Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
wojwitt

brak w DR wartości w pozycji F3

Polecane posty

wojwitt

Witam grono diagnostów,

Właśnie przeglądam rózne materiały szkoleniowe, gdyz chyba zaczne prace w "zawodzie", a egazmin miałem 2,5 roku temu... :shock:

Więc szybko : dlaczego w pozycji F3 w DR mam XXXX a w polach O1 i O2 są podane wartości: 900, 545 kg...dodam ,że tabliczki znamionowej nie widziałem, pojazd francuski

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

Wyobraź sobie, że często wpisuję w uwagach zaświadczenia F3 z TZ i proszę klienta o info, WK nie wpisuje ,,,

Ja to tłumaczę tym, że skoro większość diagnostów danych nie wpisuje a tu nagle jeden coś napisał , to zapewne bzdury jakieś, taki z resztą miałem ostatnio telefon z WK ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

 

Ale jak ten parametr jest w zagranicznym DR , czy WK nie ma obowiązku go przepisać ,.. wpisać??.Do tego nie potrzeba homo.

DR to DR czy polski czy zagraniczny.To tak jakby w polskim DR ,było wpisane -F3 ,a po wymianie tego DR juz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A wyobraźcie sobie, że ja daje skierowanie na F3 do stacji, a ze stacji telefon, że co ja wymyślam, że tego się nie ustala i mam przestać wymyślać - i co? 8)

Miałem nawet przypadek odmowy wykonania takiego badania, bo diagnosta nie wiedział o co chodzi.

 

Bo ja myślę, że beton jest wszędzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Bo ja myślę, że beton jest wszędzie :)

Święte słowa ,miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek.

 

Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu, skoro info w nim zawarte i tak nie są wpisywane w polskie dokumenty a wystawiać tylko zaświadczenie z BT z wypełnioną tabelką :? - w sumie pomarzyć można :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Bo ja myślę, że beton jest wszędzie :)

I tu się z Tobą zgadzam ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu,

 

Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu,

 

Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? :?

 

a ile się tego wszystkiego diagnosta darmo naszuka... :twisted:

 

Jednak uważam, że wzorem dokumentów niemieckich czy austriackich te więcej danych powinno być umieszczane w DR.

Zwłaszcza rozmiar opon, bo dowolność ich stosowania przez właścicieli ogranicza chyba tylko ich fantazja. :evil:

Zupełnie za to można zrezygnować z RP pojazdu, DPRP zupełnie wystarczy, tak jak we przeważającej większości krajów unii :ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e, a pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany

Możesz wskazać przepis z którego taki obowiązek wynika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e

 

Że zacytuję pewną znaną komedię:

 

"Pokaż toto palcem, bo chcę uwierzyć, że nie oślepłem" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3

 

Obowiązujący wzór DIP-u jest w 155-tce ,a nie w Twoim programie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3

Która to pozycia w DIP-ie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

ostatnia i jak tu wpisze wartość to automatycznie wpisze mi to do zaświadczenia w poz F.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
Która to pozycia

 

bo ostatnia to 43-rok produkcji ,a dalej to uwagi 1,2,3....

 

wpisze mi to do zaświadczenia w poz F.3

 

W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3?

 

Wytłumacz mi jaki program i jak to "idzie"??

 

Chyba że dodatkowo na życzenie klienta uzupełniasz dane i kaska 60zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3?

Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

 

Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz :?::o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

 

Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz :?::o

Nie

 

[ Dodano: 07-11-2011, 12:01 ]

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS

Więc próbowałem tylko wyjaśnić ze w moim programie jest tak pozycja i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz

podczas wpisywania danych w DIP jednocześnie pojawiają się w tablce

a do uzupełnienia zostaje to czego nie ma w DIP czyli F3, J, K ;

albo można usunąć wszystko i tabelka nie pojawi się

 

download.php?id=2746

 

omawiana była w http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=59336#59336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

otóż właśnie tak :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.