Skocz do zawartości

Auto wyczynowe-off-road


Gee
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy poszukuje autka na ramie, w dieslu, do 15 tys...

W czym mam grzebać?- Co polecacie ...Biorąc pod uwage małą awaryjność, części-dostępność , zamienniki... oczywista ekonomika w postaci ,,baku,,

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Psuj

    12

  • blakop

    19

  • Gee

    20

  • Marek1

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

W..własnie chciałam aby ktoś nazwał te zabawkę po imieniu...

-Waz? :lol:

Z ilu to sie składa ?

Co jest podstawą?

Blakop! powiedz coś więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Patrol ale krótki. Co do ekonomiki to zadne nie spełni wymagań w terenie tzw. wyczynowo. Tu musi być moc a moc = spalanie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitsubischi Pajero 2.8 TD rocznik 1995 .Tylko bez superslelect.Dobrze zabezpieczony spód. Dobry prześwit. Kąty zejścia i natarcia przyzwoite. Wszystko manualne Miałem takiego. Na 5-ce od 50 do 150.Jedyny mankament- prędkość wprost proporcjonalna do spalanie od 90-ątki w górę. 3.5 t na haku. 35000 km bez poważnej awarii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Patrol ale krótki.

 

Za 15 kpl. będzie ciężko wyrwać coś sensownego w parchu.

 

Mitsubischi Pajero 2.8 TD

 

No fajne... Ale czy PAJERO to wyczyn?? No i jednak szkoda, że nie SS. To raczej podstawowa zaleta tego auta, podobnie jak skrzynia FT w jeepach...

 

Dwa podstawowe pytania, to czym dla kogo jest off-road, a tym bardziej co w ramach tej definicji oznacza dodatkowo "wyczyn". Dla mnie jednak poważniejszy off-road to jednak sztywne mosty, i dlatego PAJERO odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa podstawowe pytania, to czym dla kogo jest off-road, a tym bardziej co w ramach tej definicji oznacza dodatkowo "wyczyn". Dla mnie jednak poważniejszy off-road to jednak sztywne mosty, i dlatego PAJERO odpada.

Jak sztywne mosty to tylko w wersji do 1992 r.

Potem już zawiecha jak w Terrano.

Jak ma być prawdziwe off-road to za 15 tysi trudno o zakup Land Rovera... :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być prawdziwe off-road to za 15 tysi trudno o zakup Land Rovera... :-D

 

Hehe - a co ma land-rover wspólnego z offroadem? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma land-rover wspólnego z offroadem?

 

sporo

 

 

Prawda i tak jest tylko jedna - im masz lepszy samochód terenowy, tym dalej trzeba będzie się wracać po ciągnik :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no sorry - LR to może i owszem, na jakieś dalsze wyjazdy dobry, ale do takiego bardziej przeprawowego off-roadu to "nie wlzja" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LR to może i owszem, na jakieś dalsze wyjazdy dobry, ale do takiego bardziej przeprawowego off-roadu to "nie wlzja"

 

Widać, że nigdy porządną landryną nie jeździłeś... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LR to może i owszem, na jakieś dalsze wyjazdy dobry, ale do takiego bardziej przeprawowego off-roadu to "nie wlzja"

 

Widać, że nigdy porządną landryną nie jeździłeś... :)

 

Zwłaszcza Defenderem :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nigdy porządną landryną nie jeździłeś... :)

 

Jak mogłem jeździć czymś, co nie istnieje? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogłem jeździć czymś, co nie istnieje?

Racja - jak nie ma J w początku VIN to nie terenówka

 

No najwyraźniej to jak czegoś nie widać to pewnie nie istnieje. :shock:

Rzeczywiście Land Rover Defender jeździ w po ziemią w kopalni miedzi KGHM Lubin więc może trudno to zauważyć ale z równą skutecznością jeździ w kopalni odkrywkowej węgla brunatnego co już nawet laik może zauważyć.

Natomiast dziwna sprawa w takich naprawdę ekstremalnych warunkach tych na "J"tam nie widać.

Tak samo jak w Camel Trophy.

A że nie widać go w przeróbkach do off-roadu to ze stratą dla off-roadu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dumam ze w tym temacie ekspertem może byc Norbert. On cos tam sobie jeździ :D Hm, moze jeszce jeden pomysł Pickup Nissan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w tej chwili jeździ w KGHM, ale jakieś 10 lat temu wstecz to właśnie tojki tam były popularne. Zresztą... nie oszukujmy się - tu bardziej decyduje to kto przetarg wygra, a nie rzeczywiste zdolności pojazdu.

 

Prawda jest, że na rodzimych imprezach off-road land rowera do prawdziwych przepraw raczej nie uświadczysz. Króluje PATROL i tyle (choć to też nie do końca dlatego, że jest najlepszy)...

 

LR wszyscy znają z dalekich wypraw. Jego główna zaleta to łatwość obsługi i naprawy - a to ważne, bo zepsuje się po drodze na pewno ;)

 

No ale tak czy inaczej - LR to tylko podróbka jeep'a jakby nie patrzeć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.