danielg539 Napisano 14 Czerwiec 2015 Share Napisano 14 Czerwiec 2015 Żadna tajemnica, że Niemcy są bardzo restrykcyjni jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne. Do DR są wpisywane wszelkie zmiany jak nawet zmiana wymiarów pojazdu po montażu haka, obniżenie zawieszenia o kilkanaście mm czy zmiana rozmiaru ogumienia. Niestety w naszym kraju w zakresie modyfikacji pojazdów panuje wolna amerykanka i zmian tego przyzwolenia nie widać a nawet można zaobserwować ciągły wzrost tolerancji np. w przypadku różnego rodzaju świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 14 Czerwiec 2015 Share Napisano 14 Czerwiec 2015 że Niemcy są bardzo restrykcyjni jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne Jakoś przy zmianie DMC tego nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 14 Czerwiec 2015 Share Napisano 14 Czerwiec 2015 Tylko czekać jak lawety z tymi "wynalazkami" będą stały przed naszymi SKP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 14 Czerwiec 2015 Share Napisano 14 Czerwiec 2015 Jakoś przy zmianie DMC tego nie widać To prawda, ale zmiana DMC to kwestia formalna nie mająca wpływu na bezpieczeństwo (oczywiście w zakresie mas przewidzianych w homologacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 15 Czerwiec 2015 Share Napisano 15 Czerwiec 2015 No właśnie, ale powiedzcie czy gdyby było można np. F1-4600 F2- 3500 przy np minimalnej ładowności > 500 kg + Nx68 (N - ilość wykazana w DR poz. S1). To coś by się stało? I np przy warunku F1 <1,5x F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Czerwiec 2015 Share Napisano 15 Czerwiec 2015 Żadna tajemnica, że Niemcy są bardzo restrykcyjni jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne. Tylko dla pojazdów które u nich jeżdżą. Jak Niemiecki diagnosta wie, ze na export, to za 50€ prawie wszystko klepnie... Taka sytuacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 15 Czerwiec 2015 Share Napisano 15 Czerwiec 2015 Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 15 Czerwiec 2015 Share Napisano 15 Czerwiec 2015 Jak Niemiecki diagnosta wie, ze na export, to za 50€ prawie wszystko klepnie. I w dwie godziny powstaje pomoc drogowa(z wydaniem papierów przez właściwy urząd). A u nas później winny nasz diagnosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Czerwiec 2015 Share Napisano 15 Czerwiec 2015 gdyby było można np. F1-4600 F2- 3500 przy np minimalnej ładowności > 500 kg + Nx68 (N - ilość wykazana w DR poz. S1). To coś by się stało? I np przy warunku F1 <1,5x F2 Jestem za ale ustawodawca nie widzi takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredek6 Napisano 7 Lipiec 2015 Share Napisano 7 Lipiec 2015 Z tym DMC to tak nie do końca. Dobrze wiemy, że obecnie nie problemu z zakupem pojazdu takiego jaki jest mi na chwilę obecną potrzebny, pojazdów o DMC poniżej 3500 kg jest opór, Problem robią handlarze bo w Niemczech LT46 z uwagi na mniejsze zainteresowanie Polaków jest tańsze od LT 35 i tylko o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.