwiczenia pasów bezpieczeństwa, jeśli zmuszony byłbym do usunięcia oryginalnych punktów kotwicznych pasy bezpieczeństwa na słupkach czy mogę zamienić na pasy biodrowe z wykorzystaniem oryginalnych punktów w podłodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.