Skocz do zawartości

brak w DR wartości w pozycji F3


wojwitt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam grono diagnostów,

Właśnie przeglądam rózne materiały szkoleniowe, gdyz chyba zaczne prace w "zawodzie", a egazmin miałem 2,5 roku temu... :shock:

Więc szybko : dlaczego w pozycji F3 w DR mam XXXX a w polach O1 i O2 są podane wartości: 900, 545 kg...dodam ,że tabliczki znamionowej nie widziałem, pojazd francuski

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

Wyobraź sobie, że często wpisuję w uwagach zaświadczenia F3 z TZ i proszę klienta o info, WK nie wpisuje ,,,

Ja to tłumaczę tym, że skoro większość diagnostów danych nie wpisuje a tu nagle jeden coś napisał , to zapewne bzdury jakieś, taki z resztą miałem ostatnio telefon z WK ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

 

Ale jak ten parametr jest w zagranicznym DR , czy WK nie ma obowiązku go przepisać ,.. wpisać??.Do tego nie potrzeba homo.

DR to DR czy polski czy zagraniczny.To tak jakby w polskim DR ,było wpisane -F3 ,a po wymianie tego DR juz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyobraźcie sobie, że ja daje skierowanie na F3 do stacji, a ze stacji telefon, że co ja wymyślam, że tego się nie ustala i mam przestać wymyślać - i co? 8)

Miałem nawet przypadek odmowy wykonania takiego badania, bo diagnosta nie wiedział o co chodzi.

 

Bo ja myślę, że beton jest wszędzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja myślę, że beton jest wszędzie :)

Święte słowa ,miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek.

 

Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu, skoro info w nim zawarte i tak nie są wpisywane w polskie dokumenty a wystawiać tylko zaświadczenie z BT z wypełnioną tabelką :? - w sumie pomarzyć można :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu,

 

Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu,

 

Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? :?

 

a ile się tego wszystkiego diagnosta darmo naszuka... :twisted:

 

Jednak uważam, że wzorem dokumentów niemieckich czy austriackich te więcej danych powinno być umieszczane w DR.

Zwłaszcza rozmiar opon, bo dowolność ich stosowania przez właścicieli ogranicza chyba tylko ich fantazja. :evil:

Zupełnie za to można zrezygnować z RP pojazdu, DPRP zupełnie wystarczy, tak jak we przeważającej większości krajów unii :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje.

A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e, a pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany

Możesz wskazać przepis z którego taki obowiązek wynika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e

 

Że zacytuję pewną znaną komedię:

 

"Pokaż toto palcem, bo chcę uwierzyć, że nie oślepłem" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Która to pozycia

 

bo ostatnia to 43-rok produkcji ,a dalej to uwagi 1,2,3....

 

wpisze mi to do zaświadczenia w poz F.3

 

W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3?

 

Wytłumacz mi jaki program i jak to "idzie"??

 

Chyba że dodatkowo na życzenie klienta uzupełniasz dane i kaska 60zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3?

Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

 

Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz :?::o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte

 

Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz :?::o

Nie

 

[ Dodano: 07-11-2011, 12:01 ]

Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS

Więc próbowałem tylko wyjaśnić ze w moim programie jest tak pozycja i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz

podczas wpisywania danych w DIP jednocześnie pojawiają się w tablce

a do uzupełnienia zostaje to czego nie ma w DIP czyli F3, J, K ;

albo można usunąć wszystko i tabelka nie pojawi się

 

download.php?id=2746

 

omawiana była w http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=59336#59336

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.