Skocz do zawartości

druciarstwo Polaków


Norbert Jezierski

Rekomendowane odpowiedzi

A bo po staremu te drążki reakcyjne czy tam stabilizatory były bez żadnych łączników mocowane i było dobrze. To ktoś wszedł w komitywę i przewalił to co było trwałe i sprawdzone na łączniki wybijające się co dwa... dwadzieścia tysięcy. :?

Nasuń na zad zaciągnij trytytką i będzie GiT. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Paprock napisał:

Nasuń na zad zaciągnij trytytką

Każdy sposób jest dobry byle był skuteczny :silent::oops: A ten ( fotelik  kierofcy ) wrzucony przez Kolegę @jaszczur-a to " trza mieć talent i wyobraźnię " :?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem Made in Ukraina 

сделано в украине

 

Cytat

Brak tarczy i klocków hamulcowych na jednej z osi ukraińskiej naczepy wprawił w osłupienie załogę patrolu lubelskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Niesprawny pojazd wycofano z ruchu do czasu naprawy poważnej usterki.

 

csm_tarcza_klocki__2__73b7b23e2d.jpg  csm_tarcza_klocki__1__b2c71b8fff.jpg  csm_tarcza_klocki__3__ba01807ec2.jpg  

 

https://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/artykul/news/swiadome-igranie-z-niebezpieczenstwem/#prettyPhoto 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porażka normalnie. Jak widać Ukraina wszystko łyknie . Tam takie sprzęty jeżdżą po drogach , a jak mają kontrolę to Dolary w łapkę ...  i dalej w drogę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkasz ale po Ukrainie nawet się nie dziwie . Na przegląd ukraincy nieraz zajadą i wiem jakimi padaczkami nieraz jeżdżą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe.... czy w środku siedzą nie do końca ubrane panny :silent:, albo może bezdomny jechał oddać auto dla " wiadomego biznesmena " :silent:. Jakby faktycznie takie " cóś " pojawiło się na badaniu, no to trza było by się odpowiednio do tego odnieść/ustosunkować.:icon_wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zwrotności, to należałoby prześledzić ten paragrafik:

§ 5a. Wymagania w zakresie zwrotności pojazdów i zespołów pojazdów określa pkt 7 w części B, pkt 6 w części C, pkt 3 w części D oraz dodatek 3 do załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania rozporządzenia (WE) nr 661/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wymagań w zakresie homologacji typu dotyczących mas i wymiarów pojazdów silnikowych oraz zmieniającego dyrektywę 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.

I wątpię, żeby ten amerykański cudak na cokolwiek się łapał. Już nie mówiąc o maciupkich rondach, które dłużyca lub coś podobnego dużo zgrabniej pokonuje od dziwoląga tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paprock, jak ogarniasz ten przytoczony przez siebie § to jestem pełen podziwu :nausea: dla Twojego  analitycznego wyciągania treści z niebytu, zastanawia mnie natomiast, co jest z tym nieszczęsnym F.3 w przypadku zestawów, pojazdów członowych, naczep, przyczep itp itd. :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to się nakleiło :D Gniazdo os, czy szerszenie?:hah:

nie dziwota porządnych mechaników brakło to artystę zatrudnili do spawania

Edytowane przez sojer1disco
ortografia
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Paprock napisał:

Co do zwrotności, to należałoby prześledzić ten paragrafik:

§ 5a. Wymagania w zakresie zwrotności pojazdów i zespołów pojazdów określa pkt 7 w części B, pkt 6 w części C, pkt 3 w części D oraz dodatek 3 do załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r.

 

Dla przypomnienia:

CZĘŚĆ B: Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii M 2 i M 3 .
CZĘŚĆ C : Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii N 2 i N 3 .
CZĘŚĆ D : Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii O.

 

Więc jeżeli jest to pojazd kategorii M1 to nic tu po przytoczonym § .

Jedynie Dodatek 3 Rysunki dotyczące wymogów w zakresie zwrotności coś nam określają.

Skręt.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak @aboz. To jest model "65" odchudzony administracyjnie do 3,5t żeby łapał się na zwykłe "B", tylko nawet głupich TZ nie chciało im się zdjąć, czy dorobić nowych. Normalna rzecz z tym autem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blakop obawiam się jednak, że były ZK. Na zdjęciu widać DR bez typu, wariantu i wersji, co znika właśnie po zmianach. Owszem, zdarza się, że urzędnik przy wymianie DR usunie część danych homologacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Hudas napisał:

Więc jeżeli jest to pojazd kategorii M1 to nic tu po przytoczonym § .

 

- w życiu nie dokopiemy się do homo-kategorii, ale patrząc na ten wynalazek, to tam bokiem może siedzieć więcej osób niż dziewięć. :silent:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

5 minut temu, aboz napisał:

obawiam się jednak, że były ZK.

 

- to był tak zwany powrót do pierwotnej homologacji. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No były zmiany konstrukcyjne, opisane zapewne tak jak Paprock pisze :) Kto wie... Może i spod mojej ręki wyszedł ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam klienta po co są na akumulatorze te zaciski dodatkowe?

odpowiedź klienta,

podłączyłem sobie ładowarkę do laptopa i telefonu.

IMG_0757.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat " grata " to brak słów  :nausea: (aż strach pomyśleć....), ale zastanawiam się nad tym punktem diagnostycznym, że niby co " insektory " bez niego nie wyeliminowali by tego złomu z ruchu drogowego ?:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.