baca9 Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Witam szanownych kolegów Mam mały dylemat i proszę o wyjaśnienie. Przyjechał na OBT sam. ciężarowy o DMC (F.1) 4300 kg i F.2) 3500 kg. Pobrałem opłatę wg. cennika z poz. 1.3. Klient się zdziwił ale zapłacił i odjechał. Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ? Proszę o podpowiedzi za co z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ? Cennik odwołuje się do DMC i tak powinieneś pobrać opłatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 "Cennik odwołuje się do DMC i tak powinieneś pobrać opłatę." No tak, ale i pierwsza i druga to DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Ale F1 To DMC konstrukcyjna a F2 DMC administracyjna i uważam że opłata za OBT -99ZŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 F.1 maksymalna masa całkowita pojazdu**), wyłączając motocykle i motorowery (w kg), F.2 dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg), F.3 dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Te wpisy w DR są prawidłowe? F1 i F2 zwykle są takie same natomiast F3 masa zespołu poj. zawsze większa wartość. Coś tu nie gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 F.1 maksymalna masa całkowita pojazdu**), wyłączając motocykle i motorowery (w kg),F.2 dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg), F.3 dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg), To znaczy że skubnąłem gościa na 56 zeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Upewnij się co do wpisów i sprostuj sprawę bo po co narobić sobie kłopotu. PS z jakiego miasta na Podkarpaciu piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Przyjechał na OBT sam. ciężarowy o DMC (F.1) 4300 kg i F.2) 3500 kg Czy takie wartości widniały na TZ Te wpisy w DR są prawidłowe? F1 i F2 zwykle są takie same No właśnie coś tu jest nie tegos, prawdopodobnie błąd w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 Upewnij się co do wpisów i sprostuj sprawę bo po co narobić sobie kłopotu. PS z jakiego miasta na Podkarpaciu piszesz? Do "G" dodałem Ladowność i wyszło 3500 kg a na TZ było 4300 kg, więc myślę ,że było dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Jak na pierwszej pozycji w TZ było 4300 to opłatę pobrałeś dobrze ale dane w DR są źle wpisane. Dlatego, że ładowność + G powinno grać z TZ więc w tym przypadku zonk! Albo jakiś przekręt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 PS z jakiego miasta na Podkarpaciu piszesz? Od Ciebie na południe , Jackow, może małe spotkanko w niedzielę w Rzeszowie na giełdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 może małe spotkanko w niedzielę w Rzeszowie na giełdzie W grudniu 2012 roku będę z pobliżu Ziemi to wpadnę Jak bym dorwał trochę czasu i wybiorę się do Rzeszowa to się z Tobą skontaktuję. Może termin się zgra Kolego baca9 ty masz porównać dane z TZ z tymi w DR. Co było na TZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 Jak na pierwszej pozycji w TZ było 4300 to opłatę pobrałeś dobrze ale dane w DR są źle wpisane. Dlatego, że ładowność + G powinno grać z TZ więc w tym przypadku zonk! Albo jakiś przekręt F.1 konstrukcyjna, F.2 administracyjna i dlatego ograniczono ładowność. Jeżeli G+ładowność nie przekracza wartości z TZ to myślę że chodzi o to, żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy. Za rok będzie miał wymianę DR to może ktoś to skoryguje, a jak trafi na mnie, to za rok będę miał większą wiedzę, i myślę że będę wiedział co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Listopad 2011 Share Napisano 25 Listopad 2011 Ja tu widzę jakiś przekręt. W pojeździe 2 osiowym różnica pomiędzy FI i F2 może sie pojawić tylko wóczas gdy F1 przekracza 18000 kg. W tym przypadku wygląda mi to na zmiany konstrukcyjne żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Listopad 2011 Share Napisano 25 Listopad 2011 Ja tu widzę jakiś przekręt. Pewnie tak. Ale zostawmy to sumieniu kolegi baca9, i skupmy się na problemie Pobrałem opłatę wg. cennika z poz. 1.3. Klient się zdziwił ale zapłacił i odjechał. Teraz się zastanawiam czy nie powinienem naliczyć opłaty wg. poz. 1.2 cennika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 25 Listopad 2011 Autor Share Napisano 25 Listopad 2011 Ja tu widzę jakiś przekręt. W pojeździe 2 osiowym różnica pomiędzy FI i F2 może sie pojawić tylko wóczas gdy F1 przekracza 18000 kg. W tym przypadku wygląda mi to na zmiany konstrukcyjne żeby można było jeździć z kat.B prawa jazdy Czyli w takim przypadku co powinienem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Listopad 2011 Share Napisano 25 Listopad 2011 Czyli w takim przypadku co powinienem zrobić? Sprawdzić zgodność wpisanych mas w DR z tymi na TZ. Jeśli jest niezgodność to wynik N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniutuning Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Witam Panowie mam pytanie ile kasujecie za badanie pokolizyjne motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Pozycja 6,9 cennika,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Raczej 4.2 jeżeli już i ja jeszcze + 62 zł,ale tu nie ma zgody niektórych kolegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Raczej 4.2 jeżeli już. Jeśli skierowany przez policję ,,, [ Dodano: 29-12-2011, 15:12 ] ja jeszcze + 62 zł Pokolizyjne nie ma w zakresie okresowego jak zmiany konstrukcyjne, więc kasowanie za to jest naciąganiem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 więc kasowanie za to jest naciąganiem ,,, Może kiedyś przyjdzie taki dzień,że moje będzie na "górze". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz S Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Raczej 4.2 jeżeli już. Jeśli skierowany przez policję ,,, a jesli skierowany przez starostwo to chyba 5.2 Dlaczego sugerujesz 6.9? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Dlaczego sugerujesz 6.9? Ponieważ zdarzają się klienci, którzy w umowie kupna wpisują "pojazd uszkodzony w wyniku kolizji" w celu zaniżenia wartości pojazdu, i wtedy wnioskują o wykonanie takiego badania. WK nie zarejestruje pojazdu z taką umową bez badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.