Marek1 Napisano 28 Październik 2011 Share Napisano 28 Październik 2011 „Bingo„ Napisałem skąd wynika dodatkowy zakres badania taxi a nie kiedy diagności sprawdzają gaz i jak . Tutaj dla jasności sprawy należy przytoczyć jedynie odpowiedni fragment zapisu który to potwierdza. Dział V. Szczegółowy sposób sprawdzania prawidłowości przystosowania pojazdu do zasilania gazem podczas przeprowadzania okresowego badania technicznego pojazdu § 2. Przed przystąpieniem do właściwego sprawdzenia należy skontrolować: 1)ważność protokołu i decyzji wydanej przez Transportowy Dozór Techniczny (TDT) dotyczącej sprawności zbiornika (butli) do gazu; Jest to zapis niezwykle prosty i dotyczy zbiornika tylko z TDT tylko i wyłącznie podczas badania okresowego a nie podczas badania taxi i innych dodatkowych badań. Ustawodawca zapomniał dodać jak postępować w przypadku innych zbiorników. To taka informacja (nie dla diagnostów) tylko dla tych innych, że to co jest tam zapisane to sprawdza się tylko i wyłącznie podczas badania okresowego. Pozdrawiam. No a co się stało z ulubionym "konikiem" czyli z powoływaniem się na przewagą prawa wyższego rzędu czyli ustawy nad rozporządzeniem majacym niższą rangę? Po raz kolejny trzeba to przytoczyć? PoRD art.81 pkt 12 Badanie techniczne pojazdu z zamontowanym urządzeniem technicznym podlegającym dozorowi technicznemu może być przeprowadzone po przedstawieniu dokumentu wydanego przez właściwy organ dozoru technicznego, stwierdzającego sprawność urządzenia technicznego. I to jest to o czym pisze B.Maćkowski TDT powołując się na ten zapis domaga się literalnie takiej jego interpretacji jak został zapisany i najwyraźniej wyegzekwuje to. Idzie NOWE więc lepiej byc na to przygotowanym. Aha, każdy ma swoją własną pieczątkę i swój własny zakres odpowiedzialności i niech robi z tym co zechce... a z TDT mam wspólnego tyle co każdy diagnosta, SKP na której pracuję może być przez nich skontrolowana tak jak wszystkie inne. Powodzenia życzę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
praktyk Napisano 28 Październik 2011 Share Napisano 28 Październik 2011 A zadowolniony ty i dużo ? Oni udają że płacą ,pracownicy udają że pracują. Zarobki nie rarytas , na naszym terenie mniej więcej przeciętne ale przynajmniej płacone w terminie ,bo z tym to też różnie bywa . Aż tak mocno jeszcze nie ma co narzekać ,chociaż czasami ciśnienie podniosą swoimi rządami. Wdaliśmy się w pogaduchy i to w temacie Taxi. Robiłem taką analizę i mogę zdecydowanie stwierdzić że koszty działalności wzrosły nieproporcjonalnie do stałych cen za badania techniczne. Jak się nic nie zmieni, tego stacje nie wytrzymają . Mam nadzieje, że nastąpią zmiany w DTD MI choć negocjacje w zakresie podwyższenie opłat za badania będą coraz trudniejsze. Widzę kiepsko perspektywy diagnostów a po sezonie grzewczym i drogim kredycie mogą nastąpić pierwsze bankructwa. Zyczę Wam powodzenia w najbliższym spotkaniu. A teraz myjku , siusiu i nyny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Październik 2011 Share Napisano 29 Październik 2011 Ustawodawca zapomniał dodać jak postępować w przypadku innych zbiorników. Albo zrobił to świadomie, skoro nadal się do błędu nie przyznaje ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 29 Październik 2011 Share Napisano 29 Październik 2011 Ustawodawca zapomniał dodać jak postępować w przypadku innych zbiorników. Albo zrobił to świadomie, skoro nadal się do błędu nie przyznaje ,,, Też się zastanawiam po co kieruję do TDT pojazdy sprowadzone z gazem, w końcu jakiś tam dozór przecież mają a jak nie TDT-owski to "nie trzeba sprawdzać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Październik 2011 Share Napisano 29 Październik 2011 Robiłem taką analizę i mogę zdecydowanie stwierdzić że koszty działalności wzrosły nieproporcjonalnie do stałych cen za badania techniczne. Niewątpliwie masz rację, ale chyba nie jest jeszcze tak źle jak piszesz: Widzę kiepsko perspektywy diagnostów a po sezonie grzewczym i drogim kredycie mogą nastąpić pierwsze bankructwa. bo większość SKP rozdaje klientom prezenty. Należy zauważyć, że za taki stam rzeczy w dużej mierze odpowiadają właściciele SKP, bo w trosce o swoją kasę strasznie zanizyli poziom badań technicznych. W Mi dobrze o tym wiedzą i wcale mnie nie dziwi, że nie palą się do podniesienia cen BT. Mi osobiście wielu kierowców poskarzyło się, że na części SKP BT to tylko formalność polegajaca na pobraniu opłaty i wstawieniu pieczatki do DR, często bez praktycznie żadnych oględzin pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.