mik8181 Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 szanowni koledzy mam dosc nietypowe pytanie poniewaz autobus wychodzacy z fabryki po 2008 lub 2009r. ma obligatoryjnie wbite tempo 100 tylko ogladajac ten autobus zauwazylem ze przzegroda zabezpieczajaca kierowce jest ale ponizej glowy kierujacego a w przestrzeni pasazerskiej tylko pierwsze trzy schowki sa zamykane dalej jest tylko wneka wiec jak podejsc do takiego autobusu za pol roku jak przyjedzie na DBT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 ma obligatoryjnie wbite tempo 100 Proszę Cię ,,, Ma spełniać konkretne warunki, a nie wbite cośtam ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik8181 Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2012 nie wiem jak to sie odbywa moj ojciec jezdzi tymi autobusami i gdy odbieral nowy autobus on juz mial 100 wbite w PC i dlatego sie dziwie jezeli one po wyjsciu z fabryki maja wbite tempo 100 to na nastepnyne badanie musi to uzupelnic? tylko wtedy diagnosci wychodza na idiotow bo skoro on tak wyszedl z fabryki i ma 100 obligatoryjnie to dlaczego my sie tego czepiamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 Głowa kierowcy jest nie tylko jego integralną częścią, ale i chyba najważniejszą. Skoro przegroda ma chronić kierowcę to całego. Wystawiasz zaświadczenie z N i nie waż ne co wyszło z fabryki. Z bagażnikami jest trochę gorzej, bo przepis nie jest precyzyjny. Nie jest napisane, że muszą być zamykane. Jeżeli są głęboko wyprofilowane spełniać mogą wymagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 bo skoro on tak wyszedl z fabryki i ma 100 obligatoryjnie to dlaczego my sie tego czepiamy wpis BUS100 w DR to PARANOJA warunkiem poruszania się z Vmax =100 km/h jest tylko aktualne zaświadczenie z DBT, które wykonujemy na wniosek właściciela i np. przy OBT w marcu właściciel będzie życzył sobie DBT na Vmax100,( bo latem np ma więcej wycieczek), a gdy pojawi się we wrześniu to tylko okresowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik8181 Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2012 no ale co ja na to poradze jak sie spotkam z ojcem to sprobuje zskanowac DR z wpisem tempo 100. Tylko tak sobie mysle ze skoro w DR jest wpisane tempo a on nie bedzie spelnial tych warunkow to co mamy zatrzymywac DR za niezgodnosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 Poproś ojca, żeby dorobił z plastiku przedłużenie przegrody, tak żeby chroniła głowę również i masz sprawę z głowy. Głowa z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ct69 Napisano 26 Sierpień 2013 Share Napisano 26 Sierpień 2013 proszę o pomoc przed egzaminem ,chodzi mi o ogranicznik ,zwalniacz ,abs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 27 Sierpień 2013 Share Napisano 27 Sierpień 2013 Proszę bardzo: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewforum.php?f=109&topicdays=0&start=0 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7773; http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=11717 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 27 Sierpień 2013 Share Napisano 27 Sierpień 2013 proszę o pomoc przed egzaminem ,chodzi mi o ogranicznik ,zwalniacz ,abs 2. Zanim zapytasz...! To chyba podstawowa zasada wszystkich forów. Zanim przedstawisz swój problem, poszukaj w dziale problemów rozwiązanych, czy już ktoś wcześniej nie rozwiązał Twojego problemu. Może z początku wydawać Ci się to stratą czasu, jednak 10-20 minut poświęconych na szukanie to nie to samo, co 10 godzin lub nawet dni na ponowne rozpatrywanie tematu. Pamiętaj też, że możesz skorzystać z Wyszukiwarki dostępnej tutaj! http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=272 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek285 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 A konkretniej czego nie wiesz kolego ? Albo jeszcze inaczej może napisz co wiesz na ten temat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolus1985 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 A konkretniej czego nie wiesz kolego ?. Witam. Mam pytanko bo różni diagności różnie to interpretują. Przypadek; "Przyjeżdża na stacje autobus na B O + dodatkowe na 100km, który juz w dowodzie ma wbitą 100km. Podczas B O -pękniety reflektor a przy dodatkowym na 100 km wszystko ok". pytanie czy na okresowymm kończy się badanie z negatywem i koniec badania?" czy okresowe negatyw na dodatkowe ( spełnia) jak wtedy wypełnić zaświadczenia zaś 3 i zaś na 100km?? po prostu jak dobrać się do takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Podczas B O -pękniety reflektor Odlot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolus1985 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Podczas B O -pękniety reflektor Odlot... No właśnie i tutaj zdania są podzielone jedni mówią że odlot a inni że ' BUS 100 jest niezależne od OBT i pomimo, że OBT zakończyło się "N" to pojazd może spełniać warunki dla BUS 100......." p.s a analogiczne nauka jazdy, BO(negatyw)+dodatkowe (ok) . zbity reflektor na zaś 3 negatyw wykreślamy punkt 1,a pod spodem" Pojazd odpowiada warunkom technicznym dla pojazdów typu NAUKA JAZDY" Gość płaci za BO i dodatkowe, w ciągu 14 dni zjawia się na sprawdzenie owego reflektora ( płaci za sprawdzenie 14 zł czy 20zł-mniejsza z tym) i dostaje wpis do dowodu z dniem jak się zjawił pierwszy raz na stacje diag. a no i jeszcze płaci zylka za wpis do dowodu.- jeśli coś nie tak to czekam na sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Odlot... Regan55, dlaczego odlot??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 że OBT zakończyło się "N" to pojazd może spełniać warunki dla BUS 100......." to co wpiszesz w zaświadczeniu "na 100" w rubryce "termin następnego okresowego badania technicznego autobusu do : " : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 "termin następnego okresowego badania technicznego autobusu do : Czyżbyś zakładał, że termin OBT już minoł? A jak OBT ważne jest jeszcze np. miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 A po co wykonywać "okresowo" badanie BUS100? Raz wystarczy, a potem wpisane jest to w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolus1985 Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 A po co wykonywać "okresowo" badanie BUS100? Raz wystarczy, a potem wpisane jest to w DR No ale to co się orientuje za każdym razem musisz wystawić załącznik numer 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 No ale to co się orientuje za każdym razem musisz wystawić załącznik numer 6. Do czego jest to potrzebne i podstawę prawną poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Do czego jest to potrzebne Do kontroli drogowej podstawy prawnej nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 A po co wykonywać "okresowo" badanie BUS100? Raz wystarczy, i na OBT bieżnik opon ma 2,5 mm czyli dla okresowego spełnia , ale na "100" wymagane co najmniej 3 mm ... i się podpisz w DR ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Do kontroli drogowej podstawy prawnej nie znam Bo jej chyba nie ma i się podpisz w DR ... W ramach okresowego sprawdza się zgodność w danych zawartych w DR, czyli de facto potwierdza się, że BUS100 również spełnia. Natomiast gdyby nie spełniało wysokości bieżnika to teoretycznie negatyw z powodu niespełnienia BUS100, wykreślenie adnotacji w DR i dopiero pozytyw (lub wymiana opon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 zgodność w danych zawartych w DR, czyli de facto potwierdza się, że BUS100 również spełnia. potwierdzenie spełniania "100" kosztuje dodatkowo 6.5 - autobusu, który może poruszać się po drogach z prędkością 100 km/h (za badanie specjalistyczne) 126,00 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 potwierdzenie spełniania "100" kosztuje dodatkowo Kosztować może, ale literalnie może zawierać się w zakresie okresowego (zgodność danych w DR ze stanem faktycznym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.