Psuj Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 Umowę musi przedtawić Z innej beczki, poprzyj to co napisałeś przepisem prawnym. Jak w wydziale każą wyskoczyć przez okno to też wyskoczysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 Umowę musi przedtawić Nie musi tylko MOŻE ci pokazać umowe. jak sprawdzisz czy zostały wpisane uszkodzenia powypadkowe Ja klienta się łaskawie pytam... miałem odesłanego klienta jak nie sprawdziłem No i wtedy robisz badanie dodatkowe pokolizyjne kasujesz klienta 192 i następnym razem sam ci wyśpiewa co ma wpisane w umowie (jak łączymy to z I rej to dopłaca nie 192 ale 94) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 My pytamy klienta czy na umowie ma adnotacje o uszkodzeniach jeśli twierdzi że nie to informujemy o mozliwym cofnięci z rejestracji na dodatkowe po kol. jeśli taki zapis jest na umowie, tylko tyle można zrobić w ramach prawa. Wracając do 5dni na zgłoszenie się na UC to "12 stycznia otrzymaliśmy z Departamentu Podatku Akcyzowego Ministerstwa Finansów nową interpretację - mówi Janusz Wilczyński, rzecznik szczecińskiej Izby Celnej. - Wynika z niej, że pięciodniowy termin na zapłacenie akcyzy biegnie nie od dnia podpisania umowy, ale od dnia przekroczenia granicy. " info z topic`u http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=2178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 Nie musi tylko MOŻE ci pokazać umowe. Tylko, że te umowy są często przepisywane na kolanie Ja klienta się łaskawie pytam... Ja też pytam i informuję, że jak będzie inaczej to nie zarejestruje. Ponadto nasz WK zaproponował wpisywanie w uwagach odpowiedniej adnotacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 na kolanie Niejednokrotnie umowy klient pisał podczas mojego badania (oczywiście za siebie i za niemca) on był prawa ręka a niemiaszek lewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 Niejednokrotnie umowy klient pisał podczas mojego badania I tak bywa, z naszego punktu widzenia lepiej nic nie widzieć, potem mogą być same nieprzyjemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidek Napisano 28 Sierpień 2006 Share Napisano 28 Sierpień 2006 witam wszystkich co do badania -płaci i robie nawet co dzień I z zagranicy wg.cennika jeśli ma czasowe tablice /jest w nich okreslona data pierwszej rej.w polsce/ płaci okresowe i robie okresowe co do wydziałów-o umowe pytam informuje a okazania żądać nie mam prawa z innej beczki bardzo często w wydziałach wymyslają dziwne dziwolągi jeśli mogę pomagam ale bez przesady swoje zdanie trzeba mieć /poparte przepisem lub jego brakiem/ dziś z wrocka przyjechał pan poprawić zaświadczenie - pani w okienku zobaczyła że są zmiany dokonane w pojezdzie poparte wpisem w fahrzeugbrief i poprosiła o potwierdzenie tego faktu wpisem w uwagach zaświadczenia i co wy na to to tylko jeden przypadek mam tego więcej-różnych pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 28 Sierpień 2006 Share Napisano 28 Sierpień 2006 zmiany dokonane w pojezdzie poparte wpisem w fahrzeugbrief Te zmiany są w większości robione na prośbe naszych rodaków i pisane pod ich dyktando !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 29 Sierpień 2006 Share Napisano 29 Sierpień 2006 Te zmiany są w większości robione na prośbe naszych rodaków i pisane pod ich dyktando !!! I często niezgonie z przepisami (np zmiana DMC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Ja załatwiam to tak. jak zostaje dostarczone do skp autko uszkodzone lub od handlaża na handel to dokonuje ustalenia nieznanych danych: tj. roku produkcji, pojemności, modelu itd. jeżeli jest uszkodzone to opisuję zakres uszkodzeń. Od tego dnia klient ma 5 dni na zgłoszenie autka w UC. Oni nie wymagają pełnego badania. Najczęściej jest tak,że po odprawie w UC wstawiają autka do komisów lub do naprawy. Ile to potrwa to... nie moja broszka. jeżeli przyjeżdża ponownie na badanie to już jak naprawi autko lub je sprzeda w kiomisie. w WK z tego co wiem nie ma terminu rejestracji sprowadzonego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tos-serwis Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 koledzy miesiąc temu był wykonany pierwszy ,klient 'zaspał' czy mogę zrobić dzisiaj drugi taki przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Kolego tos-serwis przejrzyj pierwsze posty tego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 to dokonuje ustalenia nieznanych danych: tj. roku produkcji, pojemności, modelu itd. jeżeli jest uszkodzone to opisuję zakres uszkodzeń. Od tego dnia klient ma 5 dni na zgłoszenie autka w UC. Oni nie wymagają pełnego badania. Wszystko byłoby dobrze lecz mały szczegół nie pozwala tak zrobić tzn. ustalenie danych wykonujesz tylko jeśli skieruje WK nie ma w cenniku innego badania pozwalającego na takie rozwiązanie. koledzy miesiąc temu był wykonany pierwszy ,klient 'zaspał' czy mogę zrobić dzisiaj drugi taki przegląd U nas też WK przestrzega miesięcznego terminu ważności zaświdczenia i wykonujem pierwsze jeszcze raz. Tylko pierwsze można wykonać bo pojazd jest jeszcze niezarejestrowany okresowe nie wchodzi w gre. [ Dodano: 14-11-2006, 11:33 ] Ja załatwiam to tak. jak zostaje dostarczone do skp autko uszkodzone lub od handlaża na handel to dokonuje ustalenia nieznanych danych: tj. roku produkcji, pojemności, modelu itd. jeżeli jest uszkodzone to opisuję zakres uszkodzeń. Z tego linku wynika że Celnicy mają prawo żądać przeglądu do akcyzy co więcej musi to być pierwsze z wynikiem P alby przyjęli "§ 13 ust.2. tego rozporządzenia przewiduje, że w przypadku, gdy badanie techniczne dotyczy pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą, uprawniony diagnosta wystawia dokument identyfikacyjny badanego pojazdu, który stanowi załącznik do zaświadczenia o przeprowadzonym badaniu technicznym." http://podatki.gov.pl/dokument.php?dzial=534&id=28582&PHPSESSID=de9abaeaf1a321bdb1958aa016294aad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.