Skocz do zawartości

Ile za OBT


baca9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów :) Mam mały dylemat i proszę o wyjaśnienie. Przyjechał na OBT sam. ciężarowy o DMC (F.1) 4300 kg i F.2) 3500 kg. Pobrałem opłatę wg. cennika z poz. 1.3. Klient się zdziwił ale zapłacił i odjechał. Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ? Proszę o podpowiedzi za co z góry dziękuję ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ?

Cennik odwołuje się do DMC i tak powinieneś pobrać opłatę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F.1 maksymalna masa całkowita pojazdu**), wyłączając motocykle i motorowery (w kg),

F.2 dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg),

F.3 dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg),

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F.1 maksymalna masa całkowita pojazdu**), wyłączając motocykle i motorowery (w kg),

F.2 dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg),

F.3 dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg),

 

:)

To znaczy że skubnąłem gościa na 56 zeta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechał na OBT sam. ciężarowy o DMC (F.1) 4300 kg i F.2) 3500 kg

 

Czy takie wartości widniały na TZ :?:

 

Te wpisy w DR są prawidłowe? F1 i F2 zwykle są takie same

 

No właśnie coś tu jest nie tegos, prawdopodobnie błąd w DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upewnij się co do wpisów i sprostuj sprawę bo po co narobić sobie kłopotu.

 

PS z jakiego miasta na Podkarpaciu piszesz?

Do "G" dodałem Ladowność i wyszło 3500 kg a na TZ było 4300 kg, więc myślę ,że było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na pierwszej pozycji w TZ było 4300 to opłatę pobrałeś dobrze ale dane w DR są źle wpisane. Dlatego, że ładowność + G powinno grać z TZ więc w tym przypadku zonk! Albo jakiś przekręt :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS z jakiego miasta na Podkarpaciu piszesz?

 

Od Ciebie na południe :D , Jackow, może małe spotkanko w niedzielę w Rzeszowie na giełdzie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może małe spotkanko w niedzielę w Rzeszowie na giełdzie :?:

W grudniu 2012 roku będę z pobliżu Ziemi to wpadnę ;)

 

 

Jak bym dorwał trochę czasu i wybiorę się do Rzeszowa to się z Tobą skontaktuję. Może termin się zgra :)

 

 

Kolego baca9 ty masz porównać dane z TZ z tymi w DR. Co było na TZ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na pierwszej pozycji w TZ było 4300 to opłatę pobrałeś dobrze ale dane w DR są źle wpisane. Dlatego, że ładowność + G powinno grać z TZ więc w tym przypadku zonk! Albo jakiś przekręt :-?

F.1 konstrukcyjna, F.2 administracyjna i dlatego ograniczono ładowność.

Jeżeli G+ładowność nie przekracza wartości z TZ to myślę że chodzi o to, żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy.

Za rok będzie miał wymianę DR to może ktoś to skoryguje, a jak trafi na mnie, to za rok będę miał większą wiedzę, i myślę że będę wiedział co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę jakiś przekręt. W pojeździe 2 osiowym różnica pomiędzy FI i F2 może sie pojawić tylko wóczas gdy F1 przekracza 18000 kg. W tym przypadku wygląda mi to na zmiany konstrukcyjne

żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę jakiś przekręt.

 

Pewnie tak. Ale zostawmy to sumieniu kolegi baca9, i skupmy się na problemie

Pobrałem opłatę wg. cennika z poz. 1.3. Klient się zdziwił ale zapłacił i odjechał. Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę jakiś przekręt. W pojeździe 2 osiowym różnica pomiędzy FI i F2 może sie pojawić tylko wóczas gdy F1 przekracza 18000 kg. W tym przypadku wygląda mi to na zmiany konstrukcyjne
żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy

Czyli w takim przypadku co powinienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w takim przypadku co powinienem zrobić?

Sprawdzić zgodność wpisanych mas w DR z tymi na TZ. Jeśli jest niezgodność to wynik N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Raczej 4.2 jeżeli już.

Jeśli skierowany przez policję ,,,

 

[ Dodano: 29-12-2011, 15:12 ]

 

ja jeszcze + 62 zł

Pokolizyjne nie ma w zakresie okresowego jak zmiany konstrukcyjne, więc kasowanie za to jest naciąganiem ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego sugerujesz 6.9?

Ponieważ zdarzają się klienci, którzy w umowie kupna wpisują "pojazd uszkodzony w wyniku kolizji" w celu zaniżenia wartości pojazdu, i wtedy wnioskują o wykonanie takiego badania. WK nie zarejestruje pojazdu z taką umową bez badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.