Psuj Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 czy zaliczyć to to tuningu Oczywiście, ale mi się taki tuning podoba. Poza tym, nie czarujmy się, prędko ich nie zobaczymy. Zestaw kosztuje pewnie z 2,5 stówki albo lepiej... za to zaraz będzie masa podróbek na które trzeba będzie uważać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 za to zaraz będzie masa podróbek na które trzeba będzie uważać... może masz pomysł jak uniknąć podczas BT dopuszczenie podróbki?? bez demontażu?? osobiście nie wiem jak do tego podejść z zapisami w aktach prawnych co do koloru poszczególnych świateł wg. autora artykułu "...Dzięki specjalnej powłoce optycznej żarówka daje efekt kolorowego światła w reflektorze..." na SKP w trakcie BT stwierdzamy efekt kolorowego światła czy barwę światła?? a może SKP na której pracuje nie jest wyposażona w urządzenie stwierdzające efekt światła (jakoś nie mogę znaleźć takowego wymagania) i oceniam organoleptycznie (wzrokowo)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 biker100, raczej to jakie światło faktycznie lampa daje jest dla nas wiążące. Jeśli samo światło będzie odpowiedniej barwy to spełni warunki. A Psuj ma zupełną rację. Jak pojawią się podróby to zobaczymy dyskoteki na SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 raczej to jakie światło faktycznie lampa daje jest dla nas wiążące. pełna zgoda tylko czym i jak to zmierzyć?? Jak pojawią się podróby to zobaczymy dyskoteki na SKP. stąd moje pytanie może masz pomysł jak uniknąć podczas BT dopuszczenie podróbki?? bez demontażu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 Grzesiu, a urządzenie do pomiaru ustawienia wysokości świateł masz? I nie jesteś w stanie zauważyć na nim różnicy pomiędzy kolorami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Grudzień 2013 Share Napisano 5 Grudzień 2013 Grzesiu, a urządzenie do pomiaru ustawienia wysokości świateł masz? a mam I nie jesteś w stanie zauważyć na nim różnicy pomiędzy kolorami? zauważę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 Zestaw kosztuje pewnie z 2,5 stówki 119,90 zł brutto za 1szt.-zielona ,niebieska niecałą stówę .Dlatego przedstawiciele Philipsa tak się z nimi lansują ,parę dni temu był program na TVN TURBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 Zaś zrobi się dym jak z diodami w pozycyjnych, gdzie 95% nie ma homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 Cena detaliczna zestawu dwóch żarówek to w przypadku H4 ok. 159 zł i ok. 199 zł w przypadku H7.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 Dlatego przedstawiciele Philipsa tak się z nimi lansują Bo trzeba namówić posiadaczy pojazdów aby przerobili je na choinki przed nadchodzącymi świętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 danielg539, moim zdaniem takie dopracowane (o ile faktycznie są dopracowane) rozwiązania urozmaicają "krajobraz", nie szkodząc zdrowemu rozsądkowi. Jeśli będziemy hamować wszystkie nowinki to staniemy w miejscu. Widać, że producent się postarał o osiągnięcie parametrów zgodnych z obowiązującymi przepisami. Moim zdaniem lepsze to niż zaniżanie światłości ksenonów w celu obejścia konieczności montowania niektórych elementów wymaganych prawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Grudzień 2013 Share Napisano 6 Grudzień 2013 Jeśli będziemy hamować wszystkie nowinki to staniemy w miejscu. aboz, niby dlaczego uważasz, że jestem przeciwnikiem nowinek technicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Grudzień 2013 Share Napisano 7 Grudzień 2013 aboz, niby dlaczego uważasz, że jestem przeciwnikiem nowinek technicznych?Nic takiego nie napisałem. Chodziło mi o to, że jeśli będziemy w opozycji do wszystkich nowych rozwiązań tylko dlatego, że są przejawem tuningu, staniemy w miejscu. Chińskiemu szpachlexdrutexsiatexowi mówię stanowcze nie, ale rozwiązania dopracowane od a do z ... czemu nie, jeśli spełniają wymagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Grudzień 2013 Share Napisano 7 Grudzień 2013 rozwiązania dopracowane od a do z ... czemu nie, jeśli spełniają wymagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 Restrykcje dla usuwających FAP/DPF W Anglii wprowadzono specjalne rozporządzenie wymierzone w proceder usuwania filtrów cząstek stałych. Pod kątem ich posiadania będzie sprawdzany każdy pojazd. Za usunięcie filtra cząstek stałych z pojazdu, który był w niego wyposażony, grozi kara nawet 2500 funtów. Podobne regulacje mają być stopniowo wprowadzane w Niemczech, Francji, Danii i Holandii. Ministerialne wytyczne dotyczące filtrów cząstek stałych wskazują, że filtry powinny być systematycznie regenerowane. Ich usuwanie jest szkodliwe przede wszystkim dla zdrowia człowieka, powoduje bowiem nowotwory płuc, trzustki itp. Inne konsekwencje usunięcia filtra cząstek stałych to: niższa wartość pojazdu przy odsprzedaży, nieprawidłowe działanie podzespołów, takich jak poduszka powietrzna, układ hamowania, klimatyzacja i wiele innych. - W kontekście powyższych warto przemyśleć usuwanie filtra cząstek stałych, szczególnie, że koszt regeneracji to tylko 500 zł netto, a usunięcie DPF to znacznie wyższa kwota – dowodzą specjaliści z firmy Euro-Vat Consulting. - W naszej firmie stosujemy regenerację filtra cząstek stałych wielostopniową, przy pomocy kilku urządzeń. Na usługę dajmy gwarancję oraz raport mówiący o stanie filtra. Koszt usługi regeneracji to 500 zł netto. Współpracujemy z warsztatami i serwisami z całej Polski. Firma opracowała również maszynę do regeneracji filtrów cząstek stałych, którą będzie można zobaczyć i kupić podczas zbliżających się Targów Techniki Motoryzacyjnej w Poznaniu. http://www.warsztat.pl/news/4176-restrykcje_dla_usuwajacych_fap_dpf#.Uxmz3M56Tvw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 Inne konsekwencje usunięcia filtra cząstek stałych to: niższa wartość pojazdu przy odsprzedaży, nieprawidłowe działanie podzespołów, takich jak poduszka powietrzna, układ hamowania, klimatyzacja i wiele innych. Oczywiscie nie jestem zwolennikiem usuwania FAP/DPF ale jaki to ma związek z air-bag, hamulcami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skowerek Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 koszt regeneracji to tylko 500 zł netto chyba czyszczenia bo regeneracji to kolo 1000zl. Niedawno był na warsztacie Auris z zapchanym dpfem, servis krzyknął 4000 za drugi i nawet nie chciał go czyścić. Dodam że u nas się udało. Więc ta EKOlogia trochę nie EKOnomiczna jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 1000zl czyszczenie + eols 4l. do zbiorniczka czyli kolejne 700zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 Ekologiczne nie musi oznaczać Ekonomiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 1000zl czyszczenie + eols 4l. do zbiorniczka czyli kolejne 700zł. nie w Toyocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 Jedna ze stacji pokazywała tuningowe ciężarówki i szlag mnie trafił jak pokazali pojazd, który miał dziesiąt świateł drogowych i kierowca chwalił się że przejechał pół kraju, żeby go pokazać- gdzie jest policja??? A co byś powiedział na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 A co byś powiedział na to? Na szczęście po naszych drogach nie pośmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 Na pierwszy rzut oka, to ZIŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 9 Marzec 2014 Share Napisano 9 Marzec 2014 Na pierwszy rzut oka, to ZIŁ to tak od czoła jednak tył to raczej taki Hummer-owy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 14 Czerwiec 2015 Share Napisano 14 Czerwiec 2015 Niemiecka policja wypowiedziała wojnę tuningowanym automTuningowanie aut nie wszystkim się podoba. Najwidoczniej do tego grona zalicza się też niemiecka policja, która wytoczyła wojnę zmodyfikowanym pojazdom. Jak donosi serwis Carscoops, w Berlinie zaczęto swojego rodzaju łapankę. Policjanci, z pomocą lawet, pozbywają się w ich mniemaniu – śmieci. Wystarczy, że funkcjonariusze mają podejrzenie, że auto zostało zmodyfikowane. Pojazd zostaje wówczas odholowany. Co ciekawe, niemiecka policja zwraca uwagę nie tylko na stare, rozpadające się pojazdy, ale również na modele Lamborghini, Mercedesa czy Maserati. Niewykluczone, że przyczyną takiej akcji jest duża ilość zażaleń mieszkańców dotycząca brawurowej jazdy oraz zbyt głośnych wydechów. Kierowcy podobno niejednokrotnie mieli wkręcać silniki na wysokie obroty, palić gumę na światłach. To z kolei nie podobało się rezydentom. Akcja tłumaczona jest także tym, że samochody najprawdopodobniej mają jakieś usterki. Policjanci mają też w wielu przypadkach wątpliwości co do felg i opon. Pojazdy po zarekwirowaniu trafiają do mechaników, którzy sprawdzają czy rzeczywiście doszło do jakichś nielegalnych modyfikacji. http://moto.wp.pl/kat,1041463,title,Niemiecka-policja-wypowiedziala-wojne-tuningowanym-autom,wid,17628116,wiadomosc.html?ticaid=1150ba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.