wojwitt Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Witam grono diagnostów, Właśnie przeglądam rózne materiały szkoleniowe, gdyz chyba zaczne prace w "zawodzie", a egazmin miałem 2,5 roku temu... Więc szybko : dlaczego w pozycji F3 w DR mam XXXX a w polach O1 i O2 są podane wartości: 900, 545 kg...dodam ,że tabliczki znamionowej nie widziałem, pojazd francuski Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Wyobraź sobie, że często wpisuję w uwagach zaświadczenia F3 z TZ i proszę klienta o info, WK nie wpisuje ,,, Ja to tłumaczę tym, że skoro większość diagnostów danych nie wpisuje a tu nagle jeden coś napisał , to zapewne bzdury jakieś, taki z resztą miałem ostatnio telefon z WK ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Ale jak ten parametr jest w zagranicznym DR , czy WK nie ma obowiązku go przepisać ,.. wpisać??.Do tego nie potrzeba homo. DR to DR czy polski czy zagraniczny.To tak jakby w polskim DR ,było wpisane -F3 ,a po wymianie tego DR juz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 A wyobraźcie sobie, że ja daje skierowanie na F3 do stacji, a ze stacji telefon, że co ja wymyślam, że tego się nie ustala i mam przestać wymyślać - i co? Miałem nawet przypadek odmowy wykonania takiego badania, bo diagnosta nie wiedział o co chodzi. Bo ja myślę, że beton jest wszędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo ja myślę, że beton jest wszędzie Święte słowa ,miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 miło jest wziąć do ręki DR w którym wszystkie rubryki są wypełnione i to bez pomyłek. Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu, skoro info w nim zawarte i tak nie są wpisywane w polskie dokumenty a wystawiać tylko zaświadczenie z BT z wypełnioną tabelką - w sumie pomarzyć można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo ja myślę, że beton jest wszędzie I tu się z Tobą zgadzam ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu, Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Dokładnie, może należałoby w ogóle zrezygnować z DIPu, Dokładnie. DIP nawet po nowelizacji ze 155 ma ciągle mnóstwo rubryk niewiadomego przeznaczenia - wymiary, rozstawy osi, opony, parametry administracyjne i konstrukcyjne, momenty obrotowe, miejsce położenia cech identyfikacyjnych... i co tam jeszcze... A co z tego znajduje się potem w DR - już nawet w tym wzorowo wypełnionym? a ile się tego wszystkiego diagnosta darmo naszuka... Jednak uważam, że wzorem dokumentów niemieckich czy austriackich te więcej danych powinno być umieszczane w DR. Zwłaszcza rozmiar opon, bo dowolność ich stosowania przez właścicieli ogranicza chyba tylko ich fantazja. Zupełnie za to można zrezygnować z RP pojazdu, DPRP zupełnie wystarczy, tak jak we przeważającej większości krajów unii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e, a pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 pozatym Dip to załącznik do zaświadczenia z przeprowadzonego OBT i TU powinien ten parametr być wpisany Możesz wskazać przepis z którego taki obowiązek wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 A kto tak powiedział że niema F,3 w DIP-e Że zacytuję pewną znaną komedię: "Pokaż toto palcem, bo chcę uwierzyć, że nie oślepłem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3 Obowiązujący wzór DIP-u jest w 155-tce ,a nie w Twoim programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 A ja w swoim programie akurat mam w DIP-e F.3 Która to pozycia w DIP-ie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 ostatnia i jak tu wpisze wartość to automatycznie wpisze mi to do zaświadczenia w poz F.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Która to pozycia bo ostatnia to 43-rok produkcji ,a dalej to uwagi 1,2,3.... wpisze mi to do zaświadczenia w poz F.3 W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3? Wytłumacz mi jaki program i jak to "idzie"?? Chyba że dodatkowo na życzenie klienta uzupełniasz dane i kaska 60zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 W zaswiadzceniu jest taka pozycja F3? Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Jest system na zaświadczeniu robi tabelke z wszystkim parmaetrami np.F.1,F.2 F.3,G i pozostałą reszte Czyli co, wystawiasz zaświadczenie z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz Nie [ Dodano: 07-11-2011, 12:01 ] Bo prawie nikt z diagnostów nie czuje się w obowiązku określać tego parametru np. dla pojazdów sprowadzonych - bo takiej rubryki nie ma w DIP. Więc i WK tego nie wpisuje. Inna sprawa - to dość "nowa" rubryka w DR. Przekonaj pracowników WK i SKP, że choć przez 20 lat tego nie pisali i dobrze, to teraz mają?? I dlatego pole F3 wypełnione znajdziesz co najwyżej w nowych pojazdach, rejestrowanych wg homologacji z katalogu ITS Więc próbowałem tylko wyjaśnić ze w moim programie jest tak pozycja i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 z wypełnioną tabelką i DIP, do którego przepisujesz dane drugi raz podczas wpisywania danych w DIP jednocześnie pojawiają się w tablce a do uzupełnienia zostaje to czego nie ma w DIP czyli F3, J, K ; albo można usunąć wszystko i tabelka nie pojawi się omawiana była w http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=59336#59336 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 otóż właśnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.