kowal Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 http://www.motofakty.pl/artykul/ognisty_szpan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k2ryszard Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 No to kolejny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 No to kolejny problem Taa podczas oględzin sprawdzać czy w ukł wydechowym nie ma świec zapłonowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k2ryszard Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Zabłyśnij twoją furą http://moto.allegro.pl/item138037233_neony_2x150cm_90cm_wys_free_neon_elastyczny.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Niech no tylko któres z tych aut na zdjęciach trafi na nasze stacje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 "Błyskoteka" prosto z dyskoteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Jak narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 Myślę, że policjanci będą mieli teraz łatwiej przecież taki pojazd będzie widać z kilkuset metrów. Samochód do "pit stopu", dowodzik zatrzymany, pokwitowanie wydane, pojazd na badanie techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 Neony pod samochodem, diody, przyciemnione szyby i inne bajery są zdejmowane przed przeglądem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Listopad 2006 Share Napisano 6 Listopad 2006 Witam!Czytam sobie ten temat i zastanawiam się nad taką rzeczą.. Co jest w przypadku jeśli tlumik posiada atest PIMOTu i przekracza norme glosnosci?? Pozdrawiam Jeśli przekracza dop. db to mnie osobiście żaden atest nie przekonuje /homologacja tak/ atest PIMOT dotyczy wyłącznie konkretnego tłumika, a nie układu wydechowego pojazdu, w którym został zamontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janko Napisano 6 Listopad 2006 Share Napisano 6 Listopad 2006 Wydaje mi się że nie sprawdza się atestu ani żadnej homologacji elementów układu wydechowego. Jeżeli przekracza dopuszczalne normy , a klientowi zależy na tym np. tłumiku " sportowym" to niech załatwi sobie odstępstwa od WT - moze mu się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 7 Listopad 2006 Share Napisano 7 Listopad 2006 Ciekawe gdzie załatwił przegląd na takie cudo ? http://motoallegro.pl/item140164660_126p_maxi_tunning.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k2ryszard Napisano 7 Listopad 2006 Share Napisano 7 Listopad 2006 prawdziwe cacko ale cena też niczego sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 7 Listopad 2006 Share Napisano 7 Listopad 2006 He, He! Pomylił się i zderzak założył odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 8 Listopad 2006 Share Napisano 8 Listopad 2006 He, He! Pomylił się i zderzak założył odwrotnie Nie pomylił się tylko przygotował go do zimy bo to jest pług do śniegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 8 Listopad 2006 Share Napisano 8 Listopad 2006 Prawie jak Viper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Witam, jestem tu nowy, sprowadza mnie na to specjalistyczne forum moje małe zamiłowanie do tuningu i jestem ciekaw opinii odnośnie pewnych zmian: Ofiarą modyfikacji będzie Fabia HB 1. Usunięcie tylnych bocznych drzwi, które zostaną zaspawane i w efekcie pracy lakiernika jakby ich tam nigdy nie było. 2. Poszerzanie nadkoli 3. Zainstalowanie kompletnej klatki bezpieczeństwa 4. Montaż kubełkowych foteli 5. Montaż wielopunktowych pasów bezpieczeństwa 6. Montaż innego prędkościomierza 7. Wydłużenie maski na lampy w sposób nie wpływający w żaden sposób na promień światła. Pytanie troszke inne: Czy mając homologacje TUV na tłumik w Polsce można jeździć bez przeszkód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2006 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=958 to tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Nie rozumiem jak można tak "spaskudzić" Skódke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Nie rozumiem jak można tak "spaskudzić" Skódke. No widzisz, a dla mnie jazda szarym samochodem jaki mają miliony to dno... Pytałem raczej o opinie od strony fachu diagnosty niż opinie gustu, który każdy ma inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Jeśli są drzwi to muszą być, tłumik może mieć certyfikaty ale jeśli przekroczy normy hałasu to nanic mu one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Jeśli chodzi o tłumik to problem polega na tym, że policja często zatrzymując mnie do tego się czepia i zabiera dowód rej. a homologacją TUV mogę się podetrzeć... Przyjeżdżam na SKP i tam po zbadaniu głośności, która jest w normie dostaje opinię i potem do Urzędu Miasta odebrać dowód i tak wkoło macieju. Nie bardzo rozumiem to zdanie, że skoro "drzwi są to muszą być"? Czy to na takiej zasadzie jest, że ma być tak bo tak czy są jakieś ku temu podstawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 policja często zatrzymując mnie do tego się czepia Policja ma uzasadnione podejrzenia... Przyjeżdżam na SKP i tam po zbadaniu głośności, która jest w normie To następnym razem poproś protokół badania dźwięku i przy każdym okresowym proś o taki protokół. To powinno w większości przypadków załatwić sprawę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2006 Jeżeli chodzi o drzwi(tył) to pojazd wychodzi z homologacją z FABRYKI i posiada drzwi w szt.4 ewentualnie 5 ewentualnie3 i to są nasze wytyczne.Jak na badaniu tech diagnoście się coś nie podoba zawsze może poprosić klienta o wyciąg ze świadectwa homologacji i tyle [ Dodano: 28-12-2006, 19:21 ] A ten tłumik to mały pikuś DLACZEGO zrobiłeś sobie klatkę bezpieczeństwa i teraz chcesz badanie tech? Tocć na rajdach macie swoje odbiory tech a badanie tech nasze to zupełnie inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Jeszcze nie zrobiłem, ale napewno zrobię w przyszłym sezonie, widziałem wraki po zderzeniu zarówno samochodów bez klatki jak i z klatką i choćbym miał stanąć na głowie w celu zdobycia przeglądu to zorbie to bo według mnie w samochodzie mającym kilkaset KM to podstawa nawet jeśli jest do jazdy ulicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.