Skocz do zawartości

Potrzebne rady przy nabijaniu numeru IVECO


Arizona

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 years later...
W dniu 24.08.2011 o 17:00, Tomek D napisał:

O ile dobrze pamiętam to robisz "X" jak się pomylisz przy nabijaniu, a stary numer przekreślasz czyli bierzesz "I" i nabijasz raz przy razie --------

 

Sam również tak postępuję, nie pamiętam niestety podstawy prawnej. Szukałem lecz poległem. Ktoś pamięta może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam przerabialiśmy: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/12484-nabicie-numeru-a-cepik-20/&do=findComment&comment=242050

 

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 21 października 2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych.

 

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20112361401/O/D20111401.pdf

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale @adamos nie odpowiada na posta sprzed ośmiu lat, tylko dla siebie podstawy szuka. A że mu się samemu nie chciało napisać do czego, to wziął i słusznego posta wykorzystał. 

No taka cwana bestia z niego. ;-)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, adamos napisał:

Szukałem lecz poległem. Ktoś pamięta może?

pierwsza strona " Uzasadnienia " :

Cytat

(...) w razie wybicia błędnej cyfry (litery) nie wolno w tym samym miejscu wybijać właściwej cyfry (litery); błędny znak powinien być przebity znakiem "X", a nad, lub pod nim, wybity właściwy znak. Należy wówczas zamieścić również odpowiednią adnotację w wydanym zaświadczeniu, według wzoru określonego w niniejszym załączniku (§ 7 ust. 1 rozporządzenia).

https://piskp.pl/wp-content/uploads/2017/08/I-OSK-1151-05.pdf

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, DARIO64 napisał:

(...) być nieomylnym

" Nie znam " takiej osoby.:?

Przeświadczenie miałem, że w razie " babola " można postąpić j/w, ale z naciskiem, że miałem.( do dzisiaj );-)

Dziękuję za pojaśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, leski66 napisał:

" Nie znam " takiej osoby.:?

e tam, a nasze wspólne GURU (dobrze, że On nie z GRU bo by mógł :shoot:) to co? 

uid_6c42885814d923751b61d6d3b61849511570597557262_width_907_play_0_pos_0_gs_0_height_515.jpg

Edytowane przez cezary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego zapisu szukałem:

 

"§ 4. 1. W przypadku zatarcia, sfałszowania lub skorodowania dotychczasowej cechy identyfikacyjnej przekreśla się ją przez wybicie linii ciągłej."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, leski66 napisał:

To jak " teraz wybrnąć " z pomyłki w razie czegoś ?

 

22 minuty temu, leski66 napisał:
32 minuty temu, DARIO64 napisał:

(...) być nieomylnym

" Nie znam " takiej osoby

To jak się pomylisz to bierzesz szlifierkę i szlifujesz numer a poprawny nabijasz w innym miejscu.

  • Piwo 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, adamos napisał:

 

 przekreśla się ją przez wybicie linii ciągłej."

BMW nawet nowe , tuningowane przez ALPINE mają przekreślony "Beemkowski" VIN i pod spodem nabity ten nowy, od Alpiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, danielg539 napisał:

To jak się pomylisz to bierzesz szlifierkę i szlifujesz numer a poprawny nabijasz w innym miejscu.

Jak kiedyś nabiłem 0 w poprzek to tak właśnie zrobiłem. Cyk, fuch szliferka i bach nowe 0 w pionie :) i było git malina :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze przed nabiciem szlifuję ramę do żywego (zawsze są pordzewiałe) i klient sobie ładnie rameczkę zrobi i numer zabezpieczy. Jak mi coś nie wyjdzie to szlifnę i poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No różne są przypadki. Czasami omyłka, czasami nie ten numerator się chwyci, czasami niefortunnie się zacznie i nowy ścieg trza zapodać ciut wyżej niekoniecznie trzymając linię. ;-)

https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/13829-ustalenie-danych/&do=findComment&comment=263707

 

 

Zawsze jest opcja "trzeba anulować"! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mój znajomy z tego mistrzostwa powinien być zadowolony. :biggrin:

Ja najczęściej biłem w ciągnikach siodłowych na ramie przy zbiorniku tuż za kabiną. Wygodniej w pionie mi lać było, a że ktoś nie znajdzie... :evil:

Uważałem, że szofer do kabli łażąc nie raz na numer nadepnął, a może nawet i stopę przestawił jak mu się coś pod butem zaszkliło. ;-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.