pentagram Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 ale dziś rozmawiałem z WK i powiedzieli mi że oni żądają badania doraźnego zbiornika obojętnie czy był zbity przedni klosz czy cały tył , trochę się zagalopowałeś, to nie WK tylko SKP wymaga doraźnego badania zbiornika a WK powinien sprawdzić czy w zaświadczeniu z BT jest odpowiedni wpis odnośnie terminu z tego badania zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekop Napisano 21 Grudzień 2011 Share Napisano 21 Grudzień 2011 Jest odpowiedz Ministerstwa w sprawie doraznego badania butli w pojezdzie po kolizji na stronie Polskie Izby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Grudzień 2011 Share Napisano 21 Grudzień 2011 I o czym traktuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 21 Grudzień 2011 Share Napisano 21 Grudzień 2011 I o czym traktuje? Error 403-Nie masz uprawnień by zobaczyć tę część witryny Zresztą ja też nie Więc o czym Gutekop to traktuje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Grudzień 2011 Share Napisano 21 Grudzień 2011 Zresztą ja też nie Ale ja akurat mam tam dostęp Tylko nie chciało mi się zaglądać A pismo - co nie jest żadna tajemnicą - mówi, że badanie jest potrzebne tylko wtedy gdy jest potrzebne No a tak poważnie - tylko poważne wypadki, gdzie uszkodzony został faktycznie zbiornik, bądź jego mocowanie. Przy lekkich stłuczkach nie. Wydaje się logiczne - prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekop Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Niestety ja tez nie mam dostępu dlatego napisalem na forum liczac na pomoc kolegów. Fajnie by bylo gdyby ktos zalaczyl cala tresc lub skan odpowiedzi wtedy mozna sie w razie problemu powolac na to pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Zresztą ja też nie Ale ja akurat mam tam dostęp Tylko nie chciało mi się zaglądać A pismo - co nie jest żadna tajemnicą - mówi, że badanie jest potrzebne tylko wtedy gdy jest potrzebne No a tak poważnie - tylko poważne wypadki, gdzie uszkodzony został faktycznie zbiornik, bądź jego mocowanie. Przy lekkich stłuczkach nie. Wydaje się logiczne - prawda? to samo mówili na szkoleniu o Krakowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 badanie jest potrzebne tylko wtedy gdy jest potrzebne No a tak poważnie - tylko poważne wypadki, gdzie uszkodzony został faktycznie zbiornik, bądź jego mocowanie. Przy lekkich stłuczkach nie. Wydaje się logiczne - prawda? to samo mówili na szkoleniu o Krakowie No to trochę wzajemna sprzeczność. Bo jeżeli jest jakkolwiek uszkodzony to i my mamy obowiązek go zdyskwalifikować. Rozmawiałem z TDT i mówili żeby nawet do nich takich jakkolwiek uszkodzonych nie kierować bo to jest już złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Rozmawiałem z TDT i mówili żeby nawet do nich takich jakkolwiek uszkodzonych nie kierować bo to jest już złom. Taką samą informację otrzymałem i ja. Auto, które po "dzwonie" miało uszkodzony hak holowniczy, który oparł się o zbiornik z gazem i Pan z TDT powiedział, że oba te elementy tylko do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drogba Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 w ostatnim serwisie motoryzacyjnym jest artykół na ten temat , ale tak do końca też sprawy nie wyjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 w ostatnim serwisie motoryzacyjnym jest artykół na ten temat Wszystko, ale nie artykuły w gazetach , bardzo Was proszę,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Wszystko, ale nie artykuły w gazetach , bardzo Was proszę Nawet jak piszą magistry inżyniery z organizacji zrzeszających SKP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Nawet jak piszą magistry inżyniery z organizacji zrzeszających SKP ? Jeśli są DOBRZY to niech raczej pomogą jasne prawo stworzyć, chodź bardziej myślałem o pismakach ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Grudzień 2011 Share Napisano 22 Grudzień 2011 Wszystko, ale nie artykuły w gazetach , bardzo Was proszę Nawet jak piszą magistry inżyniery z organizacji zrzeszających SKP ? No, i ci z TDT też to czytają a potem stosują się do tego co tam mgrinż-e napisały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 A co jakby od wlaściciela pojazdu zarządać oświadczenie w jakim stopniu został uszkodzony pojazd, a konkretnie, czy zbiornik został w jaki kolwiek naruszony lub przemieszczony podczas wypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 A co jakby od wlaściciela pojazdu zarządać oświadczenie w jakim stopniu został uszkodzony pojazd, Znając co niektórych właścicieli pojazdów, to byli by gotowi oświadczyć, że wogóle nie było wypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 Znając co niektórych właścicieli pojazdów, to byli by gotowi oświadczyć, że wogóle nie było wypadku No ale jakaś podkładka jest. A i sami ocenić mozemy, czy ten zbiornik nie jest po przejściach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 A i sami ocenić mozemy, czy ten zbiornik nie jest po przejściach Ja osobiście wolał bym tego nie robić, bo z ocena organoleptyczna czegoś co widac tylko z jednej strony jest różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 bo z ocena organoleptyczna czegoś co widac tylko z jednej strony jest różnie. ostatnio musiałem dopompowywać koło mojego samochodu po wrzuceniu koła do wanny okazało się, że powietrze ucieka ... ... przez miejsce zgrzewania felgi :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 po wrzuceniu koła do wanny okazało się, że powietrze ucieka ... ... przez miejsce zgrzewania felgi :!: Żeby móc jednoznacznie sprawdzić stan płaszcza zbiornika musiałby być też wymontowany co jest wykluczone przy metodach przeprowadzania badan na SKP. Jednak dla potrzeb wykrycia nieszczelności wystarczy nasz detektor gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Jak to wymontowany? Przecież wymontowany zbiornik nie podlega powtórnemu montażowi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Jak to wymontowany? Przecież wymontowany zbiornik nie podlega powtórnemu montażowi! Do tej listy przydały by się zastrzeżenia .Bo jak tak podchodząc to i wielu aut by się nie dało naprawić , np. do wyjęcia skrzyni trzeba odkręcić wydech , lub do wymiany przełącznika świateł -poduchę zdemontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Przecież wymontowany zbiornik nie podlega powtórnemu montażowi!! Teoria sobie a zywot sobie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Jak to wymontowany? Przecież wymontowany zbiornik nie podlega powtórnemu montażowi!! Dla potrzeb np. badania zbiornika przez TDT trzeba go wymontować. Po badaniu podlega jednak powtórnemu montażowi do pojazdu z którego został wcześniej wymontowany, tak samo po każdym innym demontażu. Ciekawe, że jednak zgodnie z przepisami, nie można go zamontować do innego pojazdu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Po badaniu podlega jednak powtórnemu montażowi do pojazdu z którego został wcześniej wymontowany, tak samo po każdym innym demontażu. Ciekawe, że jednak zgodnie z przepisami, nie można go zamontować do innego pojazdu.... Podaj przepis, że do tego samego pojazdu mozna ponownie zamontować, a do innego nie. Bo ja tylko czytam o zakazie ponownego montazu - nic sie nie doczytałem o tym do jakiego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.