Skocz do zawartości

Badanie techniczne a tuning pojazdu


jaka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 384
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Adaś1524731544

    30

  • Psuj

    27

  • jaka

    24

  • Darek :-)

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Myślę, że policjanci będą mieli teraz łatwiej przecież taki pojazd będzie widać z kilkuset metrów. Samochód do "pit stopu", dowodzik zatrzymany, pokwitowanie wydane, pojazd na badanie techniczne. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czytam sobie ten temat i zastanawiam się nad taką rzeczą.. Co jest w przypadku jeśli tlumik posiada atest PIMOTu i przekracza norme glosnosci?? Pozdrawiam

 

Jeśli przekracza dop. db to mnie osobiście żaden atest nie przekonuje /homologacja tak/

atest PIMOT dotyczy wyłącznie konkretnego tłumika, a nie układu wydechowego pojazdu, w którym został zamontowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że nie sprawdza się atestu ani żadnej homologacji elementów układu wydechowego.

Jeżeli przekracza dopuszczalne normy , a klientowi zależy na tym np. tłumiku " sportowym" to niech załatwi sobie odstępstwa od WT - moze mu się uda :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam, jestem tu nowy, sprowadza mnie na to specjalistyczne forum moje małe zamiłowanie do tuningu i jestem ciekaw opinii odnośnie pewnych zmian:

Ofiarą modyfikacji będzie Fabia HB :)

 

1. Usunięcie tylnych bocznych drzwi, które zostaną zaspawane i w efekcie pracy lakiernika jakby ich tam nigdy nie było.

2. Poszerzanie nadkoli

3. Zainstalowanie kompletnej klatki bezpieczeństwa

4. Montaż kubełkowych foteli

5. Montaż wielopunktowych pasów bezpieczeństwa

6. Montaż innego prędkościomierza

7. Wydłużenie maski na lampy w sposób nie wpływający w żaden sposób na promień światła.

Pytanie troszke inne: Czy mając homologacje TUV na tłumik w Polsce można jeździć bez przeszkód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak można tak "spaskudzić" Skódke.

 

No widzisz, a dla mnie jazda szarym samochodem jaki mają miliony to dno...

Pytałem raczej o opinie od strony fachu diagnosty niż opinie gustu, który każdy ma inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tłumik to problem polega na tym, że policja często zatrzymując mnie do tego się czepia i zabiera dowód rej. a homologacją TUV mogę się podetrzeć...

Przyjeżdżam na SKP i tam po zbadaniu głośności, która jest w normie dostaje opinię i potem do Urzędu Miasta odebrać dowód i tak wkoło macieju.

 

Nie bardzo rozumiem to zdanie, że skoro "drzwi są to muszą być"?

Czy to na takiej zasadzie jest, że ma być tak bo tak czy są jakieś ku temu podstawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policja często zatrzymując mnie do tego się czepia

 

Policja ma uzasadnione podejrzenia...

 

Przyjeżdżam na SKP i tam po zbadaniu głośności, która jest w normie

 

To następnym razem poproś protokół badania dźwięku i przy każdym okresowym proś o taki protokół. To powinno w większości przypadków załatwić sprawę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o drzwi(tył) to pojazd wychodzi z homologacją z FABRYKI i posiada drzwi w szt.4 ewentualnie 5 ewentualnie3 i to są nasze wytyczne.Jak na badaniu tech diagnoście się coś nie podoba zawsze może poprosić klienta o wyciąg ze świadectwa homologacji i tyle :)

 

[ Dodano: 28-12-2006, 19:21 ]

A ten tłumik to mały pikuś DLACZEGO zrobiłeś sobie klatkę bezpieczeństwa i teraz chcesz badanie tech? Tocć na rajdach macie swoje odbiory tech a badanie tech nasze to zupełnie inna sprawa :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie zrobiłem, ale napewno zrobię w przyszłym sezonie, widziałem wraki po zderzeniu zarówno samochodów bez klatki jak i z klatką i choćbym miał stanąć na głowie w celu zdobycia przeglądu to zorbie to bo według mnie w samochodzie mającym kilkaset KM to podstawa nawet jeśli jest do jazdy ulicznej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.